AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #1 Skrevet 29. mars 2021 Har hatt mensmurringer en god stund nå som egentlig kle stemmer med mens, pleier å ha det kun dagen før jeg skal ha mens og den skal jeg egentlig ikke ha før om 10 dager.. Har hatt litt såre pupper også men syns det har gått litt over nå.. bare ømt i dusjen med stråle rett på.. Noen fler som kjenner seg igjen? Venter på g test i posten men bør vel vente til rundt 10 april ikm med å ta test? legger ved oversikt fra Flo.. den lille blødningen på to dager i mars var kun blod når jeg var på toa.. hold med truseinnlegg så vet ikke om det regnes for mens noen som har graviditet som har startet slik? Anonymkode: 5e14b...d20
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #2 Skrevet 30. mars 2021 Jeg har ikke hatt mensmurringer I starten av mine svangerskap, men jeg har mer eggløsningssmerter enn menssmerter til vanlig også. Har derimot vært uvel før positiv test men da har jeg ikke testet før ikm. Du må nesten bare vente å se 😊 lykke til! Anonymkode: 34606...9c9
Elaine Marley Skrevet 30. mars 2021 #3 Skrevet 30. mars 2021 Tråden er ryddet for hetsende innlegg. Elaine Marley, mod. 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #4 Skrevet 30. mars 2021 Ville tatt en graviditetstest. Kan være den lille blødningen i mars var festeblødning. Anonymkode: c43aa...95e 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #5 Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (På 30.3.2021 den 14.06): Ville tatt en graviditetstest. Kan være den lille blødningen i mars var festeblødning. Anonymkode: c43aa...95e Ja tenkte jeg skulle, venter på test i posten, også tenkte jeg kanskje å vente til 10 april da det er beregnet ikm? Anonymkode: 5e14b...d20
Niny Skrevet 2. april 2021 #6 Skrevet 2. april 2021 Dersom du venter til 10 april er du jo evt 8 uker på vei, eller blitt gravid på ny i en ny syklus 🤷🏻♀️
Gjest EmKay Skrevet 6. april 2021 #7 Skrevet 6. april 2021 Jeg hadde mensmurringer, og tenkte derfor at jeg ikke var blitt gravid. Hadde ømme brystvorter, men tenkte egentlig ikke så mye over det. Men da mensmurringene varte i flere dager uten at mensen kom tok jeg en test, og jammen var jeg gravid 😄 Er nå 32 uker på vei ❤️ Jeg har ikke brukt den appen du bruker selv, men skjønte ikke helt oppsettet i den? Du sier du har IKM 10.april, så da hadde du eggløsning og sex i slutten av mars om du har "normal" syklus? Eller er det eggløsningen før de to datoene som er understreket du mener (som jeg antar er den lille blødningen du nevner)? For i såfall har du vel passert IKM og kan ta en test nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå