Gjest Lilleluring Skrevet 30. mars 2021 #1 Skrevet 30. mars 2021 Typen min sier han ikke er No fan av det.... Jeg har jo prøvd lenge og få den helt baki halsen, trodde det var det beste gutta viste når de blir sugd.... Gutter :hva liker dere med suging? Jenter:pleier dere og ta den langt bak i halsen og liker dere det? Jeg før ikke til.... Brekker meg... Til og med med deeptrout spay bak i ganen😂
3lis3 Skrevet 30. mars 2021 #2 Skrevet 30. mars 2021 Lilleluring skrev (4 timer siden): Typen min sier han ikke er No fan av det.... Jeg har jo prøvd lenge og få den helt baki halsen, trodde det var det beste gutta viste når de blir sugd.... Gutter :hva liker dere med suging? Jenter:pleier dere og ta den langt bak i halsen og liker dere det? Jeg før ikke til.... Brekker meg... Til og med med deeptrout spay bak i ganen😂 For meg er det en selvfølge at den skal innom halsen. Det hører med til en BJ liksom. Jeg har alltid hatt et talent, men jeg brakk meg litt i starten jeg også. Nå er det helt borte. Ble mye lettere etter jeg fjernet mandlene.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #3 Skrevet 30. mars 2021 Har aldri opplevd at noen tok pikken helt ned i halsen. Så for meg er det ikke vanlig. Anonymkode: da16e...818 3
Topper og daler Skrevet 30. mars 2021 #4 Skrevet 30. mars 2021 3lis3 skrev (1 time siden): Nå er det helt borte. Ble mye lettere etter jeg fjernet mandlene. Jeg har bedt alle mine kjærester om å fjerne mandlene, av nevnte grunn. De har selvsagt respektert det og gjort som jeg sa. 4
Milky Skrevet 30. mars 2021 #5 Skrevet 30. mars 2021 Jeg tar den alltid langt bak i halsen. Har øvd mye så brekker meg ikke lenger, og elskr å gjøre det. Beste er vel når han tar tak i håret og bare kjører på som han vil 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #6 Skrevet 30. mars 2021 Jeg vet selvsagt ikke hvor vanlig det egentlig er. Jeg vet hvordan mitt sexliv er og har vært, jeg snakker med noen utvalgte venninner om det, jeg leser her inne, og jeg snakker med folk på cupido club. Vi har alle våre ekkokammer. Jeg er 50 - alder kan klart bety noe her. Så ut fra egen erfaring, da: Jeg deep- troather ikke, og ingen av mine sex-partnere har spurt om det eller prøvd. Det har heller ikke vært tema i de samtalene jeg har hatt på cupido (Eller, jo, et par menn har nevnt det, nettopp fordi de aldri har prøvd og lurer på hvordan det er. Men de havner også i gruppa 'har ikke deep-troathet') Men ingen av oss enkeltmennesker har vel oversikt til å kunne svare ut spørsmålet i HI om hvor vanlig det egentlig er. Anonymkode: 9abf2...eb5
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #7 Skrevet 30. mars 2021 3lis3 skrev (2 timer siden): For meg er det en selvfølge at den skal innom halsen. Det hører med til en BJ liksom. Jeg har alltid hatt et talent, men jeg brakk meg litt i starten jeg også. Nå er det helt borte. Ble mye lettere etter jeg fjernet mandlene. Helt enig, dette er en ting vi internettkvinner elsker å gjøre. Anonymkode: a8a5e...92d 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #8 Skrevet 30. mars 2021 Jeg lærte meg det fordi jeg hadde sex med en som var besatt av det. Spydde på pikken hans flere ganger. Han brydde seg ikke om det, men sa jeg var den eneste som hadde gjort det (altså spydd). Han påsto at halvparten av damene han hadde hatt sex med hadde deep throatet han, da jeg spurte han hvor vanlig det er. Jeg syns fortsatt det er veldig ubehagelig å utføre deep throat, og ganske vanskelig, så jeg tviler på at dette er «normalen». Anonymkode: a26f3...f35
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #9 Skrevet 30. mars 2021 Vil si at deepthroat er min fetisj. Heldigvis har jeg en kone som liker å gjøre det. Anonymkode: 21e01...2e9 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #10 Skrevet 30. mars 2021 Har aldri gjort og er uaktuelt å prøve. Tror ikke dette er vanlig, har i hvertfall aldri vært borti noen som har bedt/hintet om det. Og kan ikke huske at det er noe som har kommet opp i sexprat med venninner heller. Med mindre det er noe man tenner på selv, så er dette en totalt unødvendig ting å "lære seg". Anonymkode: 8fc3f...2e3 4
Druid Skrevet 30. mars 2021 #11 Skrevet 30. mars 2021 Jeg tror ikke egentlig det er så vanlig. Det er en øvelse som krever litt teknikk og motivasjon, så dermed falle mange ut. Jeg har opplevd det en gang, av en som visste hva hun gjorde, og det var spesielt, men det er en god, vanlig bj også. Jeg ville ikke stresset med det 1
Gjest Tranma Skrevet 30. mars 2021 #12 Skrevet 30. mars 2021 For meg er ikke det vanlig... Ganske langt inn er greit, men ikke ned i halsen...
Mrgentleman Skrevet 30. mars 2021 #13 Skrevet 30. mars 2021 (endret) Opplever at det er relativt få damer som klarer skikkelig deep throat, men ja det er godt og litt kult. Kult fordi det viser at hun er villig til å gi litt ekstra! Men hvis dama ikke klarer det uten å nærmest brekke seg før den i det hele tatt har kommet ordentlig inn og ned, blir det bare tull og styr med avbrudd hele tiden. Kontinuitet er viktig og da er det mye bedre om dama konsentrerer seg om å gi en skikkelig vanlig blowjob. Generelt vil jeg hevde at mye og god suging er viktigere enn deep throat. Endret 30. mars 2021 av Mrgentleman 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #14 Skrevet 30. mars 2021 Ikke vanlig, nei. At den har vært innom halsen er en ting, men ikke deep throat. Det er så mye annet jeg er med på og vil utforske, men det gidder jeg ikke. Anonymkode: 55fb3...1de
Gjest Niek79 Skrevet 30. mars 2021 #15 Skrevet 30. mars 2021 Mange som vil, men veldig få som får det til, dessverre.
Fioljenta Skrevet 30. mars 2021 #16 Skrevet 30. mars 2021 Det som har noe å si er ikke om det er «vanlig», men om det er noe du og/eller han har lyst til. Hvis han ikke vil og du ikke får det til, ja, da er det ikke noe for dere. Enkelt og greit. 💜 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #17 Skrevet 30. mars 2021 Med omkrets på 18 og lengde på 23 klarer hun bare å gape over det hun ikke dekker med begge hendene. Jeg selv liker raslingen fra ganen hennes fremfor et blått ansikt. Under 69 chocker hun seg ned på den når hun kommer. Det er noe primitivt over det hele. Men at det forsterker orgasmen hennes kjennes. Hun er helt utslått etterpå. Jeg tror vinkelen i 69 er bedre for henne enn under vanlig BJ stilling. For meg er det uaktuelt å komme i denne stillingen. Hun er nærme nok sitt ytterste som jeg beskriver over her. Ex kona, forøvrig ei av de minste jeg har hatt, tok den så langt inn at sæden kom ut nesen når en kom. Hun var litt grenseløs og gav BJ hver morgen. Ble litt hverdagslig etterhvert. Men suge, det kunne hun. Så full BJ er best innimellom, med full innlevelse og svelging. Det er ekte kjærlighet. Anonymkode: cfd41...5e8
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #18 Skrevet 30. mars 2021 9 hours ago, Milky said: Jeg tar den alltid langt bak i halsen. Har øvd mye så brekker meg ikke lenger, og elskr å gjøre det. Beste er vel når han tar tak i håret og bare kjører på som han vil Samme her. Anonymkode: 46d9e...50e 2
*Mocca* Skrevet 30. mars 2021 #19 Skrevet 30. mars 2021 Det er vanskelig å si om det er vanlig i blant damer i Norge. Men for meg er det vanlig og en normal del av sex og har alltid vært det. Og er i 40åra hvis alder var et aspekt som nevnt tidligere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå