Gå til innhold

Polsk narkoliga avslørt på bygda i Norge

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

NRK skriver følgende:

" I et nesten ubeboelig hus på bygda i Elverum drev en liga storstilt produksjon av marihuana. Nå må fire polske statsborgere møte i retten etter påske. De er tiltalt for oppbevaring og produksjon av store mengder narkotika."

Spørsmålet mitt er som følger:

- Hvordan kan politiet avdekke slike narkoliga når de ligger så langt øde i Norge?

Anonymkode: bd4d7...dc7

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

NRK skriver følgende:

" I et nesten ubeboelig hus på bygda i Elverum drev en liga storstilt produksjon av marihuana. Nå må fire polske statsborgere møte i retten etter påske. De er tiltalt for oppbevaring og produksjon av store mengder narkotika."

- Hvordan kan politiet avdekke slike narkoliga når de ligger så langt øde i Norge?

Det kan jo være så mangt, fra en turgåer som luktet den rimelig spesielle lukten, til at de ble fersket under salg.

Så mange kilo blir ikke solgt bare i en øde bygd, det er helt sikkert.

Anonymkode: 267e2...227

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

NRK skriver følgende:

Rykter og oversikt over miljøet og hvor ting blir kjøpt og fra hvem. 

Anonymkode: c88b7...2e2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Rykter og oversikt over miljøet og hvor ting blir kjøpt og fra hvem. 

Anonymkode: c88b7...2e2

Det kreves vel omfattende planlegging vil jeg tro. 

Det må være spesielt hvis noen går til ett hus som er nesten ubeboelig i langt øde på bygda. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du leser artikkelen så sier de at de kom på sporet av huset i forbindelse med en annen narkosak i Vestfold. 

Det var altså helt tilfeldig at de fant huset. 

Anonymkode: 527d0...341

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

De fikk et tips, står det.

Anonymkode: 88223...58e

AnonymBruker
Skrevet

Politiet oppdager ikke ting kun ved å gå rundt i sentrale strøk og titter inn gjennom vinduene.

Anonymkode: c4795...227

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Politiet oppdager ikke ting kun ved å gå rundt i sentrale strøk og titter inn gjennom vinduene.

Anonymkode: c4795...227

Det forstår jeg. I sentrale strøk, så er det folksomt, dermed blir de i stor grad oppdaget.  Er du ikke enig?

Lurer virkelig på hvor mange slike miljøer det er i Norge. Trodde det var mye mer roligere i langt øde på bygda.

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Det forstår jeg. I sentrale strøk, så er det folksomt, dermed blir de i stor grad oppdaget.  Er du ikke enig?

Lurer virkelig på hvor mange slike miljøer det er i Norge. Trodde det var mye mer roligere i langt øde på bygda.

Hvis jeg skulle dyrket narkotika ville jeg av mange åpenbare grunner heller gjort det på bygda enn mit i byen.

Anonymkode: 857f3...773

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...