AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #1 Skrevet 29. mars 2021 NRK skriver følgende: " I et nesten ubeboelig hus på bygda i Elverum drev en liga storstilt produksjon av marihuana. Nå må fire polske statsborgere møte i retten etter påske. De er tiltalt for oppbevaring og produksjon av store mengder narkotika." Spørsmålet mitt er som følger: - Hvordan kan politiet avdekke slike narkoliga når de ligger så langt øde i Norge? Anonymkode: bd4d7...dc7 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #2 Skrevet 29. mars 2021 Just now, AnonymBruker said: NRK skriver følgende: " I et nesten ubeboelig hus på bygda i Elverum drev en liga storstilt produksjon av marihuana. Nå må fire polske statsborgere møte i retten etter påske. De er tiltalt for oppbevaring og produksjon av store mengder narkotika." Spørsmålet mitt er som følger: - Hvordan kan politiet avdekke slike narkoliga når de ligger så langt øde i Norge? Anonymkode: bd4d7...dc7 Det kan jo være så mangt, fra en turgåer som luktet den rimelig spesielle lukten, til at de ble fersket under salg. Så mange kilo blir ikke solgt bare i en øde bygd, det er helt sikkert. Anonymkode: 267e2...227 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #3 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): NRK skriver følgende: " I et nesten ubeboelig hus på bygda i Elverum drev en liga storstilt produksjon av marihuana. Nå må fire polske statsborgere møte i retten etter påske. De er tiltalt for oppbevaring og produksjon av store mengder narkotika." Spørsmålet mitt er som følger: - Hvordan kan politiet avdekke slike narkoliga når de ligger så langt øde i Norge? Anonymkode: bd4d7...dc7 Rykter og oversikt over miljøet og hvor ting blir kjøpt og fra hvem. Anonymkode: c88b7...2e2
Gjest Timeplan Skrevet 29. mars 2021 #4 Skrevet 29. mars 2021 Jeg mener at noen ble avslørt en gang på grunn av mangelen på snø på taket. Det kreves en del strøm og varme for å produsere marijuana, og det kan bli godt synlig om vinteren. Fant en artikkel om det her: https://www.dagbladet.no/nyheter/se-sa-lett-ble-narko-produksjonen-avslort/60825634
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #5 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Rykter og oversikt over miljøet og hvor ting blir kjøpt og fra hvem. Anonymkode: c88b7...2e2 Det kreves vel omfattende planlegging vil jeg tro. Det må være spesielt hvis noen går til ett hus som er nesten ubeboelig i langt øde på bygda. Anonymkode: bd4d7...dc7
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #6 Skrevet 29. mars 2021 Hvis du leser artikkelen så sier de at de kom på sporet av huset i forbindelse med en annen narkosak i Vestfold. Det var altså helt tilfeldig at de fant huset. Anonymkode: 527d0...341
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #7 Skrevet 29. mars 2021 19 minutter siden, AnonymBruker said: - Hvordan kan politiet avdekke slike narkoliga når de ligger så langt øde i Norge? De fikk et tips, står det. Anonymkode: 88223...58e
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #8 Skrevet 29. mars 2021 Politiet oppdager ikke ting kun ved å gå rundt i sentrale strøk og titter inn gjennom vinduene. Anonymkode: c4795...227
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #9 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Politiet oppdager ikke ting kun ved å gå rundt i sentrale strøk og titter inn gjennom vinduene. Anonymkode: c4795...227 Det forstår jeg. I sentrale strøk, så er det folksomt, dermed blir de i stor grad oppdaget. Er du ikke enig? Lurer virkelig på hvor mange slike miljøer det er i Norge. Trodde det var mye mer roligere i langt øde på bygda. Anonymkode: bd4d7...dc7
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #10 Skrevet 29. mars 2021 11 minutter siden, AnonymBruker said: Det forstår jeg. I sentrale strøk, så er det folksomt, dermed blir de i stor grad oppdaget. Er du ikke enig? Lurer virkelig på hvor mange slike miljøer det er i Norge. Trodde det var mye mer roligere i langt øde på bygda. Anonymkode: bd4d7...dc7 Hvis jeg skulle dyrket narkotika ville jeg av mange åpenbare grunner heller gjort det på bygda enn mit i byen. Anonymkode: 857f3...773
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå