Gjest ThessyB Skrevet 29. mars 2021 #1 Skrevet 29. mars 2021 Hei! Er på min første syklus etter SA med langvarig blødning etterpå. Er rimelig sikker på at jeg hadde eggløsning for 10ish dager siden, pga konsistens på utflod, og kviseutbrudd som er typisk for meg bår jeg har eggløsning. De siste tre dagene har jeg lagt merke til at utfloden min fortsatt er superelastisk, lik den er ved eggløsning. Kan man ha dobbel eggløsning, eller ha det over så lang tid? Har ikke testet med EL-tester så helt sikker på st jeg Jar hatt eggløsning er jeg jo selvsagt ikke.
Lykkee Skrevet 29. mars 2021 #2 Skrevet 29. mars 2021 Jeg pleier alltid å ha masse slim rundt EL, faktisk opp til ei uke. Håper det er normalt 🙈 Ikke testet aktivt da, så vet ikke hvor inni dette her jeg faktisk har hatt EL da, men.
Gjest ThessyB Skrevet 29. mars 2021 #3 Skrevet 29. mars 2021 Lykkee skrev (7 minutter siden): Jeg pleier alltid å ha masse slim rundt EL, faktisk opp til ei uke. Håper det er normalt 🙈 Ikke testet aktivt da, så vet ikke hvor inni dette her jeg faktisk har hatt EL da, men. Aha! Jaja, da får vi bare fortsette å legge inn aksjer da 😂😅
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #4 Skrevet 29. mars 2021 ThessyB skrev (11 minutter siden): Hei! Er på min første syklus etter SA med langvarig blødning etterpå. Er rimelig sikker på at jeg hadde eggløsning for 10ish dager siden, pga konsistens på utflod, og kviseutbrudd som er typisk for meg bår jeg har eggløsning. De siste tre dagene har jeg lagt merke til at utfloden min fortsatt er superelastisk, lik den er ved eggløsning. Kan man ha dobbel eggløsning, eller ha det over så lang tid? Har ikke testet med EL-tester så helt sikker på st jeg Jar hatt eggløsning er jeg jo selvsagt ikke. Jeg sluttet aldried eggløsningsslim denne gangen når jeg ble gravid. Eller, det ble hvitere, men fortsatt veeeldig elastisk. Uke 19 nå 😊 Anonymkode: 4f2f1...b4e
Lykkee Skrevet 29. mars 2021 #5 Skrevet 29. mars 2021 ThessyB skrev (Akkurat nå): Aha! Jaja, da får vi bare fortsette å legge inn aksjer da 😂😅 Skader ikke 🤷🏼♀️ men har skjønt ved å lese her inne på forumet da at noen også har slim etter eggløsning, så det er jo ikke godt å si. Kanskje du skulle tatt en test?
Gjest ThessyB Skrevet 29. mars 2021 #6 Skrevet 29. mars 2021 Lykkee skrev (19 minutter siden): Skader ikke 🤷🏼♀️ men har skjønt ved å lese her inne på forumet da at noen også har slim etter eggløsning, så det er jo ikke godt å si. Kanskje du skulle tatt en test? Ja, om ikke mensen dukker opp ila påskeferien får jeg ta en test. 🙂
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #7 Skrevet 29. mars 2021 Jeg har noen sykluser hvor EL-slim varer helt til jeg får mensen. Er blankt akkurat før og rundt eggløsning, også blir det noe hvitere etterpå. Regner med jeg bare har en EL for det 🤷🏻♀️😊 Anonymkode: e780e...1f8
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #8 Skrevet 29. mars 2021 Man kan ikke få eggløsning to ganger på én syklus, i hvert fall. (Vel, det har vel skjedd i historien, men er såpass sjeldent at det regnes som "umulig") Men man kan ha EL-slim flere ganger. Slik jeg har skjønt det så blir slimet gjennomsiktig og elastisk pga svært høye østrogennivåer, slik man har rett før eggløsning. Men med litt "kluss" i syklusen kan østrogenet peake andre ganger i syklusen også, og da kan man nok få EL-slim flere ganger. og etter min erfaring kan det jo være litt kluss etter en SA Jeg har forøvrig også opplevd å få en del EL-slim når jeg har vært gravid, ikke for å gi deg forhåpninger altså.. men det stemmer jo godt overens med teorien om høyt østrogen=slim Anonymkode: 12697...341
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå