Gjest sengen Skrevet 27. august 2005 #1 Skrevet 27. august 2005 Kjøpte for 3 uker siden en wonderland rammemadrass. Fikk da beskjed om at dersom jeg opplevde madrassen for hard eller for myk kunne den byttes uten kostnad innen 30 dager. Problemet er nå at jeg hatt sengen i 3 uker og opplever at den er alt for myk. Ryggen min verker og jeg føler meg helt mørbanket når jeg står opp om morgenen. Ringer Bohus og gjør dem oppmerksom på dette. Møter da en svært ufin mann i telefonen som formelig sjeller meg ut og sier at jeg har ingen rettigheter. Hva gjør jeg? Noen som vet om sider på nettet der jeg kan finne informasjon om dette? Og om wonderland sin bytte "garanti"
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2005 #2 Skrevet 27. august 2005 Da skriver du til Bohus. Slik oppførsel går bare ikke an. Når en kjøper madrass, så vet man ike hvordan den vil bli for deg. Vi køpte til samme butiken. Den kostet 27000. De sa at om je ikke var fornøyd, så skulle jeg få byttet den. om det var for at vi er god kunde eller om det er kjøpsloven, det vet jeg ikke. 3 mnd var vi tilbake og da var jeg ikke fornøyd med overmadrassen. Vi byttet den til en annen. Husk, det tar tid å venne seg til en madrass. Køper du med kvalitet, så kan du su overmadrass. En side er hardere enn den andre. jeg er ryggpasient, så je er ekstra kravstor.
Gjest Ikke logget inn nå Skrevet 31. august 2005 #3 Skrevet 31. august 2005 Jeg ville ringt Wonderland direkte, så er du sikker på at det er registrert at du vil bytte innen tidsfristen. Tror madrassen må sendes inn, så bytter de kun "innmaten" i madrassen, og du får tilbake samme trekket .
lillesky Skrevet 1. september 2005 #4 Skrevet 1. september 2005 Skriv inn og klag, også på servicen. Det ville jeg ha gjort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå