AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #1 Skrevet 29. mars 2021 Elsker å kjenne og se på når pikken min glir inn og ut av et deilig og mykt fittehull. Eksen jeg hadde, likte ikke sånt. Hun likte bare sånn gni frem og tilbake og syntes inn/ut-sex ikke gav henne noe som helst. Faktisk virket det som hun syntes det var litt ubehagelig. Så, hvor vanlig er det for damer å faktisk nyte vanlig inn/ut-sex? Eller er det egentlig bare klitoris som betyr noe (eksen min likte ikke engang at jeg tok på klitten hennes)? Anonymkode: d3273...59a
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #2 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Elsker å kjenne og se på når pikken min glir inn og ut av et deilig og mykt fittehull. Eksen jeg hadde, likte ikke sånt. Hun likte bare sånn gni frem og tilbake og syntes inn/ut-sex ikke gav henne noe som helst. Faktisk virket det som hun syntes det var litt ubehagelig. Så, hvor vanlig er det for damer å faktisk nyte vanlig inn/ut-sex? Eller er det egentlig bare klitoris som betyr noe (eksen min likte ikke engang at jeg tok på klitten hennes)? Anonymkode: d3273...59a Det at mannen tar på klitten min er det mest fantastiske som finnes 😍🤩Liker også inn/ut - sex 😍🤩 k33 Anonymkode: 37955...7b9 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #3 Skrevet 29. mars 2021 Jeg liker bare penetrering for å være helt ærlig, det andre gir meg ingenting. Nå er jeg så heldig at jeg får vaginale orgasmer så jeg trenger liksom ikke noe mer en det heller. Anonymkode: 895ce...9c0 4
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #4 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg liker bare penetrering for å være helt ærlig, det andre gir meg ingenting. Nå er jeg så heldig at jeg får vaginale orgasmer så jeg trenger liksom ikke noe mer en det heller. Anonymkode: 895ce...9c0 Wow! Er du singel? Anonymkode: d3273...59a 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #6 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Elsker å kjenne og se på når pikken min glir inn og ut av et deilig og mykt fittehull. Eksen jeg hadde, likte ikke sånt. Hun likte bare sånn gni frem og tilbake og syntes inn/ut-sex ikke gav henne noe som helst. Faktisk virket det som hun syntes det var litt ubehagelig. Så, hvor vanlig er det for damer å faktisk nyte vanlig inn/ut-sex? Eller er det egentlig bare klitoris som betyr noe (eksen min likte ikke engang at jeg tok på klitten hennes)? Anonymkode: d3273...59a Kun inn-ut sex er deilig, det, men jeg trenger mer for å virkelig nyte. Klitoris er veldig viktig for meg, og grunnen til at du ikke fikk røre, kan være mange. F.eks: hun er ekstremt følsom. Du har ru fingre. Du er hardhendt (noen ganger er fjærlette berøringer mer enn nok). Hun trenger det "sånn og sånn" for at det skal bli godt (evt for å ikke bli vondt/ubehagelig). Gjør du det ikke "riktig", kan det hende hun likeså godt vil si nei til klitorislek. Kanskje klitoris ikke har noen funksjon for hennes del. Anonymkode: 64808...26d 3
Milky Skrevet 29. mars 2021 #7 Skrevet 29. mars 2021 Elsker penetrering men hadde nok ikke vært fornøyd med kun det 3
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #8 Skrevet 29. mars 2021 Min erfaring er at kvinner flest har et smalt og monotont seksuelt register. Nesten alle vil ha innogut, slikking og fingring i et lite antall stillinger. Folk som hevder at kvinner mister interessen for sex i lange forhold pga manglende variasjon, snakker stort sett sprøyt. Kvinner flest er svært monotone i sexveien, og mister ikke lysten pga kjedelig sex , men som følge av sterkt fallende hormonproduksjon rundt og etter klimakteriet. Sexologindustien har selvsagt sterke kommersielle interesser i å hevde noe annet, men også de vet inneste inne sannheten om disse tingene. Anonymkode: 4a6d2...de8 3
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #9 Skrevet 29. mars 2021 Ja, noen ganger er det flott med bare det, andre ganger er det fint med noe annet. Variasjon er litt greia for min del, men 'inn og ut' er flott det, både alene og i kombinasjon med andre ting. Anonymkode: b3b59...ef0 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #10 Skrevet 29. mars 2021 Jeg får ingenting ut av det. Det er som å sutte på en finger, ikke ubehagelig, men langt fra godt Anonymkode: 7f77a...308 3
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #11 Skrevet 29. mars 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Min erfaring er at kvinner flest har et smalt og monotont seksuelt register. Nesten alle vil ha innogut, slikking og fingring i et lite antall stillinger. Folk som hevder at kvinner mister interessen for sex i lange forhold pga manglende variasjon, snakker stort sett sprøyt. Kvinner flest er svært monotone i sexveien, og mister ikke lysten pga kjedelig sex , men som følge av sterkt fallende hormonproduksjon rundt og etter klimakteriet. Sexologindustien har selvsagt sterke kommersielle interesser i å hevde noe annet, men også de vet inneste inne sannheten om disse tingene. Anonymkode: 4a6d2...de8 KNIS Anonymkode: 6fa4f...ad7 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #12 Skrevet 29. mars 2021 Ja, jeg liker det best. Spesielt doggy style 🥰 Anonymkode: b64fc...e68 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #13 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Wow! Er du singel? Anonymkode: d3273...59a Singel men ikke tilgjengelig 😄 Anonymkode: 895ce...9c0
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #14 Skrevet 29. mars 2021 Liker det hvis det kan vare til jeg kommer som er et par - 3minutter.. Holder han ikke "ut" det så blir det fort kjedelig.. Jeg "må" ha penetrering for å føle jeg har hatt "skikkelig" sex. Blir det bare litt fikling her og litt slikking der, 2 jukk og ferdig så er ikke jeg fornøyd 😅 Anonymkode: 7b1ea...2c9 3
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #15 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Min erfaring er at kvinner flest har et smalt og monotont seksuelt register. Ja, for menn har ikke kun behov for stimulering av pikken, uansett hvilket hull som brukes, evt hånd. Så hva annet er i deres seksuelle register? Anonymkode: a2057...f33 5
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #16 Skrevet 29. mars 2021 Jeg elsker å bli penentrert inn og ut, er ikke opptatt av stimulere klitoris heller, for jeg kommer med vaginal orgasme ved penetrering. Anonymkode: 5ec12...9f4
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #17 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ja, for menn har ikke kun behov for stimulering av pikken, uansett hvilket hull som brukes, evt hånd. Så hva annet er i deres seksuelle register? Anonymkode: a2057...f33 Menns seksuelle register er som alle vet veldig mye større enn kvinners register. Men kvinner er her som på de fleste andre områder konservative, feige og lite innovative. Flinke piker som driver med hovedstrømmen. Anonymkode: 4a6d2...de8
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #18 Skrevet 29. mars 2021 Jeg synes inn og ut er veldig bra, både med penis og fingre. Men har aldri hatt vaginal orgasme tror jeg (men har sprutet noen få ganger). Etter min erfaring er menn veldig hardhendte når det gjelder klitoris. Det blir bare vondt. Håper jeg finner meg en mann som ikke gir opp med det første og som kan være litt mer forsiktig😁 Anonymkode: 511c2...54e 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #19 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Menns seksuelle register er som alle vet veldig mye større enn kvinners register. Men kvinner er her som på de fleste andre områder konservative, feige og lite innovative. Flinke piker som driver med hovedstrømmen. Anonymkode: 4a6d2...de8 Så du klarer ikke svare på det jeg spør om, men responderer med hjernedød svada. For hvis «alle vet» det må du jo klare å gi ett eksempel på menns vide seksuelle register som ikke omhandler stimulans av pikken. Hvis menn ikke fortsatte å insistere på konstant pikkstimulans, men tok inn over seg at kvinnens «pikk», nemlig klitoris, trengte like mye stimulans som hans pikk (og at bare ca 25 prosent av kvinner får orgasme med penetrering), hadde resultatet blitt at dere hadde hatt ekstremt mye mer sex med oss. Men neida, kjør på med hjernedød svada, og tro at det er vi kvinner som er «konservative, feige og lite innovative», når sannheten er at mange av oss bare er drittlei menn som tror de er guder i sengen fordi de stimulerer pikken sin i oss på «innovative» måter som bare tilfredsstiller dem selv. I’ll rather sit on my finger. Anonymkode: a2057...f33 6
Trolltunge Skrevet 29. mars 2021 #20 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Min erfaring er at kvinner flest har et smalt og monotont seksuelt register. Nesten alle vil ha innogut, slikking og fingring i et lite antall stillinger. Folk som hevder at kvinner mister interessen for sex i lange forhold pga manglende variasjon, snakker stort sett sprøyt. Kvinner flest er svært monotone i sexveien, og mister ikke lysten pga kjedelig sex , men som følge av sterkt fallende hormonproduksjon rundt og etter klimakteriet. Sexologindustien har selvsagt sterke kommersielle interesser i å hevde noe annet, men også de vet inneste inne sannheten om disse tingene. Anonymkode: 4a6d2...de8 Og alle kvinner er selvfølgelig like. 🥴 Jeg har erfart at mange menn tenderer til å være monotone. Pragmatiske tenker jeg av velvillighet. De gjør det de vet funker, til det kjedsommelige, og det ikke funker lenger. Så da har jeg gått lei ja. Likevel vet jeg at alle menn ikke nødvendigvis er slik, og at siden jeg har halve ansvar for at sex ikke skal bli slik kan jeg bidra til å unngå det. Det lærte jeg meg at fungerer for å ikke komme til at sex blir kjedelig, da jeg omsider modnet nok til å våge å ta det ansvaret seriøst. Gir det tipset videre til deg jeg. Bedre enn å skylde på er det å sørge for at det ikke blir slik. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå