AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #1 Skrevet 29. mars 2021 Altså.. Jeg er ei jente som ikke nødvendigvis trenger så himla mye sex, men jeg trenger nærhet, kos, kyss osv. Det er av alt det der jeg blir kåt, og jeg trenger det av den jeg er sammen med. I dette forholdet så har vi et barn sammen, men, så er det det store Men-et. Vi sitter nesten aldri sammen i sofaen, jeg har spurt eks antall ganger om vi kan sitte sammen, da blir han sur og sier «det er ikke plass» og viser totalt at han vil sitte alene. Jeg har tatt opp dette så utrolig mange ganger at jeg kan telle på 10 fingre. Jeg prøver å kysse, å vil gjerne gjøre det lidenskapelig, da tuller han bare (intim greier oss imellom der vi alltid tuller) men av og til så ønsker jeg å gjøre det skikkelig, da bare ler han det bort eller viser med hele seg at han ikke vil det noe særlig. Det hender at jeg setter meg oppå han å vil kysse/kline, da er det bare sånn «Ååh slutt da, jeg ser på tv». Vi sover ikke sammen da jeg sover med babyen. Jeg har sakt til han at jeg blir ikke kåt bare av å hoppe i sengs å Jokke/ta på musa litt, jeg blir kåt av nærhet, av å ligge sammen, av å kline. Får bare tilbake slike unødvendige kommentarer. iste hadde vi en stor krangel, da jeg sier «kan ikke vi sitte sammen å se filmen?» han «åååh, ja men jeg skal spise potetgull og godteri, det er jo ikke plass i sofaen» Det er plass i sofaen, men plassen er kanskje ikke optimal. Han demonstrerer i irritasjon og flytter bordet vekk å legger seg på gulvet. Jeg sier i frustrasjon «Jeg trenger kjærlighet for faen! Jeg trenger en mann inntil meg, jeg trenger en mann som kysser meg, som holder irundt meg» så sier han «Du fortjener ikke få noe som helst» Så sier jeg «Hva faen mener du med det?? Jeg trenger sex, jeg trenger et forhold med kjærlighet» så sier han «Finn deg en annen en da som gir deg den kjærligheten» Så sier jeg «Ja, for jeg får ikke en dritt her! Er ikke rart det ene paret i et random forhold velger å være utro om den ene ikke får tilfredsstilt sine behov» Han blir såklart sint å påstår at jeg sier jeg skal være utro, men det er jo det som kommer til å skje, eller at jeg kommer til å gå ifra han. Føler vi er venner som bor sammen og som ikke har de essensielle kjæreste tingene. Ikke sover sammen, ikke puler, nada. Uvandt å faktisk ligge sammen med han, eller kjenne han inni meg da det er så skjeldent. Jeg ser på en serie med mye sex, kjenner jeg blir sjalu hver gang der blir sex, å jeg blir faktisk kåt av hele greia å må ordne meg selv da jeg ikke får noe her i gården. Anonymkode: adac4...456
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #2 Skrevet 29. mars 2021 Høres ut som han rett og slett er lei av deg. Dette forholdet er ikke liv laga. Han bryr seg jo ikke. Men har du spurt han HVORFOR han er slik? Har han alltid vært slik? og du trenger ikke være utro eller komme med slike teite kommentarer heller. Man kan SLÅ OPP; GJØRE DET SLUTT selvom man har barn . Anonymkode: 8748b...5f5 3
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #3 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Høres ut som han rett og slett er lei av deg. Dette forholdet er ikke liv laga. Han bryr seg jo ikke. Men har du spurt han HVORFOR han er slik? Har han alltid vært slik? og du trenger ikke være utro eller komme med slike teite kommentarer heller. Man kan SLÅ OPP; GJØRE DET SLUTT selvom man har barn . Anonymkode: 8748b...5f5 Han sier han ikke er lei av meg. Var mer sex før, men har alltid vært tendens til å være slik som dette egentlig. Men alt var mere av før ja. I hetens stund og når man har plaget med dette over tid så blir man sint, å da kommer de følelsene og tankene opp som man ellers har prøvd å unngått å snakket om. Anonymkode: adac4...456
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #4 Skrevet 29. mars 2021 Hvor gammelt er barnet deres? Anonymkode: aeb0a...fb3
powerpuffen Skrevet 30. mars 2021 #5 Skrevet 30. mars 2021 Dere har forskjellig kjærlighetsspråk. Noen viser kjærlighet ved å kose, kysse osv, mens andre gjengjelder kjærlighet i for eksempel tjenester eller annet. 1
indigob Skrevet 30. mars 2021 #6 Skrevet 30. mars 2021 hvis du vil ha oppmerksomhet fra han så slutt å mas på han og heller trekk deg unna og la han være. Da vil han komme hvis han bryr seg, hvis ikke så gi slipp. 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #7 Skrevet 30. mars 2021 Han virker helt idiot.. Du kan gå ut på gata med blindfold å få bedre.. Anonymkode: 44ef6...667 2
CorvusCorax Skrevet 30. mars 2021 #9 Skrevet 30. mars 2021 Han er ikke interessert i deg lenger og vil du skal gjøre det slutt. Han vil ikke være ansvarlig for bruddet. 1
CorvusCorax Skrevet 30. mars 2021 #10 Skrevet 30. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han sier han ikke er lei av meg. Var mer sex før, men har alltid vært tendens til å være slik som dette egentlig. Men alt var mere av før ja. I hetens stund og når man har plaget med dette over tid så blir man sint, å da kommer de følelsene og tankene opp som man ellers har prøvd å unngått å snakket om. Anonymkode: adac4...456 Han sier det ikke, men han viser det med handling/kroppsspråk. Handling sier mer enn ord. Om det er sånn at han har behov for å sitte alene er det helt greit - ikke alle takler intimitet, men da har de aldri taklet det - det er ikke noe som plutselig endrer seg (om han ikke har blitt utsatt for et traume nylig). Og om det er tilfelle at han trenger plass, så forteller han deg det med en vennlig tone. Er man glad i noen så bjeffer man ikke sånn til partner (det gjør man kanskje om det er snakk om en krangel). Du spør om å sitte nær ham - han blir sint = Han er rett og slett lei deg. 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #11 Skrevet 30. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Altså.. Jeg er ei jente som ikke nødvendigvis trenger så himla mye sex, men jeg trenger nærhet, kos, kyss osv. Det er av alt det der jeg blir kåt, og jeg trenger det av den jeg er sammen med. I dette forholdet så har vi et barn sammen, men, så er det det store Men-et. Vi sitter nesten aldri sammen i sofaen, jeg har spurt eks antall ganger om vi kan sitte sammen, da blir han sur og sier «det er ikke plass» og viser totalt at han vil sitte alene. Jeg har tatt opp dette så utrolig mange ganger at jeg kan telle på 10 fingre. Jeg prøver å kysse, å vil gjerne gjøre det lidenskapelig, da tuller han bare (intim greier oss imellom der vi alltid tuller) men av og til så ønsker jeg å gjøre det skikkelig, da bare ler han det bort eller viser med hele seg at han ikke vil det noe særlig. Det hender at jeg setter meg oppå han å vil kysse/kline, da er det bare sånn «Ååh slutt da, jeg ser på tv». Vi sover ikke sammen da jeg sover med babyen. Jeg har sakt til han at jeg blir ikke kåt bare av å hoppe i sengs å Jokke/ta på musa litt, jeg blir kåt av nærhet, av å ligge sammen, av å kline. Får bare tilbake slike unødvendige kommentarer. iste hadde vi en stor krangel, da jeg sier «kan ikke vi sitte sammen å se filmen?» han «åååh, ja men jeg skal spise potetgull og godteri, det er jo ikke plass i sofaen» Det er plass i sofaen, men plassen er kanskje ikke optimal. Han demonstrerer i irritasjon og flytter bordet vekk å legger seg på gulvet. Jeg sier i frustrasjon «Jeg trenger kjærlighet for faen! Jeg trenger en mann inntil meg, jeg trenger en mann som kysser meg, som holder irundt meg» så sier han «Du fortjener ikke få noe som helst» Så sier jeg «Hva faen mener du med det?? Jeg trenger sex, jeg trenger et forhold med kjærlighet» så sier han «Finn deg en annen en da som gir deg den kjærligheten» Så sier jeg «Ja, for jeg får ikke en dritt her! Er ikke rart det ene paret i et random forhold velger å være utro om den ene ikke får tilfredsstilt sine behov» Han blir såklart sint å påstår at jeg sier jeg skal være utro, men det er jo det som kommer til å skje, eller at jeg kommer til å gå ifra han. Føler vi er venner som bor sammen og som ikke har de essensielle kjæreste tingene. Ikke sover sammen, ikke puler, nada. Uvandt å faktisk ligge sammen med han, eller kjenne han inni meg da det er så skjeldent. Jeg ser på en serie med mye sex, kjenner jeg blir sjalu hver gang der blir sex, å jeg blir faktisk kåt av hele greia å må ordne meg selv da jeg ikke får noe her i gården. Anonymkode: adac4...456 Må være vanskelig å ha det sånn. Det er bare veldig ødeleggende å være i et parforhold der partneren plager/avviser en og svarer med latterliggjøring og eller sure og likegyldige svar. Høres ut som en umoden fjott som fortsatt er på babystadie mentalt. Er man lei partneren/ikke vil gi kjærlighet/mistet følelsene, så får de fader meg kommunisere dette istedet for å oppføre seg dårlig🤷♀️ Har samme erfaring med menn stortsett. Det er dessverre en del umodne krek der ute. De skjønner ikke at de ødelegger selvfølelsen til partneren. Anonymkode: cfe9e...86d 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #12 Skrevet 30. mars 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Han sier han ikke er lei av meg. Var mer sex før, men har alltid vært tendens til å være slik som dette egentlig. Men alt var mere av før ja. I hetens stund og når man har plaget med dette over tid så blir man sint, å da kommer de følelsene og tankene opp som man ellers har prøvd å unngått å snakket om. Anonymkode: adac4...456 Hvorfor unngå? Man skal jo snakke om det som er et stort problem i et forhold. Mulig noe plager han. Eller du har gjort noe som plager han og han forventer du skal vite hva det er og derfor unngår han deg. Er mange grunner til hvorfor han er som han er, men du må snakke, spørre han, ikke bare prøve late som at alt er bra og skal bli bra. Det ender bare med at han går en dag fordi du aldri tok problemet ved roten. Anonymkode: 8748b...5f5
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #13 Skrevet 30. mars 2021 CorvusCorax skrev (4 timer siden): Han er ikke interessert i deg lenger og vil du skal gjøre det slutt. Han vil ikke være ansvarlig for bruddet. Det er ikke sant. Nå kom han å sa unnskyld, at han skal bli bedre. Men det har han sakt veldig mange ganger. Anonymkode: adac4...456
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #14 Skrevet 30. mars 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Det er ikke sant. Nå kom han å sa unnskyld, at han skal bli bedre. Men det har han sakt veldig mange ganger. Anonymkode: adac4...456 Jeg er vel enig med CorvusCorax her. Har du spurt hva han egentlig mente med det han sa, om at du ikke fortjener noe som helst? Anonymkode: f3fc6...70b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå