AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #1 Skrevet 29. mars 2021 Hei! Er det bare meg som holder på med det eller er vi flere? Jeg bekymrer meg for at ungen skal bli mobbet og/eller at verden ikke skal være en like bra plass å leve i om noen tiår m.m. Tror det bunner i at jeg selv f.eks. ble mobbet da jeg var ung, men ja, tanken på at det skal skje ungen min gjør vondt. Er ikke slik at jeg tenker på dette konstant, men det ligger i bakhodet og kommer spesielt frem om vi f.eks. har hatt en litt kjip episode med ungen og en fra barnehagen. Nå har det ikke vært så mange slike episoder (og sikkert flere positive enn fæle) da ungen bare er to år, men koronaen får meg nok også til å tenke litt negativt. Har aldri diskutert dette med folk i omgangskretsen, så vet liksom ikke om der er andre som også kjenner på slike bekymringer, men antar der er noen? Kan være litt slitsomt, men har sikkert noe med personligheten min å gjøre. Jeg lever etter føre-var prinsippet og har som regel tenkt ut ulike scenarioer og utfall for situasjoner i forkant. Jeg er vel også en dæsj nevrotisk av natur.. Anonymkode: 9156a...f0c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå