Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan ser slimproppen ut???

Oppdaget en farge-og luktløs geléklump i gårkveld. Ikke noe blod eller noenting, men så skikkelig annerledes og slimaktig ut. Kan det være den berømmelige slimproppen? Har 5 uker igjen til termin. Snakker med jordmor imorgen, men jeg bare lurer på om det er noen her inne som opplever det samme.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Hei

Det høres ut som slimproppen du har oppdaget, den er skikkelig seig og geleaktig, og av og til med litt blodstriper i, men ikke alltid. Den kan løsne lenge før fødsel eller når fødselen setter igang, det er et tegn på at du begynner å bli moden :D

Ta det opp med jordmor i morra, kanskje hun kan sjekke deg og se om det er noen åpning også.

Uansett, det er ikke lenge igjen til du har vidunderet ditt i armene, og du har masse å¨glede deg til :D

Klem fra PLudre som har en sønn på 14 mnd

Skrevet

Jeg gleder meg helt villt til barnet kommer, men jeg syns det er litt tidlig hvis han har tenkt å komme nå..... Det er 5 uker til termin, og det er så mye jeg skulle ha gjort....

Men nå oppdaget jeg den samme gelé-klumpen i dag, også. Og den løsner vel ikke 2 ganger? Fikk ikke tak i jordmor på telefon idag, men hvis pjokken min vil ut, så vil han vel ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...