Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og hvorfor gjør dere det?

Selv har jeg ignorert et par, ikke fordi de skriver så mye ufornuftig egentlig men det er alltid det samme. De gjentar seg selv i hver tråd, er det en tråd som omhandler visse emner så skal du være sikker på at de har svart nesten før tråden er publisert.

Anonymkode: f65d1...27b

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri ignorert noen sånn at man ikke ser hva de skriver, men det er endel folk jeg ikke gidder å lese svaret til for man vet nøyaktig hva de skal skrive.

Og noen som er så latterlig provoserende at jeg prøver å unngå å lese det, selvom det blir litt sånn facsinerende også for man tror det nesten ikke. Også er det endel menn som jeg unngår å lese hva skriver, for kvinnehatet bare tyter ut av de og da blir det vanskelig å ikke få fysisk tilgang på de for å utøve vold og skader:)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, er noen som går igjen i tråder der de veit de kan hoste opp noe galle. Kan ikke forholde meg til sånt.

Anonymkode: a412b...520

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Og hvorfor gjør dere det?

Selv har jeg ignorert et par, ikke fordi de skriver så mye ufornuftig egentlig men det er alltid det samme. De gjentar seg selv i hver tråd, er det en tråd som omhandler visse emner så skal du være sikker på at de har svart nesten før tråden er publisert.

Anonymkode: f65d1...27b

Visste ikke at det gikk an. Mulig det blir noe fremover nå da 😊

Skrevet

Ja. Jeg bare hopper over innleggene deres for det meste fordi de er som regel useriøse og fordi av erfaring har jeg lært at det ikke går å ha en normal diskusjon med dem.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, dem som mobber/latterliggjør deg i stedet for å hjelpe med det man spør om. 

Anonymkode: dfb57...83b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke satt folk på ignore, men enkelte brukere vet jeg hva de har tenkt å skrive så jeg skipper det bare.

Anonymkode: 2b314...ccd

Skrevet

Nei. Om jeg er interessert i tematikken på en tråd, leser jeg det uavhengig av hvem som har svart eller skrevet. Dessuten klarer jeg ikke memorere hvem jeg kanskje kunne vært uenig med 🙄

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har ignorert de fleste av de høyreekstreme brukerne. 

Anonymkode: c41a0...135

• Liker 3
Skrevet

Nei, det har jeg ikke gjort.  Men nå er ikke jeg den mest aktive her inne heller.

AnonymBruker
Skrevet

Ja.

Anonymkode: 7aed8...f77

AnonymBruker
Skrevet

Ja, har ignorert hysterikere på coronaforumet, og så har jeg ignorert folk som virker stokk dumme.

Anonymkode: c3fb6...cff

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Har ignorert de fleste av de høyreekstreme brukerne. 

Anonymkode: c41a0...135

Jeg ignorer alle innvandringsfiendtlige brukere. Det oser rasisme av dem.

Jeg er enig med deg AB.

Anonymkode: 46400...d11

• Liker 4
Skrevet

Skal veldig mye til for at jeg går inn og aktivt ignorerer noen, men det er noen brukere sine svar jeg ikke leser med like stor iver, for å si det sånn. Er ikke så fan av funksjonen for å ignorere brukere i utgangspunktet, da.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har ignorert endel konspirasjonsbrukere, og et par faste brukere i uføretrådene og ei  ung dame som er umoden og ufin i svarene sine.

Anonymkode: 3b6db...363

• Liker 2
Skrevet

Nei, ser ikke helt poenget med det. Det er et diskusjonsforum, og folk må få lov til og ha helt andre meninger og synspunkt enn meg. Det hører liksom med.

Kunne kanskje av og til ønske noen av sex trådene ikke dukket opp på forsiden. Noen av titlene der er så slibrige... 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Jeg har ignorert en person jeg kjenner på ekte som har terrorisert meg og er her for å overvåke meg. Ellers har jeg ignorert personer som har skremmende syn på overgrep og psykiske lidelser. Jeg tåler ikke folk som bagatelliserer overgrep, skylder på ofre og tror at psykiske lidelser bare er tull. De går rett i ignorerlista.

Anonymkode: 81ef2...89d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja. Jeg har ignorert en person jeg kjenner på ekte som har terrorisert meg og er her for å overvåke meg. Ellers har jeg ignorert personer som har skremmende syn på overgrep og psykiske lidelser. Jeg tåler ikke folk som bagatelliserer overgrep, skylder på ofre og tror at psykiske lidelser bare er tull. De går rett i ignorerlista.

Anonymkode: 81ef2...89d

😨😨 Hvordan vet du at h*n er her? 

Anonymkode: dfb57...83b

AnonymBruker
Skrevet

Ja, har ignorert ganske mange brukere som bare lager trolletråder.

Anonymkode: 67e31...25c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...