AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #1 Skrevet 29. mars 2021 Jeg flyttet inn i leiligheten min i september 2019 og hadde alltid problemer med at strømmen gikk av og til i flere timer. Dette fortsatte i flere måneder. En natt i august 2020 banket naboen min, som er nutcasen, på døren min, men jeg svarte ikke, siden den dagen jeg flyttet inn i denne naboen, banker Nutcase stadig på døren for å be om ting. Den første helgen jeg flyttet inn gjorde jeg den store feilen å la nutcase bruke telefonen min, og da nutcase var ferdig ble de fleste appene mine slettet sammen med kontaktene mine. Jeg måtte ta telefonen tilbake til stedet jeg kjøpte den, slik at de kunne fikse den. Også konstant ønsker sigaretter og alltid lover å betale meg tilbake når det blir betalt (nutcase lever av regjeringen) Jeg fikk aldri betalt tilbake. Nutcase igjen og strømmen min går. Jeg gikk utenfor og la merke til naboer med strøm. Jeg gikk til en nabo for å finne ut hvorfor de hadde strøm, og jeg hadde ikke strøm. Naboen ba meg gå ned på vaskerommet og se om bryteren min til leiligheten min var slått av. Jeg visste aldri at bryterne til alles leiligheter var til og med i vaskerommet. Bryteren min var slått av. Naboen fortalte meg at nutcase er kjent for å gjøre det mot folk. Jeg kontaktet eiendomsforvaltningen og de sa at de ville gjøre noe. Det er nå mars 2021, og Nutcase slår av strømmen min minst 2 ganger i uken, og hver gang det skjer, ringer jeg eiendomsforvaltningen, og ingenting er gjort. Nylig ble bygården solgt, og vi fikk ny eiendomsforvaltning. Nå når Nutcase slår av strømmen, har jeg ringt politiet som ikke er beredskap for å dokumentere problemet. I dag gikk strømmen min og gikk og fanget Nutcase som kom tilbake fra vaskerommet og konfronterte Nutcase (Nutcase har minst 1 forbrytelse. Jeg er ganske sikker på Arson og 14 andre arrestasjoner. Dette er hva jeg googlet og fant gratis. Jeg er ikke 100 prosent sikker, men fra å snakke med folk høres det ut som Nutcase. Også Nutcase lot det gli at de har en forbrytelse) Nutcase nektet å gjøre noe, men jeg sa at jeg skulle ringe politiet uansett og Nutcase sa fortsett de vil ikke gjøre noe. Jeg ringte det ikke nødnummeret til politiet og fortalte dem navnet på Nutcase og forklarte alt, og mens jeg forklarte sendte han politiet så snart jeg la på tre politibiler trukket på parkeringsplassen. De kom inn til leiligheten min, og jeg fortalte dem alt og viste dem all dokumentasjonen min, så spurte de hva leilighetsnummeret til nøttekasser var og snakket med nutcase som først ikke ville svare på døren, men til slutt kom ut for å snakke med politiet. Siden den gang har Nutcase sittet utenfor og hatt en samtale med ingen. Jeg tror jeg kan ha gjort en stor feil ved å gjøre dette fordi nutcase kommer til å gjengjelde meg og nå har jeg ingen anelse om hva jeg skal gjøre nå. Anonymkode: 6ddef...170
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #2 Skrevet 29. mars 2021 Skulle gjerne lese dette, men mangel på avsnitt gjør at det gidder jeg ikke. Anonymkode: 37cb4...2c9 14
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #3 Skrevet 29. mars 2021 I den forrige tråden var du indignert over at de ikke rykket ut. Nå angrer du på at du ringte. Jaja. Anonymkode: b1369...26e 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #4 Skrevet 29. mars 2021 Altså, hva slags folk er dere egentlig? Anonymkode: 9d6f2...eec 6
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #5 Skrevet 29. mars 2021 Just now, AnonymBruker said: Altså, hva slags folk er dere egentlig? Anonymkode: 9d6f2...eec ? Anonymkode: feabf...e2e
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #6 Skrevet 29. mars 2021 Formater innlegget ditt om du forventer at folk skal lese det rælet Anonymkode: a7265...740 3
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #7 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Skulle gjerne lese dette, men mangel på avsnitt gjør at det gidder jeg ikke. Anonymkode: 37cb4...2c9 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Formater innlegget ditt om du forventer at folk skal lese det rælet Anonymkode: a7265...740 Dere kan ikke ha lest mange bøker. Typisk folk på kvinneguiden. Anonymkode: 6ddef...170 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #8 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): I den forrige tråden var du indignert over at de ikke rykket ut. Nå angrer du på at du ringte. Jaja. Anonymkode: b1369...26e Hva rabler du i vei om? Anonymkode: 6ddef...170
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #9 Skrevet 29. mars 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Dere kan ikke ha lest mange bøker. Typisk folk på kvinneguiden. Anonymkode: 6ddef...170 I mine bøker er det avsnitt. Anonymkode: 40e19...4c3 7
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #10 Skrevet 29. mars 2021 Hvilket land kommer du fra? Anonymkode: 24506...82e 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #11 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvilket land kommer du fra? Anonymkode: 24506...82e Tsjad. Anonymkode: 6ddef...170
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #12 Skrevet 29. mars 2021 Nutcase blokka tenker jeg😅 Anonymkode: c4bfd...642 2
Gjest Timeplan Skrevet 29. mars 2021 #13 Skrevet 29. mars 2021 13 minutter siden, AnonymBruker said: Dere kan ikke ha lest mange bøker. Typisk folk på kvinneguiden. Anonymkode: 6ddef...170 En vegg av tekst på skjerm er mye mer slitsomt å lese enn en vegg med tekst i en bok. Når det er sagt, jeg leste innlegget ditt, men det er ikke så mye å svare på. Du må nesten bare vente og se hvordan dette utspiller seg. Har du vurdert å flytte?
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #14 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Hva rabler du i vei om? Anonymkode: 6ddef...170 Sannsynligheten for at det finnes flere brukere på KG som oppretter en tråd innenfor én uke om at de må ringe politiet fordi naboen skrur av strømmen, er liten. Anonymkode: b1369...26e 3
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #15 Skrevet 29. mars 2021 Hva er spørsmålet du ønsker svar på? Anonymkode: e0c06...82d
Hmmmmmm Skrevet 29. mars 2021 #16 Skrevet 29. mars 2021 Uff. Stakkars deg. Det fins ikke noe verre en å ha en idiot til nabo. Har hatt en selv. Bortskjemte møkka folk som tror alt handler om dem. Presser møkka musikken sin på andre, og tar ingen hensyn til mennesker rundt dem. Problemet i dag er at mange tror at de er verdens navle. Skulle ha vært skuddpremie på sånn. 2
Million Skrevet 29. mars 2021 #17 Skrevet 29. mars 2021 Flytt derifra. Eneste løsning. Med mindre Nutcase bestemmer seg for å gjøre noe virkelig galt, straffbart, et eller annet sted, og så blir sperret inne. Er jo lov å håpe. 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #18 Skrevet 29. mars 2021 Jeg lurer på hvordan det er mulig å leve av regjeringen, det har jeg aldri hørt om før. Jobber naboen i regjeringen eller noe sånt?. Anonymkode: ab89f...47b 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå