Gå til innhold

Kan menn bli forelsket før de har sex? Eneste sjanse for at han vil like kroppen min?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Se for deg den mest uattraktive kroppen du kan. Ja, det er meg. 

Jeg savner sex og jeg savner kos, og jeg skulle gjerne vært med en mann som begjærer meg og vil ha meg. Problemet er at jeg ser ikke ut i dagslys, det er virkelig helt fullstendig krise. Jeg orker ikke gå inn på detaljer men jeg lover at jeg er helt ekstremt uattraktiv. Kan jeg klare å sjarmere en mann nok til at han faller for meg, om jeg faker god selvtillit og bare prøver hardt nok, og da vil han klare å tenne på meg uansett? Noen som har tips til hvordan jeg kan få til det? Planen er for øvrig å ha sex i mørket og at jeg beholder deler av klærne på, kan for eksempel gå på date med skjørt og så bare ta opp skjørtet litt. 

Anonymkode: 1ec16...c45

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gått ned mye i vekt, og jeg ser ut som et smeltet stearinlys under klærne 😄 Veit ikke hva du bekymrer deg over, men jeg opplevde at han ikke reagerte på det, selv trodde jeg at jeg var umulig å elske på grunn av dette :) Tror folk flest forstår at mennesker kommer i forskjellige varianter! Men du bør snakke med en kjæreste om det, ikke prøve å skjule det. 

Anonymkode: eb4f7...ac2

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har gått ned mye i vekt, og jeg ser ut som et smeltet stearinlys under klærne 😄 Veit ikke hva du bekymrer deg over, men jeg opplevde at han ikke reagerte på det, selv trodde jeg at jeg var umulig å elske på grunn av dette :) Tror folk flest forstår at mennesker kommer i forskjellige varianter! Men du bør snakke med en kjæreste om det, ikke prøve å skjule det. 

Anonymkode: eb4f7...ac2

Det er jo fullstendig uaktuelt. Da blir jeg dumpa. Jeg har lært at man skal IKKE vise at man er usikker og ikke dele usikkerhetene. Dessuten vet jeg at jeg blir løyet til for kroppen min er umulig å like. Men kanskje om en mann er kåt nok så driter han i det? Men da vil han vel ikke vise at han har lyst på meg, ta på meg osv. Jeg vil jo gjerne føle at noen vil ha meg. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser ikke ut jeg heller. Har fått høre vanvittig mye stygt opp igjennom, så det er ikke noe jeg innbiller meg. Aldri klart å fake selvtillit heller, men jammen fant jeg en mann som ville ha meg likevel. Han klarer ikke la være å ta på meg og vil til og med ha full belysning på soverommet for å se mest mulig... jeg skjønner det ikke, men har bare konkludert med at han er litt rar. ;)

Men vi traff hverandre på nettet, og han påstod han var forelsket før vi møttes, så kanskje det var det som gjorde susen. 😛

Anonymkode: 8577b...490

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg ser ikke ut jeg heller. Har fått høre vanvittig mye stygt opp igjennom, så det er ikke noe jeg innbiller meg. Aldri klart å fake selvtillit heller, men jammen fant jeg en mann som ville ha meg likevel. Han klarer ikke la være å ta på meg og vil til og med ha full belysning på soverommet for å se mest mulig... jeg skjønner det ikke, men har bare konkludert med at han er litt rar. ;)

Men vi traff hverandre på nettet, og han påstod han var forelsket før vi møttes, så kanskje det var det som gjorde susen. 😛

Når jeg gikk på barneskolen var det pene jenter som ble mobbet også. Bare fordi noen har sagt stygge ting til deg betyr ikke det at det er sant, jeg er sikker på at du er ei helt normal og pen dame. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Når jeg gikk på barneskolen var det pene jenter som ble mobbet også. Bare fordi noen har sagt stygge ting til deg betyr ikke det at det er sant, jeg er sikker på at du er ei helt normal og pen dame. 

Takk, men nei. Det finnes jo stygge mennesker, du har sikkert sett det? Noen av oss må jo være dem... Og jeg snakker ikke om barneskolen, men i voksen alder.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Takk, men nei. Det finnes jo stygge mennesker, du har sikkert sett det? Noen av oss må jo være dem... Og jeg snakker ikke om barneskolen, men i voksen alder.

Beklager, så ikke at du var ts. Da vet du jo at vi finnes... du tror bare ikke at noen andre kan være like stygg som deg? Jeg vet i såfall godt hvordan DET føles. ❤️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Beklager, så ikke at du var ts. Da vet du jo at vi finnes... du tror bare ikke at noen andre kan være like stygg som deg? Jeg vet i såfall godt hvordan DET føles. ❤️

Ja, jeg mener oppriktig at jeg er den styggeste kvinnen i verden. Jeg har sett mange kvinner mange steder her i landet og dit jeg har reist, og jeg har aldri sett noen som er styggere enn meg. Når jeg har hatt kjæreste har jeg oppriktig syntes synd i mennene som har vært med meg, for de må jo ha hatt et vanvittig lavt selvbilde når de senket kravene sine så latterlig mye. Eller de har jo ikke hatt krav i det hele tatt når de blir sammen med meg. Den eneste grunnen til at jeg har hatt kjæreste er enkelt og greit at jeg er kvinne, for ja til og med den styggeste kvinnen som finnes kan få kjæreste, åpenbart. 

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, jeg mener oppriktig at jeg er den styggeste kvinnen i verden. Jeg har sett mange kvinner mange steder her i landet og dit jeg har reist, og jeg har aldri sett noen som er styggere enn meg. Når jeg har hatt kjæreste har jeg oppriktig syntes synd i mennene som har vært med meg, for de må jo ha hatt et vanvittig lavt selvbilde når de senket kravene sine så latterlig mye. Eller de har jo ikke hatt krav i det hele tatt når de blir sammen med meg. Den eneste grunnen til at jeg har hatt kjæreste er enkelt og greit at jeg er kvinne, for ja til og med den styggeste kvinnen som finnes kan få kjæreste, åpenbart. 

Akkurat sånn har jeg tenkt også! Jeg har tilbragt veldig mange timer på datingsider på nett, og 99% av mennene har sluttet å snakke med meg da bilder ble utvekslet. (En del av dem lirte av seg stygge kommentarer først.) Og da var det bare bilde av ansiktet, kroppen er mye verre...

Men så traff jeg mannen da. Og nå har jeg ikke tenkt på dette på en stund, for han har fått overbevist meg om at han tenker annerledes. (Vært sammen en del år, det har vært en prosess.) Og da spiller det liksom ingen rolle hva andre synes, for det er bare han jeg vil ha...

Men jeg måtte spørre mannen nå, for jeg ble usikker igjen av å bli minnet om tankene jeg hadde før. Han påstår han elsker både meg og kroppen min og at han absolutt ikke ble sammen med meg pga mangel på alternativer. (Også ristet han litt på hodet og mumlet noe om kvinnfolk og overtenking.) Så det finnes kanskje menn med litt rar smak da? :P Håper du finner en sånn snart du også. :)

(Skulle gjerne sagt at du sikkert ser mye bedre ut enn du tror, men jeg synes selv det er litt irriterende å bli motsagt på dette av folk som ikke har sett meg, derfor dropper jeg det.)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

For den som blir forelsket i deg, er du den peneste, uansett hvordan du ser ut. Utseende er faktisk ikke alt. Å føle seg vel gir god utstråling. Dessuten, de vakreste kvinner har også utro menn, så skjønnhet er ikke det som er avgjørende. Ta tak i deg selv, og vær den beste du kan, også innvendig. Det høres egentlig helst ut som om det er selvbildet ditt der er feil på, mer enn utseende, så fokuser på dine gode egenskaper og trekk. 

Anonymkode: e3f59...7bc

• Liker 1
Skrevet

Jeg har kun vært forelska i de jeg aldri fikk, så ja. De jeg har hatt sex med fikk jeg aldri følelser for.

Skrevet

"Planen er for øvrig å ha sex i mørket og at jeg beholder deler av klærne på, kan for eksempel gå på date med skjørt og så bare ta opp skjørtet litt. "

TS du har iallefall en god egenskap, du er djevelsk morsom ;) Og du skriver godt! Mulig du ser ut som ett skautroll...og mulig du tar feil..det som er sikkert er at det finnes en nøkkel til enhver lås!

Er det noe du liker ved kroppen din du kan gjøre noe med? Slanking evt. trening? Vi menn er generelllt veldig visuelle og vi forelsker oss gjerne med pikken dessverre.

AnonymBruker
Skrevet

Er dette deg TS ? Noen hevder hun er vedens styggeste dame, men jammen meg har hun ikke greid seg fint hun og. 

Slutt og syt, "man up". 

lizzie-velasquez1.jpg

Anonymkode: 395b8...92f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
ABM skrev (11 timer siden):

"Planen er for øvrig å ha sex i mørket og at jeg beholder deler av klærne på, kan for eksempel gå på date med skjørt og så bare ta opp skjørtet litt. "

TS du har iallefall en god egenskap, du er djevelsk morsom ;) Og du skriver godt! Mulig du ser ut som ett skautroll...og mulig du tar feil..det som er sikkert er at det finnes en nøkkel til enhver lås!

Er det noe du liker ved kroppen din du kan gjøre noe med? Slanking evt. trening? Vi menn er generelllt veldig visuelle og vi forelsker oss gjerne med pikken dessverre.

Du skriver jo bokstavelig talt at jeg ikke kan gjøre noe med det. Dere forelsker dere med pikken og da er håpet ute for meg. Trening og slanking kan ikke gjøre noe for kroppen min, den er stygg uansett. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

For den som blir forelsket i deg, er du den peneste, uansett hvordan du ser ut. Utseende er faktisk ikke alt. Å føle seg vel gir god utstråling. Dessuten, de vakreste kvinner har også utro menn, så skjønnhet er ikke det som er avgjørende. Ta tak i deg selv, og vær den beste du kan, også innvendig. Det høres egentlig helst ut som om det er selvbildet ditt der er feil på, mer enn utseende, så fokuser på dine gode egenskaper og trekk. 

Anonymkode: e3f59...7bc

Det er litt av problemet. Forelskelsen går jo over og da ser mannen hvor stygg jeg egentlig er, og så dumper han meg, og for han blir jeg den stygge dama og som han sier til kompisene sine at han ikke skjønte hva han tenkte med når han var sammen med meg. 

Gjest DEN NAKNE GARTNER
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Se for deg den mest uattraktive kroppen du kan. Ja, det er meg. 

Jeg savner sex og jeg savner kos, og jeg skulle gjerne vært med en mann som begjærer meg og vil ha meg. Problemet er at jeg ser ikke ut i dagslys, det er virkelig helt fullstendig krise. Jeg orker ikke gå inn på detaljer men jeg lover at jeg er helt ekstremt uattraktiv. Kan jeg klare å sjarmere en mann nok til at han faller for meg, om jeg faker god selvtillit og bare prøver hardt nok, og da vil han klare å tenne på meg uansett? Noen som har tips til hvordan jeg kan få til det? Planen er for øvrig å ha sex i mørket og at jeg beholder deler av klærne på, kan for eksempel gå på date med skjørt og så bare ta opp skjørtet litt. 

Den beste sjansen din til å finne en kjæreste er å være deg selv 100%. Jeg tror ikke det er kroppen din som det er noe galt med, det er måten du tenker om deg selv på. Du er selvkritisk, snakker ned om deg selv, fiksert på utseende, sammenligner deg selv med andre og har mest sannsynlig erfaringer i oppveksten din som hindrer deg i å være glad i deg selv.  

AnonymBruker
Skrevet
DEN NAKNE GARTNER skrev (1 minutt siden):

Den beste sjansen din til å finne en kjæreste er å være deg selv 100%. Jeg tror ikke det er kroppen din som det er noe galt med, det er måten du tenker om deg selv på. Du er selvkritisk, snakker ned om deg selv, fiksert på utseende, sammenligner deg selv med andre og har mest sannsynlig erfaringer i oppveksten din som hindrer deg i å være glad i deg selv.  

Føler dette er sånt som kvinner sier. Det hjelper fint lite, for det er ikke kvinner jeg har lyst på. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aldri noen sinne har møtt noen som er så stygg som du beskriver deg selv. Og jeg har møtt mange mennesker!

Sikker på at det ikke er måten du ser deg selv?

Anonymkode: 22661...4d3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aldri noen sinne har møtt noen som er så stygg som du beskriver deg selv. Og jeg har møtt mange mennesker!

Sikker på at det ikke er måten du ser deg selv?

Anonymkode: 22661...4d3

Jeg ser meg selv slik jeg er, og jeg vet hvordan jeg ser ut. Det ser overhodet ikke bra ut. Som sagt har jeg fått alt som er negativt. Skal love deg om du hadde sett meg så hadde du skjønt hva jeg snakker om. 

AnonymBruker
Skrevet

Problemet her ligger hos deg. Du må endre hvordan du tenker om deg selv å få deg selvtillitt! Menn synes det er hot med damer som har selvtillitt og er stolt av kroppen sin uansett hvordan den ser ut. Lær deg å slippe deg litt løs. Garantert mange menn som finner deg helt fantastisk akkurat slik du er - men du kan ikke forvente at det skal bli lett å finne noen om du tenker så lavt om deg selv. Det er slitsomt å være med noen som ikke elsker seg selv og stadig trenger oppløftning. 

Anonymkode: a1945...425

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...