AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #1 Skrevet 29. mars 2021 Jeg holder godt på med en fisker. Ei venninne sa hun aldri ville involvert seg med en fisker. For tenk om han døde ut på havet, mente hun. Er det farlig? Har jeg grunn til å frykte om det blir oss? Anonymkode: 8760d...865 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #2 Skrevet 29. mars 2021 Det er vel en serie som heter farligste yrker og da er de noen som er med på en fiskebåt. Men dette er i mist på atøanterhavet eller noe. Vet ikke hvor utrygt det er her. Mdn bølger storm og liten båt..... Anonymkode: d40b0...cf2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #3 Skrevet 29. mars 2021 En fisker jobber under ekstreme forhold og har faktisk en av de farligste jobbene. Heldigvis er det ikke mange som dør, men mange blir skadet i uhell. Men, det er forskjell på hvor og hva de fisker. Snakk med han om bekymringen din. Ikke dump han fordi han er en fisker. Han er sikkert en råtøff mann som fortjener en god dame. Anonymkode: 0d98d...90a 2
Matdronningen Skrevet 29. mars 2021 #4 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg holder godt på med en fisker. Ei venninne sa hun aldri ville involvert seg med en fisker. For tenk om han døde ut på havet, mente hun. Er det farlig? Har jeg grunn til å frykte om det blir oss? Anonymkode: 8760d...865 Der er no mange risiko ute på havet, vet om flere som har dødd, også blitt skadet. Men samtidig kor er det ikkje farlig? Jeg var ilag med en fisker, men følte det ikkje passer meg pga familie liv og han var borte hele tiden. Men kven veit, mulig han vil bytte yrke om et år eller to? Liker du fyren så go for it 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #5 Skrevet 29. mars 2021 Matdronningen skrev (3 minutter siden): Der er no mange risiko ute på havet, vet om flere som har dødd, også blitt skadet. Men samtidig kor er det ikkje farlig? Jeg var ilag med en fisker, men følte det ikkje passer meg pga familie liv og han var borte hele tiden. Men kven veit, mulig han vil bytte yrke om et år eller to? Liker du fyren så go for it Tror det skal gå fint at han er borte 2 uker. Vil bli et helt annet liv enn jeg har nå da. Godt når de er tilbake igjen da tenker jeg Anonymkode: 8760d...865
Matdronningen Skrevet 29. mars 2021 #6 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tror det skal gå fint at han er borte 2 uker. Vil bli et helt annet liv enn jeg har nå da. Godt når de er tilbake igjen da tenker jeg Anonymkode: 8760d...865 Ja, 2 uker er ikke all verdens tid 🙂 liten ferie fra mannen då, godt å møtes igjen 🙂
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #7 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): En fisker jobber under ekstreme forhold og har faktisk en av de farligste jobbene. Heldigvis er det ikke mange som dør, men mange blir skadet i uhell. Men, det er forskjell på hvor og hva de fisker. Snakk med han om bekymringen din. Ikke dump han fordi han er en fisker. Han er sikkert en råtøff mann som fortjener en god dame. Anonymkode: 0d98d...90a De er som regel fra nord til sør og omvendt. Langt hele kysten også. Nei jeg dumper han overhodet ikke. Er stolt av den jobben han gjør, beinhardt yrke. Anonymkode: 8760d...865
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #8 Skrevet 29. mars 2021 Eksen var fisker, og han fortalte om ganske skremmende situasjoner som hadde skjedd i løpet av turen hver gang han kom hjem. Er glad han jeg er sammen med nå har jobb på land. Anonymkode: 6f4ce...057
Mufasa90 Skrevet 29. mars 2021 #9 Skrevet 29. mars 2021 (endret) Hva er ikke farlig. Han kan ha en landjobb, som også er farlig. En jobb er trygg så lenge en gjør den selv trygg. Endret 29. mars 2021 av Mufasa90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå