AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #1 Skrevet 29. mars 2021 Jeg har tatt opp flere ting over tid. Vil ikke utdype, men det er ting som virkelig burde gjøres noe med. Jeg har tatt det opp med både mellomleder og sjefen. De er alltid så enig, men ingenting skjer. Vet også flere har tatt opp noe av det samme, men gitt opp siden ingenting skjer. Hva er det beste å gjøre i slike situasjoner? Føler jeg rett og slett blir sett på som et problem. Hver gang jeg har tatt opp noe så har jeg også kommet med forslag til hvordan jeg tenker ting kan løse seg. Jeg buser ikke bare ut med problemer uten å forsøke å tenkt litt selv. Anonymkode: fa767...db5
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #2 Skrevet 29. mars 2021 Ja, selvfølgelig. De som sier fra og tar opp ting er "problemet". Dessverre. Anonymkode: 453cc...d03 1
solmåneogstjerner Skrevet 29. mars 2021 #3 Skrevet 29. mars 2021 (endret) Hvis du ikke kommer noen vei er det ikke noe annet å gjøre enn å slutte. Eller bare akseptere tingenes tilstand. Endret 29. mars 2021 av solmåneogstjerner
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #4 Skrevet 29. mars 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hva er det beste å gjøre i slike situasjoner? Føler jeg rett og slett blir sett på som et problem. Slutte å være et problem, og la det ligge. Du har gjort ditt. Kan virke som om de bare jatter med deg, hvorfor er vanskelig å si. Det kan være unnvikelse, men det kan være en fin måte å ta deg seriøst på, men samtidig ikke være enig med deg selv om de sier noe annet der og da. Anonymkode: edeca...b18
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #5 Skrevet 29. mars 2021 dessverre er det lite man kan gjøre. Så å skifte jobb vil nok være det beste alternativet. Anonymkode: c1c05...60a
MollyJones Skrevet 29. mars 2021 #6 Skrevet 29. mars 2021 Snakk med noen utenforstående - er problemet ditt et faktisk problem som faktisk burde vært tatt tak i, eller lager du problemer av ingenting? Er det snakk om det første så er det flere veier å gå. Regner med at du er fagorganisert - da vil fagforbundet ditt være en samtalepartner om veien videre.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #7 Skrevet 29. mars 2021 Hei TS. Folk er vanskelig. Det er så vanskelig å være mellomledd også. Kanskje sjefen bryr seg, men ser at det er et problem, eller at det blir enda mer problemer å ta opp problemet ditt. Det er vanskelig å snu folk, og meningene dems (hvis problemet ditt dreier seg om andre.) Kanskje det er dette sjefen din ser, at de andre er problemet, men at det ikke er oppsigelsesgrunn, eller en annen årsak. Vanskelig å si uten å vite mer men. Det kan hende du må akseptere det, og starte leting etter nye jobb, hvis det blir veldig vanskelig. Men du burde beholde denne jobben til du får ny🙂 Anonymkode: 3c572...7f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå