Gå til innhold

Ble ikke med i team aylar...

Gjest jente19aar_

Anbefalte innlegg

Gjest jente19aar_

Jeg søkte om å få være med i Team Aylar. hadde ønska sånn skikkelig at jeg ble med. da skulle man gjøre aylar sprell. men jeg ble ikke valgt ut til audition en gang.

så jeg har tenkt lenge på å bli glamour modell. men hvordan går jeg fram da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aner ikke, men kanskje du kan kontakte Vi Menn, E-Zone eller noe sånt å spørre om de vil lage en bildereportasje? Dersom du kommer på trykk blir du kanskje "oppdaget"? Men du som er bare 18 år, vil ikke moralpreke men... Tenk deg nøye og lenge om før du gjør dette. - Det følger deg videre, og tenk over at du kanskje får barn en dag.- Er dette noe du vil at barna dine skal få høre igjen, at mamma var nakenmodell?

Jeg dømmer ingen, men vær helt sikker før du hopper i det. Uansett valg, Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jente19aar_
Aner ikke, men kanskje du kan kontakte Vi Menn, E-Zone eller noe sånt å spørre om de vil lage en bildereportasje? Dersom du kommer på trykk blir du kanskje "oppdaget"? Men du som er bare  18 år, vil ikke moralpreke men... Tenk deg nøye og lenge om før du gjør dette. - Det følger deg videre, og tenk over at du kanskje får barn en dag.- Er dette noe du vil at barna dine skal få høre igjen, at mamma var nakenmodell?

Jeg dømmer ingen, men vær helt sikker før du hopper i det. Uansett valg, Lykke til :-)

ja. jeg kan prøve det. jeg har aldri hørt om e-zone, men kan jo sjekke ut det også.

har ikke tenkt å vise meg helt naken da. halvnaken går fint det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest jente19aar_
Hvorfor vil du så gjerne bli glam-modell?

Fordi det virker kult. også har man mange kule bilder og se på og sånn. derfor.

jeg har jo kropp til det og ansikt til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jente19aar_
Men hvorfor blir du ikke plukket ut til å være med da?

spør dem da vel. har du ikke noe råd å komme med i stedet for å være så nyskjerrig?

det er jo sikkert mange andre pene jenter her i verden også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle jenter vil jo være på forsiden av bladene, det gjør dem misunnelseverdig i andre jenters øyne, og det gjør dem overlegen i forhold til gutter. Det å bli begjært i andre menneskers fantasi, det må vel være den optimale lykketanke? Tenk så deilig da, - å kunne avvise hundretusener av mennesker,... hva kan vel føles bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jente19aar_
Alle jenter vil jo være på forsiden av bladene, det gjør dem misunnelseverdig i andre jenters øyne, og det gjør dem overlegen i forhold til gutter. Det å bli begjært i andre menneskers fantasi, det må vel være den optimale lykketanke? Tenk så deilig da, - å kunne avvise hundretusener av mennesker,... hva kan vel føles bedre?

det er ikke derfor jeg vil det da. driter i om folk misunner meg. jeg vil gjøre det her for meg sjøl-.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vindelspev
Er dette noe du vil at barna dine skal få høre igjen, at mamma var nakenmodell?

Glammodell og nakenmodell trenger ikke være det samme. Slik jeg forstår det, er mange glammodeller "bare" bikinimodeller, vertinner og videobabes.

Vi har jo en glammodell her inne, spør henne. Husker ikke hva hun heter.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest jente19aar_
Glammodell og nakenmodell trenger ikke være det samme. Slik jeg forstår det, er mange glammodeller "bare" bikinimodeller, vertinner og videobabes.

Vi har jo en glammodell her inne, spør henne. Husker ikke hva hun heter.......

vet. mange som ikke viser puppa en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er så mange glamourmodeller (eh jeg mener søppelmodeller) mindre pene?

jeg sier ikke at alle er det, men man skulle jo tro at innen det yrket og når man er en sånn type modell, da burde man jo være stunning...

syns ikke så mange er det jeg, :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hvorfor er så mange glamourmodeller (eh jeg mener søppelmodeller) mindre pene?

jeg sier ikke at alle er det, men man skulle jo tro at innen det yrket og når man er en sånn type modell, da burde man jo være stunning...

syns ikke så mange er det jeg,  :roll:

Smak og behag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke helt se hvorfor det heter GLAMmodell, jeg. Virker ikke som et særlig glamorøst yrke. (Men dette var off topic, sorry!) En vei inn kan kanskje være å delta på en av missekonkurransene som arrangeres på utesteder rundt omkring i landet (er det Norwegian Models som har dette tro?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest parasitta
Kan ikke helt se hvorfor det heter GLAMmodell, jeg. Virker ikke som et særlig glamorøst yrke. (Men dette var off topic, sorry!) En vei inn kan kanskje være å delta på en av missekonkurransene som arrangeres på utesteder rundt omkring i landet (er det Norwegian Models som har dette tro?)

hvorfor syns du det ikke virker glamourøst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det virker så glamorøst å ikle seg maksimalt med sminke og minimalt med klær for å stille opp på bilder og tilstelninger for å fungere som pynt. Men jeg burde kanskje ikke skrevet det i denne tråden da det ikke var det trådstarter spurte om. Vet ikke helt om følgende går under det å være glammodell, men utestedet der jeg jobbet tidligere var en gang verter for det arrangementet som jeg skrev om ovenfor. Mener det var Norwegian models som hadde en missekonkurranse rundt om i landet. Jentene gikk i bikinier og poserte på utestedet, blandt fulle og ropende menn. Må ærlig talt si at det ikke virket som om alle koste seg, men... Virket ikke særlig glamorøst i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...