Gå til innhold

Poster dere bilde av hjemmet deres i sosiale medier?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I såfall hva er grunnen til dette, og liker dere å se andre sitt hjem i sosiale medier? Tenker da spesielt på instagram...

Jeg liker selv å se andre sitt hjem, og poster gjerne bilder av mitt eget om vi har pusset opp. Grunnen er fordi jeg er stolt av hjemmet mitt. Jeg poster disse på min personlige konto, og har ikke laget interiør konto slik som mange andre..

Anonymkode: ad74b...f69

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Samme som deg TS :) 

Jeg liker å se bilder, og få inspirasjon fra andres hjem, og samtidig er man gjerne stolt over ting man selv liker ved eget hjem, som igjen kan gi andre inspirasjon :) Men, jeg har heller ingen egen interiør-konto. Jeg poster så vel på Facebook i eget album som noe på Instagram. Jeg bruker mest Facebook, og der er det bare mine venner som kan se :) Mens noe går på Instagram hvor jeg har en åpen profil.

Endret av DrueSmoothie
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Sendte video til utvalgte på snap når jeg flyttet inn da jeg bor langt borte, men ellers er det eneste folk ser fra hjemmet litt ubetydelig og anonym bakgrunn i det lille av bilder jeg legger ut. 

Anonymkode: e8120...b31

AnonymBruker
Skrevet

Her legger jeg ut bilder av huset avogtil. Det blir mest bilder fra hagen når det blomstrer.

Anonymkode: 9f670...49b

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke. Ikke følger jeg noen konto som gjør det heller. 

Anonymkode: 57ed9...db5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...