AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #21 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Min erfaring er at kvinner flest har et smalt og monotont seksuelt register. Nesten alle vil ha innogut, slikking og fingring i et lite antall stillinger. Folk som hevder at kvinner mister interessen for sex i lange forhold pga manglende variasjon, snakker stort sett sprøyt. Kvinner flest er svært monotone i sexveien, og mister ikke lysten pga kjedelig sex , men som følge av sterkt fallende hormonproduksjon rundt og etter klimakteriet. Sexologindustien har selvsagt sterke kommersielle interesser i å hevde noe annet, men også de vet inneste inne sannheten om disse tingene. Anonymkode: 4a6d2...de8 Men din erfaring sier jo bare noe om deg og hvem du velger å ha ha sex med, så... Anonymkode: c4303...b79 6
3lis3 Skrevet 29. mars 2021 #22 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Elsker å kjenne og se på når pikken min glir inn og ut av et deilig og mykt fittehull. Eksen jeg hadde, likte ikke sånt. Hun likte bare sånn gni frem og tilbake og syntes inn/ut-sex ikke gav henne noe som helst. Faktisk virket det som hun syntes det var litt ubehagelig. Så, hvor vanlig er det for damer å faktisk nyte vanlig inn/ut-sex? Eller er det egentlig bare klitoris som betyr noe (eksen min likte ikke engang at jeg tok på klitten hennes)? Anonymkode: d3273...59a Må jo være inn og ut. Ikke bare sitte å gnu på den. Kjør på. Hardt.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #23 Skrevet 29. mars 2021 Jeg får mest ut av vanlig samleie/inn-ut sex. Får vaginal orgasme og liker dette bedre enn oralsex. «Gnukking» gir meg ingenting. Ta meg hardt og dypt! K27 Anonymkode: 93cf1...1b1 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #24 Skrevet 29. mars 2021 Jeg synes inn og ut sex er kjempedeilig, men må jo ha noe av stimulering på klitoris også. Ikke samtidig, men før eller etter inn og ut delen. Da er fingring, slikking eller vibrator deilig og det er sånn jeg får orgasme. Likevel er inn og ut deilig på sin måte, og ville ikke unnvære det. Anonymkode: a6487...fc9 1
Gjest loveli Skrevet 30. mars 2021 #25 Skrevet 30. mars 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Elsker å kjenne og se på når pikken min glir inn og ut av et deilig og mykt fittehull. Eksen jeg hadde, likte ikke sånt. Hun likte bare sånn gni frem og tilbake og syntes inn/ut-sex ikke gav henne noe som helst. Faktisk virket det som hun syntes det var litt ubehagelig. Så, hvor vanlig er det for damer å faktisk nyte vanlig inn/ut-sex? Eller er det egentlig bare klitoris som betyr noe (eksen min likte ikke engang at jeg tok på klitten hennes)? Anonymkode: d3273...59a Det er fantastisk med god inn og ut sex, jeg får lett orgasmer. Og hadde du vist meg at du digget det så mye som du sier her så hadde jeg sikkert fått orgasme av det med én gang. En mann som elsker sex er en bra mann!
MarianneE Skrevet 30. mars 2021 #26 Skrevet 30. mars 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Min erfaring er at kvinner flest har et smalt og monotont seksuelt register. Nesten alle vil ha innogut, slikking og fingring i et lite antall stillinger. Folk som hevder at kvinner mister interessen for sex i lange forhold pga manglende variasjon, snakker stort sett sprøyt. Kvinner flest er svært monotone i sexveien, og mister ikke lysten pga kjedelig sex , men som følge av sterkt fallende hormonproduksjon rundt og etter klimakteriet. Sexologindustien har selvsagt sterke kommersielle interesser i å hevde noe annet, men også de vet inneste inne sannheten om disse tingene. Anonymkode: 4a6d2...de8 Du må ha vært ganske uheldig med damer. 1
Gjest loveli Skrevet 30. mars 2021 #27 Skrevet 30. mars 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg får mest ut av vanlig samleie/inn-ut sex. Får vaginal orgasme og liker dette bedre enn oralsex. «Gnukking» gir meg ingenting. Ta meg hardt og dypt! K27 Anonymkode: 93cf1...1b1 Jeg kan like gnukking også, men inn og ut er det beste i de fleste tilfeller. Veldig enig i det uthevede. 😅
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #28 Skrevet 30. mars 2021 Bare inn ut uten forspill, uten oralsex (begge får), uten noe mer annet er helt fint. Men om det var alt på menyen hadde jeg nok beskrevet deg som en dårlig sexpartner. Eller: jeg skal ærlig innrømme at en jeg lå med i mine unge dager kun gjorde det, og jeg omtaler han (uten navn selvsagt) som elendig i senga. Inn og ut i varierende tempo etter min orgasme derimot er HURRA og fyrverkeri. Også om man får orgasme samtidig som det. De to kombinasjonene er sikre vinnere. Anonymkode: ca5d5...746
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #29 Skrevet 30. mars 2021 3lis3 skrev (15 timer siden): Må jo være inn og ut. Ikke bare sitte å gnu på den. Kjør på. Hardt. Yes Sir! Anonymkode: 583d6...383
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #30 Skrevet 30. mars 2021 Det finnes vel få som liker «bare inn og ut»- sex. De aller fleste damer må faktisk stimulere klitoris for å få orgasme. Så en kombinasjon er digg. Eks at dama ligger på rygg og stimulerer klitoris som hun selv liker best, og mannen gjør inn/ut bevegelse med penis Da får begge to det de trenger og som dame er det mye diggere med inn-ut når jeg stimulerer klitoris, enn å bare stimulere klitoris alene! Liker synet av at penis glir inn og ut Eksem din likte nok «gnukke-sex» fordi hun da stimulerte klitoris, så enkelt er det. Jeg må også gni meg mot noe om jeg ikke bruker hendene på klitten.. Anonymkode: 049c7...dc3 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #31 Skrevet 31. mars 2021 Spørsmålet er vel snarere om det finnes kvinner som ikke liker inn og ut-sex? Anonymkode: 583d6...383
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå