AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #1 Skrevet 29. mars 2021 Jeg er forelska i en kollega. Er gift, det er han og, så dette er jo dødfødt. Kan ikke for det, men tenker på han hele tiden. Har vart i ca 1,5 år nå, går ikke over. Prøver å oppføre meg normalt overfor kollegaen men er jo helt rar og avvisende rundt han, lurer på hva han tenker om meg. Hjemme har det gått utover mannen, har ikke lyst på han lengre. Noen som har vært i samme situasjon og kan gi meg råd? Dette er slitsomt... Anonymkode: 7111e...94c
Matdronningen Skrevet 29. mars 2021 #2 Skrevet 29. mars 2021 Går nokk over endag 🤷♀️ var storm forelsket i en gift mann i 3,5 år. Gjekk sakte over, føler ingen ting for han no. Bare glad jeg ikkje gjor noe jeg mulig hadde angret på 3
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #3 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er forelska i en kollega. Er gift, det er han og, så dette er jo dødfødt. Kan ikke for det, men tenker på han hele tiden. Har vart i ca 1,5 år nå, går ikke over. Prøver å oppføre meg normalt overfor kollegaen men er jo helt rar og avvisende rundt han, lurer på hva han tenker om meg. Hjemme har det gått utover mannen, har ikke lyst på han lengre. Noen som har vært i samme situasjon og kan gi meg råd? Dette er slitsomt... Anonymkode: 7111e...94c Gå fra mannen din. Eneste jeg kan si..Har vært der selv. Anonymkode: bd0e7...b31
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #4 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Gå fra mannen din. Eneste jeg kan si..Har vært der selv. Anonymkode: bd0e7...b31 Fordi jeg er forelska? vi har tre barn sammen.. Jeg har jo heller ingen sjanse på kollegaen da han er gift. Gikk du fra mannen fordi du var forelska i en annen? Anonymkode: 7111e...94c
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #5 Skrevet 29. mars 2021 Matdronningen skrev (22 minutter siden): Går nokk over endag 🤷♀️ var storm forelsket i en gift mann i 3,5 år. Gjekk sakte over, føler ingen ting for han no. Bare glad jeg ikkje gjor noe jeg mulig hadde angret på Så lenge... tenk at det er mulig å være forelska så lenge.. har lest en plass at forelskelser vanligvis varer 1-1,5 år. Anonymkode: 7111e...94c 1
Matdronningen Skrevet 29. mars 2021 #6 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så lenge... tenk at det er mulig å være forelska så lenge.. har lest en plass at forelskelser vanligvis varer 1-1,5 år. Anonymkode: 7111e...94c Han var virkelig alt jeg drømte om. Her snakker vi om forelskelse der hjertet fysisk hopper over et slag når jeg såg han og gjekk forbi han. Det var pain in my ass. Kona er nydelig ho også. No synst jeg ho er penere enn han🤣🤷♀️ dei er et pent par og jeg er sjeleglad jeg ikkje var grunnen til noe rot i det ekteskapet 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #7 Skrevet 29. mars 2021 Matdronningen skrev (27 minutter siden): Går nokk over endag 🤷♀️ var storm forelsket i en gift mann i 3,5 år. Gjekk sakte over, føler ingen ting for han no. Bare glad jeg ikkje gjor noe jeg mulig hadde angret på Hadde du mulegheit til det? Var han intr i deg? Anonymkode: 0c83c...28e
Matdronningen Skrevet 29. mars 2021 #8 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hadde du mulegheit til det? Var han intr i deg? Anonymkode: 0c83c...28e Siden det ikkje skjedde noe så vet jeg igrunn ikkje det, men en litt gjensidig feeling var der ja. Men hvem vet?🤷♀️ er maaange år siden no, ligger godt bortrustet inni hodet . 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #9 Skrevet 29. mars 2021 Matdronningen skrev (6 minutter siden): Siden det ikkje skjedde noe så vet jeg igrunn ikkje det, men en litt gjensidig feeling var der ja. Men hvem vet?🤷♀️ er maaange år siden no, ligger godt bortrustet inni hodet . Spennende. Var du forelska i han? Kor gammal er han? Anonymkode: 0c83c...28e 1
Matdronningen Skrevet 29. mars 2021 #10 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Spennende. Var du forelska i han? Kor gammal er han? Anonymkode: 0c83c...28e Ja, har vell nevnt det et par ganger før ? Er ikkje sikker nøyaktig, men i 30 åra en plass 🤷♀️ før gamletrynet er på plass😂 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #11 Skrevet 30. mars 2021 Jeg sliter med det samme som deg. Betatt av min gifte kollega. Jeg er også gift. Vi har begge barn. Det har vært slik i ett år nå. Jeg tror av og til han føler litt på det samme. Kan føles ut som det er litt småflørting mellom oss av og til. Men så kan det være ønsketenkning også. Det eneste jeg vet er at avstand funker. Så jeg håper at vi til høsten ikke skal jobbe så tett som nå. Anonymkode: 1e22e...e12
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #13 Skrevet 30. mars 2021 Samme historie som deg, og så tok vi han et hakk videre. Det var himmel og hav i bevegelse i et par år. Vi prøvde å holde oss unna hverandre, men det var som en suppe av magnetisme, begjær og hormoner. Følelsene ble veldig sterke for en av oss, mens den andre ikke ønsket å splitte familien. Det ble sårt og vanskelig og endte med at en av oss byttet jobb. Så, til sammen tre emosjonelle ustabile år og nå føles det ut som jeg er på vei til å komme tilbake til overflaten etter å ha vært veldig lenge i mitt eget vakum. Når jeg tenker på det er det nesten så det er litt skummelt hva drifter/hormoner/følelser kan gjøre med en. Jeg valgte å være åpen for dette, og det er der man har ett valg. Anonymkode: 8cc8a...343 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #14 Skrevet 30. mars 2021 Jeg hadde det slik nettopp... Vi var begge i forhold (og sa vel aldri noe rett ut om attraksjonen mellom oss - gjorde heller ingen ting). Hun fikk meg til å innse hvor dårlig jeg og kona passet sammen på alle plan. Men plutselig ble hun veldig avvisende. Hun fant sikkert ut hun ville forsøke å fokusere på forholdet sitt istedenfor. For så vidt greit det. Jeg er nå separert uansett, og tror det var en god ting. Anonymkode: 5952b...ab1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #15 Skrevet 30. mars 2021 Har også følelser og vært forelsket i en som jeg har jobbet med. Jeg valgte å vær åpen og ærlige mot han. Har spurt han om hva han har ment med forskjellig som han har sagt,men det har han ikke svart på. Mistenker at han har likt meg. Siden han har fortalt en del om forholdet med x til meg. Anonymkode: f104e...c3c
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #16 Skrevet 30. mars 2021 5 hours ago, AnonymBruker said: Samme historie som deg, og så tok vi han et hakk videre. Det var himmel og hav i bevegelse i et par år. Vi prøvde å holde oss unna hverandre, men det var som en suppe av magnetisme, begjær og hormoner. Følelsene ble veldig sterke for en av oss, mens den andre ikke ønsket å splitte familien. Det ble sårt og vanskelig og endte med at en av oss byttet jobb. Så, til sammen tre emosjonelle ustabile år og nå føles det ut som jeg er på vei til å komme tilbake til overflaten etter å ha vært veldig lenge i mitt eget vakum. Når jeg tenker på det er det nesten så det er litt skummelt hva drifter/hormoner/følelser kan gjøre med en. Jeg valgte å være åpen for dette, og det er der man har ett valg. Anonymkode: 8cc8a...343 Dette var som å lese om meg selv. Bare at jeg er midt oppi det. Har gått 1,5 år siden jeg falt for han og nesten 1 år siden det først skjedde noe mellom oss. Han vil ikke noe mer enn sex og jeg innser også at det beste er å bli i forholdet jeg er i. Men det er vondt når begjæret er så sterkt. Vi treffes fremdeles ofte, men for han er det nok bare sex. Anonymkode: 9e334...95b
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #17 Skrevet 30. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette var som å lese om meg selv. Bare at jeg er midt oppi det. Har gått 1,5 år siden jeg falt for han og nesten 1 år siden det først skjedde noe mellom oss. Han vil ikke noe mer enn sex og jeg innser også at det beste er å bli i forholdet jeg er i. Men det er vondt når begjæret er så sterkt. Vi treffes fremdeles ofte, men for han er det nok bare sex. Anonymkode: 9e334...95b Like greit at du blir brukt, er ikke synd i deg. Du bruker tross alt kjæresten din for en trygghet samt du svikter han bak hans rygg. så... buhu Anonymkode: 31ca2...ef3 4
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #18 Skrevet 30. mars 2021 Går nok over jeg tror det er mer vanlig enn man tror. Tilbringer jo nesten mer tid med kollega enn samboer. Lett for partnere å gli fra hverandre men kollegaer har alltid noe å snakke om og ofte like interesser/utdanning og kanskje man ligner mer på hverandre. Hadde en slik følelse selv helt til vedkommende byttet jobb. Begge hadde samboere. Like greit, det var bare småflørting og jeg syntes dagene på jobb ble hyggeligere og hadde noe å glede meg til hver dag. Jeg var nok aldri forelsket tror jeg men ble litt betatt av den type mennesker Anonymkode: 9a4ba...f70
NewInTown Skrevet 30. mars 2021 #19 Skrevet 30. mars 2021 Du "mater" forelskelsen i fantasien din. Om du slutter med det så vil nok forelskelsen ganske raskt gå over. Kanskje prøve å vannet gresset litt hjemme, leve ut litt andre fantasier som omhandler mannen din, heller enn kollegaen din. Det er jo ganske vanlig å crushe litt på andre innimellom, det trenger ikke alltid være "ekte kjærlighet".... 2
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #20 Skrevet 31. mars 2021 13 hours ago, AnonymBruker said: Like greit at du blir brukt, er ikke synd i deg. Du bruker tross alt kjæresten din for en trygghet samt du svikter han bak hans rygg. så... buhu Anonymkode: 31ca2...ef3 Jeg blir ikke brukt. Vi er venner og kolleger. For han er det sex for meg er det sex med følelser. Deilig for begge. Samboerne våre får aldri vite. Anonymkode: 9e334...95b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå