Gå til innhold

Dyson V8 vs V11

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trenger å bytte ut den gamle, gode, håndholdte Electroluxen, og vil gå for en skikkelig (men fortsatt håndholdt) støvsuger. Ca 120 kvm som støvsuges et par ganger i uken, men stort sett stue og kjøkken på ca 80 kvm som støvsuges daglig. Det inkluderer to gulvmatter (korthåret) og masse hundehår (langhåret), og må sjonglere mellom- og overleve et angrep av barneleker og garnrester. 

Det er flere versjoner av både V11 og V8, hvilken anbefaler du? Jeg er villig til å betale det jeg må ut med, men jeg trenger ikke masse ekstra dill og dull. Ledlys er fint, dog, og et munnstykke som kommer seg under sofaen kanskje. 

Anonymkode: 517c4...878

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen erfaring? 

Skrevet

Hva med en billigere variant, som Xiaomi Dreame?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
jabx skrev (6 timer siden):

Hva med en billigere variant, som Xiaomi Dreame?

Åpen for forslag, men aldri hørt om denne og et kjapt googlesøk gir ikke like god respons som Dyson. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke en robotstøvsuger, siden du støvsuger såpass ofte? Jeg har skaffet meg en nylig, det eneste jeg angrer på er at jeg ikke gjorde det tidligere. 

Anonymkode: a1445...7a6

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Åpen for forslag, men aldri hørt om denne og et kjapt googlesøk gir ikke like god respons som Dyson. 

Jeg så mange YouTube-videoer for en stund siden. Virket som gode støvsugere. Det var blant annet flere samletester.

AnonymBruker
Skrevet

Er veldig fornøyd med V8, har hatt den siden ble lansert i Norge.

Men selv om vi omtrent aldri kjørere den tom for batteri hadde det ikke gjort noe med større fordet.

Anonymkode: 03c43...874

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi fikk en dyson V11 absolute til bryllup, beste gave/ ønsker 😍
Vi har også en robotstøvsuger men den bruker jeg sjelden men min dyson daglig 😇. Vi har 1 langhår katt, kanin og 4 barn 😅

Anonymkode: cec0a...3e1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Hvorfor ikke en robotstøvsuger, siden du støvsuger såpass ofte? Jeg har skaffet meg en nylig, det eneste jeg angrer på er at jeg ikke gjorde det tidligere. 

Anonymkode: a1445...7a6

For jeg mistenker at jeg betaler mye for lite da. En støvsuger som må gå dobbelt, sikkert trippelt, så lenge som om jeg hadde gjort det selv, med tanke på arealet det skal ta og ting den må gå rundt - nei, vi rydder ikke opp alle barneleker hver dag, kjør sidediskusjon. 

Og så har vi en trapp fra hovedinngang og opp til hovedetasjen. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

For jeg mistenker at jeg betaler mye for lite da. En støvsuger som må gå dobbelt, sikkert trippelt, så lenge som om jeg hadde gjort det selv, med tanke på arealet det skal ta og ting den må gå rundt - nei, vi rydder ikke opp alle barneleker hver dag, kjør sidediskusjon. 

Og så har vi en trapp fra hovedinngang og opp til hovedetasjen. 

I tillegg har vi hund, så støvsugeren kan ikke gå om natten eller om dagen når hunden stort sett er alene i stua. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...