AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #1 Skrevet 29. mars 2021 Det er 11 år siden jeg ammet sønnen min. Jeg kan fortsatt i dag lekke litt melk. Stort sett ved samleie hvor kjæresten suger litt på brystene. Jeg kan også klemme litt ut. Er dette normalt? Flere som har det sånn? Anonymkode: c6a55...a0c
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #2 Skrevet 29. mars 2021 Kjenner to som hadde det slik, de gikk å sjekket seg for de var bekymret, begge hadde brystkreft. Men de hadde ikke menn som ble "ammet"... Anonymkode: f41f0...fd4
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #3 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det er 11 år siden jeg ammet sønnen min. Jeg kan fortsatt i dag lekke litt melk. Stort sett ved samleie hvor kjæresten suger litt på brystene. Jeg kan også klemme litt ut. Er dette normalt? Flere som har det sånn? Anonymkode: c6a55...a0c Kult! Anonymkode: 1bc50...27c
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #4 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Kjenner to som hadde det slik, de gikk å sjekket seg for de var bekymret, begge hadde brystkreft. Men de hadde ikke menn som ble "ammet"... Anonymkode: f41f0...fd4 Kommer bare litt melk ut. Ikke blod og sånt. Ikke bekymret for brystkreft. Ikke uvanlig at en kjæreste kysser og suger litt på brystene under akten. Anonymkode: c6a55...a0c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå