Gå til innhold

28 år gammel Jomfru.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er en mann på 28 år snart 29 og jeg er fortsatt jomfru. 

Er også plaget med at jeg stammer, som kan gjøre det litt vanskelig for meg noen ganger når jeg skal prate. Har ikke den værste formen for stamming men den er noe som holder meg igjen fra å være pratsom og sosial. 

Jeg er en ganske rolig person av meg, drikker ikke eller er ikke den som går ut på byen for å si det sånn. Er interessert å høre meninger om dette kanskje også råd.?

Føler meg litt rådløs. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Råd om hva? Hva er det du ønsker å oppnå? Miste jomfrudommen? ONS? Fast forhold? Date noen? Råd om stammingen? gå til logoped å få hjelp, triks som kan hjelpe deg i hverdagen. 

Anonymkode: aa620...8da

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Råd om hva? Hva er det du ønsker å oppnå? Miste jomfrudommen? ONS? Fast forhold? Date noen? Råd om stammingen? gå til logoped å få hjelp, triks som kan hjelpe deg i hverdagen. 

Ja har lyst til å miste Jomfrudommen.

Logoped prøvde jeg når jeg var på skolen men synes ikke det hjalp så veldig. Kanskje jeg som overdriver stammingen min er vel ansett som å være mild, jeg klarer å skjule at jeg stammer en god del men det hender jo selvfølgelig at det glepper.

Beklager hvis jeg ikke var veldig klar på hva jeg mente.  

AnonymBruker
Skrevet

Du må jo gjøre som de fleste menn med lite eller ingen erfaring- lyve. Om damene finner ut at du er jomfru har du ikke mye sjans

Anonymkode: 076da...626

AnonymBruker
Skrevet
Raven115 skrev (30 minutter siden):

Ja har lyst til å miste Jomfrudommen.

Logoped prøvde jeg når jeg var på skolen men synes ikke det hjalp så veldig. Kanskje jeg som overdriver stammingen min er vel ansett som å være mild, jeg klarer å skjule at jeg stammer en god del men det hender jo selvfølgelig at det glepper.

Beklager hvis jeg ikke var veldig klar på hva jeg mente.  

Rådene vil være annerledes i forhold til hva du er ute etter.

Om det kun er sex, så er det bare å lage seg en Tinder profil og kjøre i gang. Er flere som bare ser etter sex. Om du sier ja takk til alt som er, vil det nok ikke være vanskelig. 

Men om du trenger en litt mer spesiell setting meg en du bryr deg om, igjen vil Tinder eller andre nettsteder være et sted å finne noen å date som kan til slutt hjelpe med å miste jomfrudommen.

AnonymBruker
Skrevet

En dame liker en mann som tar styringa og tar initiativ. Jobb med å bli trygg på seg selv og ikke bry deg om stamming. Dette er den du er - aksepter det 😊

Anonymkode: 8899f...9a0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...