AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #1 Skrevet 29. mars 2021 Jeg blir ikke helt klok på hva kynnere egentlig er... Jeg er i uke 20 og har den siste uka opplevd at magen kjennes stram ut av og til, og dette skjer særlig når jeg våkner på natta og må tisse. Da har jeg i tillegg litt vondt i magen (men det føles som om det har noe med fordøyelsen og ikke livmora å gjøre) Ellers er magen stram flere ganger ila dagen, uten at det er vondt. Det kjennes på en måte ut som om jeg blåser opp/presser ut magen, men uten at jeg klarer å kontrollere det. Jeg kjenner det mest i "bulen" over navlen, og ikke lengre ned, og det er vel litt høyt oppe til å bare være i uke 22? Kan det være at jeg bare er oppblåst, men at det kjennes litt rart ut når man er gravid? Anonymkode: a057b...e35
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #2 Skrevet 29. mars 2021 Nei, det er ikke kynnere. Det er muskler og hud som jobber og vier seg ut. Anonymkode: ed0c4...9de
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #3 Skrevet 29. mars 2021 Og livmoren som vokser😊 Anonymkode: ed0c4...9de
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #4 Skrevet 29. mars 2021 Ok, godt å høre! Takk for svar😀 Anonymkode: a057b...e35
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå