Gå til innhold

Har du hatt sex med noen du absolutt ikke skulle hatt sex med ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker på f.eks svigers eller en av foreldrene til beste venn eller veninne.

Anonymkode: 0edba...e92

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymkode: 2a801...6a7

AnonymBruker
Skrevet

Det har hendt.

Anonymkode: b5ea2...818

AnonymBruker
Skrevet

Nja, med stebroren min, men angrer ikke. Vi var begge tenåringer. Det som er verre er at jeg har hatt sex med noen som var 40 år eldre, jeg var heldigvis full så husker ikke så mye. Har også hatt sex med noen som var gift, ikke så veldig sjarmerende det heller.. 

Anonymkode: 99584...4d1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nja, hadde sex med en relativt gal eks, og jeg var så teit at jeg trodde på henne når hun sa hun fremdeles brukte prevensjon.

Vi var sammen i flere år uten problemer, men jeg skulle luktet lunta da hun etter et par års opphold begynte å komme på besøk, selv om jeg var veldig klar på at det ikke hadde endret seg noe for min del (var jeg som gjorde det slutt, hun tok det ille).

Det gikk som det måtte gå, det ble barn av det, og i ettertid har hun virkelig vist sitt sanne jeg. 

Anonymkode: f5e5a...401

AnonymBruker
Skrevet

Nei men har hatt sex med menn jeg har angret på at jeg lot det skje... for det ga meg ingenting.

Anonymkode: a9928...cbe

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fostersøster! Endte i et nytt fosterhjem som 15-åring, og etter et par mnd. med ny fostersøster ble vi litt vel gode venner.

Anonymkode: f5e5a...401

AnonymBruker
Skrevet

Nye kjæresten til eks-stefar (men det var mer en stor triumf enn en feil...) og venninna til mamma (delvis triumf, delvis veldig feil).

Anonymkode: 97e84...a3b

• Liker 1
Gjest Niek79
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg tenker på f.eks svigers eller en av foreldrene til beste venn eller veninne.

Anonymkode: 0edba...e92

Nei, men det ble med litt ræl hjem fra byen da jeg var (mye) yngre 😂

AnonymBruker
Skrevet

Absolutt!

Jeg angrer på en måte ikke, for hva er vitsen med det?

Jeg har hatt sex med enkelte som ikke var single, og i noen tilfeller ble dette oppdaget og det ble et enormt kaos som kunne fått alvorlige konsekvenser. I tillegg har jeg hatt sex med enkelte som rett og slett kunne vært direkte farlige for meg; kriminelle menn og menn med åpenbare issues, deriblant anger issues. Jeg har vært i en del risky situasjoner. Men, ung og dum som jeg var (og fortsatt til tider er), gav jeg egentlig blaffen i det der og da. Det viktigste var vel å få pult.

Jeg har også vært utro noen ganger, og det er jo ikke bra. Jevnt over er det flere tilfeller av sex der jeg ikke "burde", dersom man måler det ut ifra en intensjon om at sex skal være mellom to mennesker som er glad i, og trygge på, hverandre. F.eks. har jeg hatt sex med en av mine bestevenninners homofile bror, fordi han ville "garantere at han var homofil". 

Noen har vel litt lav terskel for å dele på godene, og jeg er definitivt en av dem. Sex betyr lite for meg 😅

Anonymkode: 98995...a1d

• Liker 2
Skrevet

Nei, ingen bekjente eller slikt av familien. Men i min ungdom, da jeg var i tjueårene, lå jeg med ikke bare én, men to, venner av en eks-kjæreste av meg. Han må ha blitt kvalm av meg, for jeg regner med han fikk vite det av de jeg lå med.

Den ene var en kamerat av min ekskjæreste, bestis kanskje. Han gikk alltid og skrøyt av hvor stor penis han hadde. En gang etter en tur på byen, ble jeg med han i taxi hjem til han. Uvisst hvorfor. Vi hadde bare tilfeldigvis støtt på hverandre på samme utested, og ble sittende og snakke og drikke sprit sammen. Sprit og meg er ingen god kombo. Så jeg hadde sex med han. Det var utrolig dårlig sex, og han hadde forøvrig en bitteliten penis. Han er en av to bittesmå peniser jeg har vært borti i mitt liv.

Angret som en hund, og dro hjem neste morgen så fort jeg kunne. Både han og jeg var enige om at vi var så gode venner før dette skjedde. Etter det forsvant hele vennskapet.

Neste venn av min ekskjæreste, var en fyr som var (hold deg fast) broren til kjæresten til min eks sin bror! Han var nordlending. Hadde egentlig ikke noen spesiell kjemi eller kontakt med han, men av en eller annen grunn kom vi i snakk en gang vi traff på hverandre på byen. Etter at det var slutt mellom meg og eksen altså. Og han var jo en riktig søt fyr... og det endte med at han ble med meg hjem. Jeg kan den dag i dag ikke huske så mye som et sekund av sexen mellom oss. Ingenting. Det kunne jeg ikke da heller, men jeg vet vi hadde det.

Han kan jeg ikke en gang huske navnet på! Jeg TROR han hadde et dobbeltnavn fornavn. Og var nordlending, som sagt.

Jeg angrer på at jeg innlot meg på sex med to av eksens venner. Ingen av dem var jeg interessert i eller forelsket i på noe vis engang!

AnonymBruker
Skrevet

Ja, og aldri har det skjedd uten alt for høy promille. Tenkt flere ganger hvordan jeg ikke hadde hatt noen av disse fæle, kleine opplevelsene om jeg hadde vært avholds. Heldigvis er det hemmeligholdt, selv min aller beste venninne vet ikke om enkelte. 

Anonymkode: 0ed4f...063

Skrevet

Kun med damer som ikke var gode. De kunne jeg vært foruten.

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Mannen til venninna mi :(

Anonymkode: 2876c...eb8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ja. Mannen til venninna mi :(

Håper karma rævkjører deg 😏

Anonymkode: 3bbb5...073

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

ja med mange forskjellige jeg ikke skulle hatt sex med, men gjort er gjort,

Anonymkode: b888a...f2e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja med en eks som da trodde at det skulle bli oss igjen. Ekstremt dumt, for var vanskelig å bli kvitt ham første gang også. 

Anonymkode: 77c21...14e

AnonymBruker
Skrevet

Ja, sjefen min. Flere av dem, faktisk. Forskjellige arbeidsforhold.

Anonymkode: 58b6c...1dc

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, sjefen min. Flere av dem, faktisk. Forskjellige arbeidsforhold.

Anonymkode: 58b6c...1dc

Whaaat? 🙈

Anonymkode: 3ba10...2fa

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Håper karma rævkjører deg 😏

Anonymkode: 3bbb5...073

Jada. Takk for oppmerksomheten. Jeg får nok som fortjent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...