AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #1 Skrevet 30. mars 2021 Det er ikke så hyggelig å tenke på. Men våre forfedre går tilbake flere millioner av år. Statistisk sett er sjansen veldig stor for at minst en av unnfangelsene som ledet til deg en voldtekt. Jeg ser ikke at voldtekt er greit, men vi kommer ikke unna den ubehagelige sannheten at vi alle er produkt av voldtekt. Anonymkode: 897c4...2df 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #3 Skrevet 30. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Interessant. Anonymkode: ed8c1...a97 Mhm, det synes jeg og. Anonymkode: 897c4...2df
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #4 Skrevet 30. mars 2021 Jeg tror faren min voldtok mora mi. Vet ikke hvorfor, bare en magefølelse. Anonymkode: 50052...ea5
Værre Skrevet 30. mars 2021 #5 Skrevet 30. mars 2021 Nå har heldigvis verden gått fremover her i Norge. Men ja det er grunnen til at vi menneskene har tatt over jorda. Vi er gode på å reprodusere. Dyr er vel omtrent bare voldtekt slik vi definerer det og vi mennesker er bare avanserte aper.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #6 Skrevet 30. mars 2021 Fra dette så får vi denne implikasjonen: Hvis voldtekten ikke hadde skjedd, så hadde du ikke eksistert! Anonymkode: 897c4...2df
herzeleid Skrevet 30. mars 2021 #7 Skrevet 30. mars 2021 Sånn er det vel med det aller meste som har hendt gjennom menneskets historie, inkludert store katastrofer og kriger. Hadde ikke verdenskrigene, spanskesyken, slavehandel, heksebrenning og inkvisisjon hendt er det nok veldig mange av oss som ikke ville eksistert.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #8 Skrevet 30. mars 2021 Ja, vi er alle et resultat av fryktelig mye ondskap. Interessant tanke - paradoksal for de av oss som anser oss selv som gode mennesker. Heldigvis kommer man lengre med å være god i dag enn før. Anonymkode: 886af...4e8
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #9 Skrevet 30. mars 2021 Dette har jeg faktisk tenkt over flere ganger... Det blir litt som at jeg tenker at andre verdenskrig var en helt forferdelig hendelse, samtidig som jeg er glad for at min mann (som er et direkte resultat av tyskernes invasjon av Norge) eksisterer. Anonymkode: 2f4c5...0b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå