Gå til innhold

Hvordan blir jeg kvitt disse tankene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir sprø 🙊 Når jeg ser faren til venninna mi, og når han snakker til meg, får jeg masse seksuelle tanker. Jeg begynner å se for meg hvordan han kunne tatt meg der og der når jeg ser på han og han står å snakker, jeg får ikke med meg alt han sier.  og noen ganger føler jeg at han vet hva jeg tenker. Jeg er 20 og han er 39. Hva skal jeg gjøre for å bli kvitt disse tankene? Jeg føler meg unormal og rar, vil bare kunne snakke normalt uten å få disse tankene.

Anonymkode: 4ce92...739

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke unormal, du kan ikke noe for at du tenner på han. Ha det som en fantasi du. 

Anonymkode: 119db...1fe

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tvangstanker?

Anonymkode: eb217...c3a

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg blir sprø 🙊 Når jeg ser faren til venninna mi, og når han snakker til meg, får jeg masse seksuelle tanker. Jeg begynner å se for meg hvordan han kunne tatt meg der og der når jeg ser på han og han står å snakker, jeg får ikke med meg alt han sier.  og noen ganger føler jeg at han vet hva jeg tenker. Jeg er 20 og han er 39. Hva skal jeg gjøre for å bli kvitt disse tankene? Jeg føler meg unormal og rar, vil bare kunne snakke normalt uten å få disse tankene.

Anonymkode: 4ce92...739

Han tenker nok på akkurat det samme🤩

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...