AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #1 Skrevet 29. mars 2021 Nå skal det sies at vi er begge av samme kjønn. Jeg har sambo (som også er dame) og dette vet kollegaen min. Jeg er lite seriøs av meg, tuller mye med kolleger/venner, og jeg tror dette nå er misforstått. Har hørt rykter om at hun tror at jeg liker henne, og det er hvisking og tisking mellom henne og en annen. Dette syns jeg er EKSTREMT ubehagelig, og lurer på hvordan jeg litt indirekte kan få henne til å forstå at jeg ikke har slike tanker/følelser for henne? Prøver å ikke se på henne en gang nå, men det kan jo også misoppfattes? Så hva gjør jeg? :( Anonymkode: 4bcd9...560
Million Skrevet 29. mars 2021 #2 Skrevet 29. mars 2021 Du kan sukke dypt en dag hun står ved siden av deg og si drømmende; "Tenk at jeg er så sinnsykt forelsket i samboeren min enda, etter x år sammen! Er ikke det fantastisk? " 22
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #3 Skrevet 29. mars 2021 Snakk om dama di! Hvor glad du er i henne, at du aldri kan se for deg å leve med noen andre osv osv osv. Hold profesjonell avstand fra den dama som har missforatått, men dersom noen direkte spør deg om det er noe i ryktene så avkrefter du dette. Folk kjeder seg og hopper gjerne på det første og beste ryktet som sykler forbi dem. Snart skjer det noe annet som folk snakker om 😊 Anonymkode: 580c9...994 13
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #4 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Snakk om dama di! Hvor glad du er i henne, at du aldri kan se for deg å leve med noen andre osv osv osv. Hold profesjonell avstand fra den dama som har missforatått, men dersom noen direkte spør deg om det er noe i ryktene så avkrefter du dette. Folk kjeder seg og hopper gjerne på det første og beste ryktet som sykler forbi dem. Snart skjer det noe annet som folk snakker om 😊 Anonymkode: 580c9...994 Takk for svar:) syns dette er svært ubehagelig...... Anonymkode: 4bcd9...560
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 29. mars 2021 #5 Skrevet 29. mars 2021 Snakk mye om dama de, hvor høyt du elsker henne og at du ikke kan forestille deg ett liv uten henne.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #6 Skrevet 29. mars 2021 Catalina Culès skrev (4 minutter siden): Snakk mye om dama de, hvor høyt du elsker henne og at du ikke kan forestille deg ett liv uten henne. føler det blir litt krampeaktig Anonymkode: 4bcd9...560 3
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #7 Skrevet 29. mars 2021 Her foreslår jeg å bare ta "tyrene ved hornet". Jeg hadde et lignende rykte på meg for noen år siden (en tidligere klassekamerat hadde misforstått noe og trodde at jeg sjekket han opp). Jeg gikk direkte til han og fortalte om ryktet jeg hadde hørt og så beklaget jeg hvis jeg hadde gitt noen feil signaler fordi jeg var absolutt ikke interessert på den måten. Anonymkode: 90d84...66f 16
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #8 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Her foreslår jeg å bare ta "tyrene ved hornet". Jeg hadde et lignende rykte på meg for noen år siden (en tidligere klassekamerat hadde misforstått noe og trodde at jeg sjekket han opp). Jeg gikk direkte til han og fortalte om ryktet jeg hadde hørt og så beklaget jeg hvis jeg hadde gitt noen feil signaler fordi jeg var absolutt ikke interessert på den måten. Anonymkode: 90d84...66f Enig. Bare litt flaut om jeg har feiltolket, eller misforstått selv da 😛 haha.. hun strøk meg over ryggen her om dagen (ut av det blå), og da tenker jeg: "fordi hun skal se om jeg reagerer, og rødmer" Anonymkode: 4bcd9...560 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #9 Skrevet 29. mars 2021 Million skrev (36 minutter siden): Du kan sukke dypt en dag hun står ved siden av deg og si drømmende; "Tenk at jeg er så sinnsykt forelsket i samboeren min enda, etter x år sammen! Er ikke det fantastisk? " Hehe;) Anonymkode: 4bcd9...560
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #10 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Enig. Bare litt flaut om jeg har feiltolket, eller misforstått selv da 😛 haha.. hun strøk meg over ryggen her om dagen (ut av det blå), og da tenker jeg: "fordi hun skal se om jeg reagerer, og rødmer" Anonymkode: 4bcd9...560 Du kan jo bare si noe ala: " Hei du, må ta opp noe jeg synes er litt kleint men bare greit å få dette avklart. Jeg hører rykter om at du tror jeg liker deg mer enn kollega (og venn?) og vil bare beklage hvis jeg har gitt deg noen signaler som tyder på det. Jeg er ikke interessert i deg på den måten, da jeg har det veldig bra med dama hjemme. Så ville bare få avklart det og håper at dette ikke har skapt noe klein stemning mellom oss". Anonymkode: 90d84...66f 9
lillevill Skrevet 29. mars 2021 #11 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Enig. Bare litt flaut om jeg har feiltolket, eller misforstått selv da 😛 haha.. hun strøk meg over ryggen her om dagen (ut av det blå), og da tenker jeg: "fordi hun skal se om jeg reagerer, og rødmer" Anonymkode: 4bcd9...560 Vet du hva? Dette er ikke greit. Ta et steg unna, og vis at du ikke liker det. Dessuten er det nok hun som liker deg. 10
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #12 Skrevet 29. mars 2021 Kan din samboer ta ein tur innom jobb? Å se dere sammen kan faktisk virke som en kalddusj. Feks, at hun møter deg på jobb når vedkommende er der, eller at hun har en lunsj sammen med dere. Tilfeldig, men du kan vise deres enhet overfor ho. Anonymkode: 9966c...f65 4
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #13 Skrevet 29. mars 2021 lillevill skrev (15 minutter siden): Vet du hva? Dette er ikke greit. Ta et steg unna, og vis at du ikke liker det. Dessuten er det nok hun som liker deg. hehe tror ikke det. hun er veldig "hetero".. 😛 Anonymkode: 4bcd9...560
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #14 Skrevet 29. mars 2021 Men om hun er hetero er det da ikke noe problem. Jeg trodde hun var skeiv.... Anonymkode: 9966c...f65
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #15 Skrevet 29. mars 2021 Men om hun er hetero er det da ikke noe problem. Jeg trodde hun var skeiv.... Anonymkode: 9966c...f65
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #16 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men om hun er hetero er det da ikke noe problem. Jeg trodde hun var skeiv.... Anonymkode: 9966c...f65 problem at hun tror jeg liker henne, jo. Anonymkode: 4bcd9...560
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #17 Skrevet 29. mars 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Men om hun er hetero er det da ikke noe problem. Jeg trodde hun var skeiv.... Anonymkode: 9966c...f65 Du synes ikke det hadde vært kjipt om en homofil mann på arbeidsplassen din gikk rundt og satte ut rykter om at du var forelsket i han? Klart dette oppleves som ubehagelig for TS. Det spiller ingen rolle om det er en hetero eller skeiv kollega heller. Anonymkode: ca88d...db5 3
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #18 Skrevet 29. mars 2021 Du må jo bare snakke om det på et vis. Flere forslag i tråden her; snakke pent om samboeren din, evt. ta det direkte med henne, eller gjør det teiteste: si til noen kolleger at 'hun dama der går rundt og sier at jeg liker henne, jeg har jo samboer og har aldri vært interessert, utrolig ubehgelig.' Nytt rykte om henne. Anonymkode: 2d446...188 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #19 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nå skal det sies at vi er begge av samme kjønn. Jeg har sambo (som også er dame) og dette vet kollegaen min. Jeg er lite seriøs av meg, tuller mye med kolleger/venner, og jeg tror dette nå er misforstått. Har hørt rykter om at hun tror at jeg liker henne, og det er hvisking og tisking mellom henne og en annen. Dette syns jeg er EKSTREMT ubehagelig, og lurer på hvordan jeg litt indirekte kan få henne til å forstå at jeg ikke har slike tanker/følelser for henne? Prøver å ikke se på henne en gang nå, men det kan jo også misoppfattes? Så hva gjør jeg? Anonymkode: 4bcd9...560 Det var en mannlige kollega som trodde at jeg likte han og trodde at jeg favoriserte han på jobb osv. Jeg var for hyggelig mot han. Det blei ment også at jeg seksuell trakkeserte han også. Noe som jeg ikke gjorde Han trakk seg vekk. Visste ikke helt hva galt jeg hadde gjort så jeg blei kjempe lei meg. Han tok ikke å snakket med meg først,men gikk til leder først. Alt er kun en stor misforståelse. Når alt blei normalt igjen så mannet jeg meg opp og ga beskjed til han at alt er misforståelse. At han kunne spurt, gitt beskjed og at han skulle ikke vær redd for å gi beskjed osv. Anonymkode: 05ffa...12c 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #20 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det var en mannlige kollega som trodde at jeg likte han og trodde at jeg favoriserte han på jobb osv. Jeg var for hyggelig mot han. Det blei ment også at jeg seksuell trakkeserte han også. Noe som jeg ikke gjorde Han trakk seg vekk. Visste ikke helt hva galt jeg hadde gjort så jeg blei kjempe lei meg. Han tok ikke å snakket med meg først,men gikk til leder først. Alt er kun en stor misforståelse. Når alt blei normalt igjen så mannet jeg meg opp og ga beskjed til han at alt er misforståelse. At han kunne spurt, gitt beskjed og at han skulle ikke vær redd for å gi beskjed osv. Anonymkode: 05ffa...12c Jeg bare vet ikke hva jeg kan gjøre for å få en så "normal" jobbhverdag som mulig nå. Jeg prøver å unngå å møte blikket hennes, men det blir jo også å virke rart.... så det kan jo gå andre veien også, om jeg blir alt for annerledes/rar!? Anonymkode: 4bcd9...560
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå