Gjest Gjest Skrevet 27. august 2005 #1 Skrevet 27. august 2005 Jeg leter etter en BH som har silikonstropper i hele ryggen og over skuldrene, altså er det bare selve skålene som er i stoff. Men en slik synes umulig å finne. Ingen av undertøysbutikkene i Trondheim sentrum har. Hvilke norske/utenlandske nettbutikker er bra?
Mistyen Skrevet 28. august 2005 #3 Skrevet 28. august 2005 Jeg mener jeg så en sånn i nettbuttikken til LaRedoute :klø:
Mistyen Skrevet 28. august 2005 #4 Skrevet 28. august 2005 Jepp - se uneder undertøy ->bh ->avtagbare remmer Der er det en i sort, hvor kun cup`en er i stoff, resten i sånn gjennomsiktig greie
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2005 #5 Skrevet 28. august 2005 Jepp, det er en slik jeg ser etter. Etter hva jeg kan se har den ikke stropper over skuldrene, noe jeg trenger. Andre gode forslag?
Gjest *Snart medlem* Skrevet 29. august 2005 #6 Skrevet 29. august 2005 Jeg fant slike bh'er på KappAhl. De skal ha på Lindex også, men var utsolgt da jeg var på utkikk.
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2005 #7 Skrevet 29. august 2005 Toppers! Var på KappAhl i dag, men fant ingen der. Lurer på om jeg ikke skal stikke innom en tur til og spørre i steden for å lete selv. HM har vanligvis, men de aner selvfølgelig ikke når de får inn igjen.
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2005 #8 Skrevet 30. august 2005 Ingen som jobber på nevnte butikker her som har peiling?
Catzy Skrevet 30. august 2005 #9 Skrevet 30. august 2005 Jeg fant sånne på Marks & Spencer i London i sommer. Jeg endte opp med en i hver farge, sort, hvit og beige. Catzy
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2005 #10 Skrevet 30. august 2005 Åååååå... Det er akkurat en sånn jeg er ute etter. Er den mulig å få tak i i Norge mon tro?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå