AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #1 Skrevet 29. mars 2021 For å sikre upartiskhet. Hvorfor henter de ikke jurymedlemmer fra andre land. F.eks en tjekker, en brasilianer, en inder, en fra mikronesia, en russer osv. Hvorfor er det viktig at juryen består av folk som bor nær åstedet? Anonymkode: 305da...0fc
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #2 Skrevet 29. mars 2021 Du får høre med justisministeren i USA om dette. Det er lite sannsynlig at noen her jobber i det amerikanske justisdepartementet. Anonymkode: d610a...635
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #3 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): For å sikre upartiskhet. Hvorfor henter de ikke jurymedlemmer fra andre land. F.eks en tjekker, en brasilianer, en inder, en fra mikronesia, en russer osv. Hvorfor er det viktig at juryen består av folk som bor nær åstedet? Anonymkode: 305da...0fc Anonymkode: 55c32...236 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #4 Skrevet 29. mars 2021 Du skal dømmes av likemenn - mennesker fra andre land er ikke likemenn. Hadde blitt helt feil om f.eks. en drøss med Skandinavere ble sendt over. Vi har en annen kultur og andre grenser. Har selv studert juss i USA og det var flere ganger jeg ble helt overrasket over hvor forskjellig klassekameratene mine og jeg vurderende ulike hendelser. Anonymkode: 49cd8...9b2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #5 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du skal dømmes av likemenn - mennesker fra andre land er ikke likemenn. Hadde blitt helt feil om f.eks. en drøss med Skandinavere ble sendt over. Vi har en annen kultur og andre grenser. Har selv studert juss i USA og det var flere ganger jeg ble helt overrasket over hvor forskjellig klassekameratene mine og jeg vurderende ulike hendelser. Anonymkode: 49cd8...9b2 ts har ikke nevnt skandinavere... Anonymkode: 0568b...4d1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #6 Skrevet 29. mars 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: ts har ikke nevnt skandinavere... Anonymkode: 0568b...4d1 Begge kom med eksempler. Anonymkode: 38cd3...aba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå