AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #1 Skrevet 29. mars 2021 Hvem synes dere at er den beste iskremen av alle is kremer i hele verden egentlig? Jeg synes at jordbær-is krem gjerne med sjpkoladestrø og karamellstrø er best men til nød kan jeg ta krokanstrø eller noe nøttestææsjj eller lakris, men da må det være mengdevis med stø assa og da mener jeg MENGDER med godtesnop-godsak er strødd over isen som bør være en softis eller lignende som kroneis. OG den MÅ ha hjemmebakt kjeks med massseVIS av sukker i og når jeg tenker meg om går det fi nt med tuttifruttistrø også men det er altså ikke førstevalget. Men hvorfor er det ikke priskrig på godtesnop nå? Det er skikkelig dårlig gjort assa, for da blir det mindre god saker å kose seg med i påska. Jeg som hadde gledet med til å skikkekig skeie ut med 4 kg godtesnop og andre godsaker i påskeuken 7 ganger daglig og har ryddet plass i kalenderen slik at jeg skulle få tid til å spise det, men det var forgjeves. Og hva skal jeg gjøre nå? UFF! og dette skriveriet skulle bli en iskrem som jeg elsker, men det ligner jo mesty på et EGG! Anonymkode: 0791a...cc7
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #2 Skrevet 29. mars 2021 Har du kjøpt påskegodteri? Hvor kjøpte du og til hvilken pris? Koster det fremdeles ca kr 50,- for 1/2 kg smågodt på Rema? 0000 00000000000 000000000000000000 000000000000000000000000 000000000000000000000000 000000000000000000000000 000000000000000000 00000000000 0000 Anonymkode: 0791a...cc7
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #3 Skrevet 29. mars 2021 det er jo for å unngå store folkemengder i butikken samtidig! Anonymkode: 7cb57...4c5 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #4 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): det er jo for å unngå store folkemengder i butikken samtidig! Anonymkode: 7cb57...4c5 Å, ja, du har nok rett, men kjøpmennene og kjøpdamene kunne jo ha tilbydt klikk og hent slik at vi kunne fått godteri og andre godsaker billig igjen. Anonymkode: 0791a...cc7
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #5 Skrevet 29. mars 2021 Sorry, TS. Jeg klarer ikke å lese hva som står i HI når det er så liten skrift. Anonymkode: 24099...6a0 7
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #6 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sorry, TS. Jeg klarer ikke å lese hva som står i HI når det er så liten skrift. Anonymkode: 24099...6a0 Hvem synes dere at er den beste iskremen av alle is kremer i hele verden egentlig? Jeg synes at jordbær-is krem gjerne med sjpkoladestrø og karamellstrø er best men til nød kan jeg ta krokanstrø eller noe nøttestææsjj eller lakris, men da må det være mengdevis med stø assa og da mener jeg MENGDER med godtesnop-godsak er strødd over isen som bør være en softis eller lignende som kroneis. OG den MÅ ha hjemmebakt kjeks med massseVIS av sukker i og når jeg tenker meg om går det fi nt med tuttifruttistrø også men det er altså ikke førstevalget. Men hvorfor er det ikke priskrig på godtesnop nå? Det er skikkelig dårlig gjort assa, for da blir det mindre god saker å kose seg med i påska. Jeg som hadde gledet med til å skikkekig skeie ut med 4 kg godtesnop og andre godsaker i påskeuken 7 ganger daglig og har ryddet plass i kalenderen slik at jeg skulle få tid til å spise det, men det var forgjeves. Og hva skal jeg gjøre nå? UFF! og dette skriveriet skulle bli en iskrem som jeg elsker, men det ligner jo mest på et EGG! Anonymkode: 0791a...cc7
Gjest SVK Skrevet 29. mars 2021 #7 Skrevet 29. mars 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Hvem synes dere at er den beste iskremen av alle is kremer i hele verden egentlig? Jeg synes at jordbær-is krem gjerne med sjpkoladestrø og karamellstrø er best men til nød kan jeg ta krokanstrø eller noe nøttestææsjj eller lakris, men da må det være mengdevis med stø assa og da mener jeg MENGDER med godtesnop-godsak er strødd over isen som bør være en softis eller lignende som kroneis. OG den MÅ ha hjemmebakt kjeks med massseVIS av sukker i og når jeg tenker meg om går det fi nt med tuttifruttistrø også men det er altså ikke førstevalget. Men hvorfor er det ikke priskrig på godtesnop nå? Det er skikkelig dårlig gjort assa, for da blir det mindre god saker å kose seg med i påska. Jeg som hadde gledet med til å skikkekig skeie ut med 4 kg godtesnop og andre godsaker i påskeuken 7 ganger daglig og har ryddet plass i kalenderen slik at jeg skulle få tid til å spise det, men det var forgjeves. Og hva skal jeg gjøre nå? UFF! og dette skriveriet skulle bli en iskrem som jeg elsker, men det ligner jo mesty på et EGG! Anonymkode: 0791a...cc7 Digger at teksten er formet som påskeegg.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #8 Skrevet 29. mars 2021 SVK skrev (Akkurat nå): Digger at teksten er formet som påskeegg. Takk! Anonymkode: 0791a...cc7
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #9 Skrevet 29. mars 2021 Farger og liten skrift gjør seg dårlig her for enkelte av oss. Ikke ment som kritikk, men opplysning. Men is har jeg liggende i fryseren. Det er sjokolade som er min favoritt, så skal jeg kanskje lage sånn her til https://www.aftonbladet.se/matdryck/a/AdAAJx/kolasas--sa-blir-den-helt-perfekt. Ellers så spiller ikke priskrig på godteri noen rolle for meg personlig, spiser ikke så mye av det. Har litt liggende om søtsuget skulle komme. Anonymkode: 598c8...044 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #10 Skrevet 29. mars 2021 Godtesnop??? Hva slags ord er det 🤣🤣🤣🤣 Anonymkode: 44a7f...f3a 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #11 Skrevet 29. mars 2021 Det der gidder jeg faktisk ikke å prøve å lese ts. Bruk vanlig skrift Anonymkode: 04265...565 3
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #12 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Godtesnop??? Hva slags ord er det 🤣🤣🤣🤣 Anonymkode: 44a7f...f3a Lært herfra Anonymkode: 0791a...cc7 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #13 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det der gidder jeg faktisk ikke å prøve å lese ts. Bruk vanlig skrift Anonymkode: 04265...565 Hvem synes dere at er den beste iskremen av alle is kremer i hele verden egentlig? Jeg synes at jordbær-is krem gjerne med sjpkoladestrø og karamellstrø er best men til nød kan jeg ta krokanstrø eller noe nøttestææsjj eller lakris, men da må det være mengdevis med stø assa og da mener jeg MENGDER med godtesnop-godsak er strødd over isen som bør være en softis eller lignende som kroneis. OG den MÅ ha hjemmebakt kjeks med massseVIS av sukker i og når jeg tenker meg om går det fi nt med tuttifruttistrø også men det er altså ikke førstevalget. Men hvorfor er det ikke priskrig på godtesnop nå? Det er skikkelig dårlig gjort assa, for da blir det mindre god saker å kose seg med i påska. Jeg som hadde gledet med til å skikkekig skeie ut med 4 kg godtesnop og andre godsaker i påskeuken 7 ganger daglig og har ryddet plass i kalenderen slik at jeg skulle få tid til å spise det, men det var forgjeves. Og hva skal jeg gjøre nå? UFF! og dette skriveriet skulle bli en iskrem som jeg elsker, men det ligner jo mest på et EGG! Anonymkode: 0791a...cc7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå