Gå til innhold

Han er helt stille på tekst

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, nå har jeg altså klart å møte en kjekk, smart, dannet og flott matt. Vi har truffet hverandre 5 ganger på 2 uker, og sist han var her var på fredag hvor han også ble natten over til Lørdag. Han reiser bort på ferie i morgen, og har ikke utrykt at han vil se meg før han drar. Ingen meldinger : p Han har forsåvidt sagt før at han ikke liker «chatting», men har ikke vært borti en fyr før som er helt knyst utenom når man sees.. spesielt hvis han liker en jente? 
jeg sendte han en godnatt melding i går, og fikk jo en tilbake med kyss. Har noen opplevd dette før, en fyr som bare ikke skriver noe med mindre det er å avtale noe?  

Anonymkode: 61ec9...8c2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja! Er der selv 😆 Utrolig irriterende, samtidig kan jeg sikkert takke meg selv, jeg hadde et par dager der jeg var uhyre pratsom og skrev milelange mld om både det ene og andre. Merka ikke før etterpå hvor lite han egentlig bidro, og hvor "på" jeg var selv. Tror jeg slet ham ut, eller skremte ham, og nå har jeg ikke skrevet til ham på to dager, og ikke han til meg heller. Det var han som var mest på for å chatte, og jeg tror egentlig at han er interessert i å fortsette... Men er nok som din, sparsom med meldinger hvis det ikke er noe. 

Anonymkode: 58588...793

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis de er som meg så foretrekker de å gjøre det i person, ikke via endeløse teksting.

Anonymkode: a4cf4...cd5

AnonymBruker
Skrevet

Syns ikke man skal trenge å melde hver dag, hele dagen. 

Anonymkode: e6198...2de

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Syns ikke man skal trenge å melde hver dag, hele dagen. 

Anonymkode: e6198...2de

Ts her. Nei, det er litt deilig faktisk å ha litt avstand. Han jeg datet før ville jo skrive til meg hele tiden og ble såret om jeg ikke svarte med en gang.. needy oppførsel. Men, det hadde jo ikke skadet  med en liten melding! i starten er man jo ofte usikker på hvor man har hverandre, om interessen er der. Om man har blitt «ghostet» eller ikke når det er helt stille på tredje dagen :s Fint å få et livstegn uansett så man ikke lurer : p Men i beste fall er vi bare ulike der. Time will show.. 

Anonymkode: 61ec9...8c2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...