lillesky Skrevet 27. august 2005 #1 Skrevet 27. august 2005 Er det noen som har forslag om en god html-editor? Ikke Dreamweaver, den tar for stor plass. Trenger bare en midlertidig en på den midlertidige bærebare pcen min, sånn at jeg kan oppdatere litt hjemmesider.
Rapitap Skrevet 27. august 2005 #3 Skrevet 27. august 2005 Frontpage er grei å bruke om du ikke har peiling på HTML. Om du har litt peiling er HomeSiteX helt super.
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2005 #4 Skrevet 27. august 2005 Frontpage er grei å bruke om du ikke har peiling på HTML. Om du har litt peiling er HomeSiteX helt super. ← Ja for da kan trådstarter og FP bli bestekompiser. FP har tydligvis ikke mye peiling på HTML den heller.
Rapitap Skrevet 27. august 2005 #5 Skrevet 27. august 2005 Jeg vet jo det, men det kommer jo ann på hva trådstarter vil det.
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2005 #6 Skrevet 27. august 2005 Nja, hun sa en "god HTML-editor". Man bør vel ta høyde for at folk bruker noe annet enn Explorer. Det er jo også selvfølgelig opp til trådstarter å avgjøre, men h*n bør i hvert fall være klar over at FP er lagd for Internet Explorer og ikke for Web/HTML.
lillesky Skrevet 27. august 2005 Forfatter #7 Skrevet 27. august 2005 Jeg bare skrev html-editor. Hun (jeg) har endel peiling på html-koder, derfor nevnte jeg DW, fordi den er veldig kjekk. Prøvde en annen nå, men der kunne man ikke kode selv, og da gidder jeg ikke. Jeg prøver å laste ned en prøve av DW nå. Så jeg går tilbake til det gode gamle. Anafugia: vet du hvordan HomeSite er i forhold til DW?
lillesky Skrevet 27. august 2005 Forfatter #8 Skrevet 27. august 2005 Jeg vet jo det, men det kommer jo ann på hva trådstarter vil det. ←
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2005 #9 Skrevet 27. august 2005 Jeg bare skrev html-editor. ← Er det noen som har forslag om en god html-editor? ← Litt usikker på hva du selv skriver?
Gjest gjesten Skrevet 27. august 2005 #10 Skrevet 27. august 2005 Notepad? Da blir man iallefall dreven i syntaksen selv etter en stund.
Crazee Skrevet 27. august 2005 #11 Skrevet 27. august 2005 http://www.context.cx/ - Gratis teksteditor med fargekoding av HTML (og andre språk.) Er eit alternativ om handkoding er greit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå