AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #1 Skrevet 29. mars 2021 Jeg er lei av sånne svar når vi tar initiativ til å treffe familie. Er det sånn folk svarer når de ikke vil treffe folk? Hører jo ikke noe. Anonymkode: eb198...41c
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #2 Skrevet 29. mars 2021 Skulle stå "får se hva barna vil" Anonymkode: eb198...41c
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #3 Skrevet 29. mars 2021 Sånn har det blitt, barna styrer hele hverdagen. Det er ikke bra Anonymkode: f6be4...56d
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #4 Skrevet 29. mars 2021 Umulig å svare på uten å vite kontekst. Selv kan jeg ikke komme på at jeg noensinne har sagt dette, og ser ikke for meg at det ville vært veldig logisk heller, med mindre det er snakk om ungdommer. Anonymkode: 6942b...83e
GammelKaktus Skrevet 29. mars 2021 #5 Skrevet 29. mars 2021 Jeg diskuterer slike ting med guttungen, hva vi skal finne på å gjøre sammen i ferie og helger. Spørs jo selvsagt på alder og men kan ikke huske jeg har avtalt noe uten å høre om han er med på det etter at han begynte i skolen. Det har jo aldri vært et problem, men nå er jo han med på det meste uten noe styr.😄 Jo eldre barna er jo mer må de jo tas med i planleggingen, det betyr ikke at de skal styre alt og noen ting "må" man men det er jo kjekkere om de "med" på det. De trenger ikke å være superentusiastiske men "med". Men jeg hadde nok og tolket det som at de ikke er så interessert. Selv hadde jeg vel heller sagt at jeg skal sjekke hvordan ting ligger an, for barna planlegger jo mye selv og. Og sett om vi ikke kunne funnet en dag som passer for alle, og da hadde jeg jo selvsagt ringt deg og for å høre om det passer på lørdag i stedet for søndag. Hvis de aldri tar kontakt så hadde jeg nok bare latt ting ebbe ut for da er jo ikke interessen der. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå