Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei

Det er nå varmere så bytter jeg fra vinterpose til sommerpose i vogna. Har merket at babyen på 3 mnd ikke sover så lenge som før. Gikk tur 3 ganger i dag og hun sov godt i vogna, men våknet på kort tid når jeg lot vogna sto i hagen.  Hun er ikke i godt humør og ganske grinete nå. 

Er det noe å gjøre med at sommerpose er lettere og ikke så trang som vinterpose?  Hva kan jeg gjøre for å få henne til å sove bedre i vogna? 

Endret av Kitty Odis
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Legg et ekstra teppe rundt henne feks?

Anonymkode: 16dbd...c94

Gjest Lunaris
Skrevet

Det er altfor kaldt enda til å bytte til sommerpose! 

Ikke rart hun ikke sover.

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo fortsatt iskaldt! Bytt tilbake..

Anonymkode: 19c07...837

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Legg et ekstra teppe rundt henne feks?

Anonymkode: 16dbd...c94

Jeg gjorde det, men det hjalp ikke. Er også redd for at det er for varmt for henne hvis jeg pakker henne for godt. 

Skrevet
Kitty Odis skrev (Akkurat nå):

Jeg gjorde det, men det hjalp ikke. Er også redd for at det er for varmt for henne hvis jeg pakker henne for godt. 

Her hvor jeg bor er det 10 varmegrader og klokken nærmer seg kl. 19:00. Babyen hadde votter, lue, sokker, genser og bukse på seg. Jeg sjekket henne underveis vi gikk tur, og det var godt og varmt i vogna. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ville kjørt på med kun vanlige klær og tynn ullue i vinterposen. Pleier å bytte pose når temperaturen bikker 12 grader. Funket for alle mine tre 😊

Anonymkode: 6aaa4...b37

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det er jo fortsatt iskaldt! Bytt tilbake..

Anonymkode: 19c07...837

Har vært oppi 17 grader i går her jeg bor hvertfall, og skal ikke bli kaldere enn 10 grader og sol hele påsken. Nå vet jeg ikke hvor ts bor, men jeg har også byttet til vårpose 🙈 bruker heller et teppe nedi. 

Anonymkode: 6826b...b00

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan jo godt være det ikke er posen men alderen, søvnmønsteret endrer seg når de nærmer seg 4 mnd og det er gjerne en tøff periode søvnmessig. 

Anonymkode: dee94...d89

• Liker 4
Skrevet

I går kveld trillet pappaen hennes igjen. Det var litt kaldt, vind og mørkt så lå hun i vinterposen og var godt kledd. Hun sov hele turen, men våknet like etter vi lot vogna sto i hagen. Så tror vi ikke det er noe med posen å gjøre. Hun sov tungt og godt i sengen sammen med meg hele natten. Vi får se i dag . Det er meldt 15 varmegrader her.

Vi tror også om det kanskje klør i tannkjøttet hennes. Hun spiser mye på hendene. Vi har merket det siden hun fylte 3 mnd. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...