AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #1 Del Skrevet 30. mars 2021 Har en toåring og en ettåring i barnehage, og begge skal ha nye parkdresser. Har også tenkt å kjøpe vinterdress til eldste nå på våren til nedsatt pris. Går meg helt vill i navnene. Kiddo har jeg googlet meg frem til at er stivere enn de andre, og dermed ikke anbefales? Er Hauho den beste parkdressen? Eller hva med Bennas, eller Sevetti? Jeg finner ingen oversikt over alle dresser med navn noe sted, så helt umulig å sammenligne synes jeg. På vinterdresser har jeg skjønt at Stavanger er toppmodellen. Er Bergen samme som Stavanger, bare med refleks-stoff? Virker slik på kvalifikasjonene. Og Gotland er den beste for barn under to år, altså på en måte baby-versjonen av Stavanger? Vær så snill og hjelp meg i denne jungelen, jeg har spart penger og gledet meg til å kjøpe, og så er jeg så redd for å kjøpe feil. Ønsker den "beste" av dressene når jeg først skal legge penger i en ny. Anonymkode: b6385...900 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #2 Del Skrevet 30. mars 2021 Brukte Reima Gotland frem til han var 2 år, Reima Stavanger etter det. Skal sies at Bergans har også veldig gode vinterdresser. Vi har hatt den også, men ble for kort i ryggen til min gutt med lang rygg. Anonymkode: bdf4c...18b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #3 Del Skrevet 30. mars 2021 Er det så viktig om den ikke er best i test? Barna dauer ikke av å bli våte i ny og ne, eller om dressen får et lite hull. Keep calm og kjøp en eller annen dress. Anonymkode: 8ed99...6e3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #4 Del Skrevet 31. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 30.3.2021 den 8.53): Har en toåring og en ettåring i barnehage, og begge skal ha nye parkdresser. Har også tenkt å kjøpe vinterdress til eldste nå på våren til nedsatt pris. Går meg helt vill i navnene. Kiddo har jeg googlet meg frem til at er stivere enn de andre, og dermed ikke anbefales? Er Hauho den beste parkdressen? Eller hva med Bennas, eller Sevetti? Jeg finner ingen oversikt over alle dresser med navn noe sted, så helt umulig å sammenligne synes jeg. På vinterdresser har jeg skjønt at Stavanger er toppmodellen. Er Bergen samme som Stavanger, bare med refleks-stoff? Virker slik på kvalifikasjonene. Og Gotland er den beste for barn under to år, altså på en måte baby-versjonen av Stavanger? Vær så snill og hjelp meg i denne jungelen, jeg har spart penger og gledet meg til å kjøpe, og så er jeg så redd for å kjøpe feil. Ønsker den "beste" av dressene når jeg først skal legge penger i en ny. Anonymkode: b6385...900 Jeg gav opp hele Reimaprosjektet, alt for mange modeller å velge mellom og vanskelig å sammenligne 😝 Har Bergans parkdress og er veldig fornøyd med den (Lilletind coverall), den er tynn og lett, kun foret med mesh, og 10000 vannsøyle. Den har fin passform til mine tynne barn. Anonymkode: 36370...498 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #5 Del Skrevet 31. mars 2021 Gotland og Stavanger har jeg (og mine barn) vært veldig fornøyd med. Funker supert både i vått og i steinkaldt vær ☺ Anonymkode: e339e...807 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #6 Del Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (På 30.3.2021 den 9.38): Brukte Reima Gotland frem til han var 2 år, Reima Stavanger etter det. Skal sies at Bergans har også veldig gode vinterdresser. Vi har hatt den også, men ble for kort i ryggen til min gutt med lang rygg. Anonymkode: bdf4c...18b AnonymBruker skrev (21 timer siden): Gotland og Stavanger har jeg (og mine barn) vært veldig fornøyd med. Funker supert både i vått og i steinkaldt vær ☺ Anonymkode: e339e...807 Men det er vel vinterdresser? Jeg skulle hatt parkdress nå med vår og gjørme Anonymkode: b6385...900 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #7 Del Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Jeg gav opp hele Reimaprosjektet, alt for mange modeller å velge mellom og vanskelig å sammenligne 😝 Har Bergans parkdress og er veldig fornøyd med den (Lilletind coverall), den er tynn og lett, kun foret med mesh, og 10000 vannsøyle. Den har fin passform til mine tynne barn. Anonymkode: 36370...498 Jeg har forespurt meg i barnehagen, pluss med venninner som jobber i barnehage, og of record var det bare en ting som dugde, ungene med reimadress var aldri våte og kalde De i barnehagen kler på unger mye mer enn jeg gjør, så jeg antar de absolutt vet best når det gjelder dette. Anonymkode: b6385...900 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #8 Del Skrevet 1. april 2021 Jeg vet ikke hvilken modell som er aller best, men jeg har vært knallfornøyd med alle dressene vi har hatt fra Reima, både vinterdresser, parkdresser og softshell. 3-åringen har nettopp byttet fra vinterdress til Reima Fendari parkdress nå, og vi liker den foreløpig godt. Anonymkode: 65a5d...fbb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #9 Del Skrevet 1. april 2021 Jeg vet at mange faktisk har likt name it sin softshelldress https://www.nameit.com/no/no/ni/better-materials/made-with-recycled-polyester/alfa-blomsterprint-softshelldress-13185109.html?cgid=ni-recycled-polyester-2021&dwvar_colorPattern=13185109_Rubber Anonymkode: b9a23...78e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #10 Del Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Jeg vet at mange faktisk har likt name it sin softshelldress https://www.nameit.com/no/no/ni/better-materials/made-with-recycled-polyester/alfa-blomsterprint-softshelldress-13185109.html?cgid=ni-recycled-polyester-2021&dwvar_colorPattern=13185109_Rubber Anonymkode: b9a23...78e Det er ikke samme som skalldress Anonymkode: e9459...d46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #11 Del Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har forespurt meg i barnehagen, pluss med venninner som jobber i barnehage, og of record var det bare en ting som dugde, ungene med reimadress var aldri våte og kalde De i barnehagen kler på unger mye mer enn jeg gjør, så jeg antar de absolutt vet best når det gjelder dette. Anonymkode: b6385...900 Ikke tilbakemeldingen jeg fikk - sikkert smak og behag. Jeg brukte lenge en softshell (8000 i vannsøyle, så ikke egnet til pøsvær) fra Name It, og den fikk jeg mye positive kommentarer på. Spørs sikkert hvor man bor. Polarn O Pyret har vel og en veldig god en. Anonymkode: dbc37...ec9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #12 Del Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det er ikke samme som skalldress Anonymkode: e9459...d46 Nei.....? Poenget er vel bruken. Anonymkode: dbc37...ec9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #13 Del Skrevet 1. april 2021 https://www.xxl.no/reima-fendari-reimatec-vinterdress-yellow-128/p/1180023_2_size_5 - dette er skalldress. Bruker aldri skalldresser. Men reima softshell dress bruker jeg mye. Og vinterdress - Stavanger eller Kiddo er bra. - høst/vår dress - Basecamp fra Europris var desidert den beste,selv om den er billig (ca 500kr?). Vi arvet denne dressen t.o.m, så har brukt den mye,men aldri noe hull i den, vaska 1000 ganger, men sømmene var like perfekte. Har også brukt Neomondo og Stormberg sin. I år kjøper jeg Basecamp sin på nytt. Barnwhaansatre anbefalte meg basecamp også. Anonymkode: 82167...b69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #14 Del Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har forespurt meg i barnehagen, pluss med venninner som jobber i barnehage, og of record var det bare en ting som dugde, ungene med reimadress var aldri våte og kalde De i barnehagen kler på unger mye mer enn jeg gjør, så jeg antar de absolutt vet best når det gjelder dette. Anonymkode: b6385...900 Har hørt akkurat det samme. Svigermor jobber i barnehage og småen her får ikke lov å gå i annet enn Reima 😅 Anonymkode: d6a57...b80 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #15 Del Skrevet 1. april 2021 Elsker argumentet med at barnehageansatte anbefaler ditten og datten. Bare elsker. Jobber også i barnehage, og ingenting nytter om barnet sitter med rumpa nedi vanndammen. Om han ikke gjør det, så nytter det meste med vannsøyle på 8000-10.000. Softshell er populært i vår barnehage og minien min har også det, jeg jobber med små barn og bevegelighet er viktig. Jeg har også jobbet med større barn, og det var alt fra Kattnakken til Didrikson og Reima og alle og en hver var våt når de kom inn etter en tur ute i vått vær, med dammer etter nattens regnskyll. Vannet bryr seg ikke om navnet på merket. Anonymkode: 51520...cce 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #16 Del Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Elsker argumentet med at barnehageansatte anbefaler ditten og datten. Bare elsker. Jobber også i barnehage, og ingenting nytter om barnet sitter med rumpa nedi vanndammen. Om han ikke gjør det, så nytter det meste med vannsøyle på 8000-10.000. Softshell er populært i vår barnehage og minien min har også det, jeg jobber med små barn og bevegelighet er viktig. Jeg har også jobbet med større barn, og det var alt fra Kattnakken til Didrikson og Reima og alle og en hver var våt når de kom inn etter en tur ute i vått vær, med dammer etter nattens regnskyll. Vannet bryr seg ikke om navnet på merket. Anonymkode: 51520...cce Vi fikk spesifikt advarsel mot Kattnakken 😅 Hva vil du anbefale? For det er dere som er proffene her. Gjelder en gutt på snart tre år som gjerne ligger på magen i alt av dammer for å plaske 🙈 Vi er de som alltid må ha med to hele skift i tillegg til hoveddressen, håpet er at med ny dress så kanskje vi slipper med et skift Anonymkode: b6385...900 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #17 Del Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg vet at mange faktisk har likt name it sin softshelldress https://www.nameit.com/no/no/ni/better-materials/made-with-recycled-polyester/alfa-blomsterprint-softshelldress-13185109.html?cgid=ni-recycled-polyester-2021&dwvar_colorPattern=13185109_Rubber Anonymkode: b9a23...78e Vi har brukt det før, men de blir så innmari våte. Begge barna her har hatt softskjelldresser fra Name it. Fine, men de suger vann! Anonymkode: b6385...900 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #18 Del Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Vi fikk spesifikt advarsel mot Kattnakken 😅 Hva vil du anbefale? For det er dere som er proffene her. Gjelder en gutt på snart tre år som gjerne ligger på magen i alt av dammer for å plaske 🙈 Vi er de som alltid må ha med to hele skift i tillegg til hoveddressen, håpet er at med ny dress så kanskje vi slipper med et skift Anonymkode: b6385...900 Advarsel faktisk. Lol. Anonymkode: 8ed99...6e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #19 Del Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei.....? Poenget er vel bruken. Anonymkode: dbc37...ec9 Skalldress er bedre Anonymkode: e9459...d46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #20 Del Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Elsker argumentet med at barnehageansatte anbefaler ditten og datten. Bare elsker. Jobber også i barnehage, og ingenting nytter om barnet sitter med rumpa nedi vanndammen. Om han ikke gjør det, så nytter det meste med vannsøyle på 8000-10.000. Softshell er populært i vår barnehage og minien min har også det, jeg jobber med små barn og bevegelighet er viktig. Jeg har også jobbet med større barn, og det var alt fra Kattnakken til Didrikson og Reima og alle og en hver var våt når de kom inn etter en tur ute i vått vær, med dammer etter nattens regnskyll. Vannet bryr seg ikke om navnet på merket. Anonymkode: 51520...cce Du bruker akkurat samme argument selv Anonymkode: e9459...d46 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå