Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg klarer ikke å stå imot presset fra barnet, fordi jeg innerst inne tror det faktisk er sunt for barnet fremdeles. Men nå blir hun straks 2.5 og jeg synes det er nok nå. Men så var det at google ikke serverer annet enn helsefordeler ved langtidsamming.. Vil jo det beste for henne, og når det er amming klarer jeg ikke å rettferdiggjøre å slutte. Føler meg fanget av min egen tvang til å gjøre «det beste»...

Hjelp til mental styrke for at det er greit å slutte nå?

(At det er ekkelt osv. biter ikke på dessverre, for mitt inntrykk fra det jeg har lest er at det er biologisk naturlig)

Anonymkode: 8357e...ceb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes at det at du syntes det er nok, er mer enn nok god grunn ♥️

Anonymkode: a32c8...478

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du syntes nok er nok, så er det vel helt i orden å gi seg. Det er din kropp, og du har virkelig gitt av deg selv til den store gullmedalje allerede. Du må nok bare bestemme deg og være viljesterk, tipper barnet vil oppleve det som sårt. 

Anonymkode: 928ea...476

• Liker 8
Gjest Albbas
Skrevet

Det er viktig for barnet å observere at mor setter grenser for seg selv, og setter seg selv først av og til. ❤️ Du har gjort en fantastisk innsats, fordelen ved å fortsette mot din egen vilje må være uhyre liten... 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har samme problemet 😅 Mini elsker puppen (foretrekker den fremfor sjokolade liksom..) og jeg ser ikke egentlig noen gode argumenter for å slutte (bortsett fra at folk synes det er rart og unaturlig da..)

Anonymkode: 77ad1...d8a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for så fine svar alle sammen ❤️

ts

Anonymkode: 8357e...ceb

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...