Gå til innhold

Mensmurringer en uke nå.. g test?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Litt rar blødning 10-11 mars, trengte egentlig ikke bruke noe mer enn truseinnlegg.. prøver å bli gravid og har hatt mensmurringer en uke nå.. venter jo ikke akkurat mensen utifra Flo appen.. hadde noen dager med ømme pupper også men det er ikke så ille nå, melet det mest i dusjen når strålen treffer..  

Har bestilt g test og venter på de i posten, men bør jeg vente å ta til rundt 11 april?82979552-8458-4F16-AD5D-3F5B5A4AF374.thumb.png.b6a545173fa6a96b40afc0f029ea907e.png

Anonymkode: 3aabb...6d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg hadde også mensmurringer 1 uke før forventet mens, noe jeg ikke hadde opplevd før. Tok en RFSU g-test en dag etter IKM og den var svakt positiv. Ventet i tre dager før jeg tok en ny CB test og den var soleklar positiv! 

Så med symptomene du beskriver anbefaler jeg deg å ta g-test (om du ikke allerede har gjort det) 😊

Anonymkode: dd575...dcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Som å lese om meg selv 😂 Jeg har også hatt en merkelig blødning, ikke noe voldsomt. Ifølge Flo-appen skal jeg ha mensen om 3 dager. Fikk denne blødningen fredagen som var. Er stoppet helt opp nå, var ikke mye (har vært både brunt, litt rødt en gang). Jeg har også ømme bryst, hatt det en uke nå nesten. Tatt test, men viser foreløpig negativ. Aldri opplevd dette. 

Anonymkode: 43430...9c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...