Gå til innhold

Vi har fått en slange!!!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kom hjem i dag. Herrefred. Mann og barna vil overraske meg. Kommer inn i TV-stua, og der, i et hjørne står det en fuckings boks med en slange i. 
De er obsessed med reptiler, jeg er ikke!! Så har de altså kjøpt en slange på dyrebutikken uten å høre med meg først. Jeg vil egentlig kaste slangen i do, men våger ikke å ta i den. Hva gjør jeg?? Barna elsker den, og mannen er fascinert. Jeg vil bare spy.

Anonymkode: 94c0d...414

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ha dyr i bur?? De hører ikke hjemme der! Rett og slett dyreplageri spør du meg.

Hva du skal gjøre? Lære barna dine at dyr i bur for egen underholdning ikke er rett.

Anonymkode: c5bd3...87c

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Slanger er utrolig fasinerende og veldig deilige å ta på. Gi den en sjanse, så liker du den du også.

Anonymkode: 952f7...1a3

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor ha dyr i bur?? De hører ikke hjemme der! Rett og slett dyreplageri spør du meg.

Hva du skal gjøre? Lære barna dine at dyr i bur for egen underholdning ikke er rett.

Anonymkode: c5bd3...87c

Jeg bryr meg ikke om at slanger i bur er dyreplageri. For meg er dette dyret plageri i seg selv. Jeg vil ha det bort asap!! Hva gjør jeg?

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Slanger er utrolig fasinerende og veldig deilige å ta på. Gi den en sjanse, så liker du den du også.

🤢🤮

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde det vært meg hadde jeg fått panikkanfall, løpt ut av huset, og nektet å sette mine bein innenfor dørstokken før slangen var godt plassert tilbake hos selger.  

Dyr anskaffer man ikke hvis ikke det er 100% enighet i familien om det, og i alle fall ikke npr det kommer til reptiler og edderkopper. 

Anonymkode: 123f2...622

• Liker 19
Skrevet

Jeg hadde seriøst flyttet ut tror jeg 😂 Hadde aldri turt å vært hjemme med den slangen i hus 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hadde det vært meg hadde jeg fått panikkanfall, løpt ut av huset, og nektet å sette mine bein innenfor dørstokken før slangen var godt plassert tilbake hos selger.  

Dyr anskaffer man ikke hvis ikke det er 100% enighet i familien om det, og i alle fall ikke npr det kommer til reptiler og edderkopper. 

Ikke sant! Hadde det vært en gullfisk, så greit. Men her er det et potensielt farlig og ondt dyr. Vurderer egentlig å sende mann og slange ut av hus. Han kan finne et annet sted å bo frem til slangen er permanent fjernet.

• Liker 4
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

🤣🤣 🤣🤣

Endret av bundaberg
AnonymBruker
Skrevet

Slanger, edderkopper og sånne store insekter bør få være i det store fri.

Anonymkode: 08ab4...1be

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke sant! Hadde det vært en gullfisk, så greit. Men her er det et potensielt farlig og ondt dyr. Vurderer egentlig å sende mann og slange ut av hus. Han kan finne et annet sted å bo frem til slangen er permanent fjernet.

Ondt dyr? Haha, dette er virkeligheten og ikke et disney-eventyr. Ingen dyr er onde.

Men selvsagt skal alle i familien være enige i dyrekjøp på forhånd. Her må mannen innrømme at han har dritet seg ut og må levere slangen tilbake.

Anonymkode: 98df7...761

• Liker 24
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde reist hjem til moren min og blitt der til slangen hadde flytta ut igjen. 

Anonymkode: e9938...5af

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Ondt dyr? Haha, dette er virkeligheten og ikke et disney-eventyr. Ingen dyr er onde.

Men selvsagt skal alle i familien være enige i dyrekjøp på forhånd. Her må mannen innrømme at han har dritet seg ut og må levere slangen tilbake.

Anonymkode: 98df7...761

Slanger har ingen empati, eller evne til å tilknytte seg en eier. Derav ond.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg hadde reist hjem til moren min og blitt der til slangen hadde flytta ut igjen. 

Anonymkode: e9938...5af

Eventuelt sende mann med slange til svigermor. Kanskje bare la de 3 bo sammen livet ut. 

• Liker 2
Skrevet

Så dumt og uansvarlig av mannen å anskaffe dyr uten at han er sikker på at du også vil ha. 

Han må levere den tilbake.  

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

😂

Anonymkode: 94ee5...617

• Liker 7
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Eller hunder, katter, kaniner og andre dyr. Som faktisk krever mer omsorg. 

Er hwlt uakseptabelt å anskaffe dyr uten å ha avtalt med voksne samboere. 

Endret av solmåneogstjerner
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Ekte ondskap er altfor komplisert for en reptilhjerne. Den er omtrent like ond som en gullfisk.

Anonymkode: 33441...dc6

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Ekte ondskap er altfor komplisert for en reptilhjerne. Den er omtrent like ond som en gullfisk.

Anonymkode: 33441...dc6

Hvordan kan du sammenligne disse to??

AnonymBruker
Skrevet
solmåneogstjerner skrev (4 minutter siden):

Så dumt og uansvarlig av mannen å anskaffe dyr uten at han er sikker på at du også vil ha. 

Han må levere den tilbake.  

Han har gjort mye dumt gjennom årene uten å prate med meg. En gang malte han alle postkassene i nabolaget i knæsj rosa. Da ble det bråk, og jeg trodde det var toppen av dumhet. Det var det altså ikke.... 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...