AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #1 Skrevet 29. mars 2021 Kanskje et dumt spørsmål: har i alle fall testen positivt på ørten graviditetstester. Forrige tirsdag (altså for seks dager siden) viste clearblue med ukesindikator 2-3. Første dag i siste mens var 25. feb. Har blitt veldig opphengt i MA, og engster meg veldig for at dette har skjedd. Jeg har ikke vært kvalm til nå, har ikke ømme bryster, er bare veldig trett og har hatt litt murringer i underlivet. Tenkte å ta en ny test med ukesindikator i dag, for jeg trodde at denne ville vise 3+ dersom HCG nivået steg jamnt og trutt, og alt var normalt. Tok nå, og den viser fortsatt 2-3, noe som sender meg rett i MA-angst igjen. Er (som alle sikkert alt har skjønt) gravid for første gang. Bør jeg bekymre meg for at testen ikke viste «fremgang» i graviditeten? Anonymkode: 2c34d...fc6
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #2 Skrevet 29. mars 2021 Sånne tester er ikke ment å bruke for å måle hcg, da må du isåfall dra til lege og ta blodprøver. Du er gravid, prøv å senk skuldrene og legg vekk testene. Det er et ganske høyt hopp i mengde hcg for å vise 3+, så kan hende du bare ligger rett oppunder enda 😊 Her ser du hva HCGnivået må ligge på for å vise antall uker Anonymkode: 6239d...b7a
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #3 Skrevet 29. mars 2021 (Men jeg skjønner at du stresser over det, har vært der sjæl 😅) Anonymkode: 6239d...b7a
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #4 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Sånne tester er ikke ment å bruke for å måle hcg, da må du isåfall dra til lege og ta blodprøver. Du er gravid, prøv å senk skuldrene og legg vekk testene. Det er et ganske høyt hopp i mengde hcg for å vise 3+, så kan hende du bare ligger rett oppunder enda 😊 Her ser du hva HCGnivået må ligge på for å vise antall uker Anonymkode: 6239d...b7a Tusen takk for oppklarende svar 😊❤️ Anonymkode: 2c34d...fc6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå