Gå til innhold

Kvinne 25, hår i ansiktet/barbering.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg var 19 så jeg ett hårstrå på haken min som grodde ut igjen hver gang jeg tok det, og jeg var dum og barberte det fordi jeg ble så lei av napping. Kom selvfølgelig bare mer hår, men jeg er litt kort tenkt og tenkte ikke over dette i irritasjon når jeg gjorde det. Jeg er nå 25 og får masse hår i ansiktet mitt på kinn, hake og overleppe pga barbering. 

MITT spørsmål er: Hvordan skal jeg få vekk hårene permanent? Hvem her har hatt samme problem som meg og blitt kvitt hårene/hva gjorde du? Jeg vil gjerne slutte med barbering, da det tar mye tid og jeg må gjøre det hver dag. Må bli kvitt hårene. Jeg setter pris på alle svar, tusen takk ❤️

Anonymkode: 1f0d0...5fb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er mørk i håret så kan du få  det fjernet med laser. Er du blond eller lys så kan man benytte elektrolyse. Har bare erfaring med laser og det krever noen behandlinger avhengig av hvor kraftig "skjeggveksten" er. Kan virkelig anbefale laser.

Anonymkode: 67606...d82

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hvis du er mørk i håret så kan du få  det fjernet med laser. Er du blond eller lys så kan man benytte elektrolyse. Har bare erfaring med laser og det krever noen behandlinger avhengig av hvor kraftig "skjeggveksten" er. Kan virkelig anbefale laser.

Det er lenge siden jeg gjorde det, men mener de sa at man måtte bruke laser på roten tre ganger før den ble permanent borte. Det koster litt og kjennes etterpå, men er verdt hver krone.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Når jeg var 19 så jeg ett hårstrå på haken min som grodde ut igjen hver gang jeg tok det, og jeg var dum og barberte det fordi jeg ble så lei av napping. Kom selvfølgelig bare mer hår, men jeg er litt kort tenkt og tenkte ikke over dette i irritasjon når jeg gjorde det. Jeg er nå 25 og får masse hår i ansiktet mitt på kinn, hake og overleppe pga barbering. 

MITT spørsmål er: Hvordan skal jeg få vekk hårene permanent? Hvem her har hatt samme problem som meg og blitt kvitt hårene/hva gjorde du? Jeg vil gjerne slutte med barbering, da det tar mye tid og jeg må gjøre det hver dag. Må bli kvitt hårene. Jeg setter pris på alle svar, tusen takk ❤️

Anonymkode: 1f0d0...5fb

Først det er ikke pga barbering, det er en gammel myte. Det er ikke mulig å få mer hår av barbering! 

så, vil jeg anbefale laser i salong. Ikke IPL men laser.  Du vil merke stor forskjell etter 3 ganger, det gjorde jeg :)  senere mår du er ferdig med laser runder (10-13) ganger individuelt. Men man må vente ca 4-6 uker mellom hver gang. Så dette tar litt tid. Så gjør du det ca 1 gang i året for vedlikehold. 

Anonymkode: e3f21...d9b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...