Gjest gjest1 Skrevet 27. august 2005 #1 Skrevet 27. august 2005 Nei nå fikk jeg denne brent av venn og da var jeg hekta, maestroplata er fritfet :D Spesielt Aukson (i dieter meyers hall) glad glad musikk, jeg henger bare litt etter :D KGB liker jeg også, og så klart maestro, men jeg tåler ikke den med hun dama som synger sammen med han, høres ut som en bjørn eidsvåg-ripoff! Så nå er det norsk nissefelemusikk (og bungle gladsinnajazzskrikfyllikmusikk) who would've known ;---D
Gjest Embla s Skrevet 27. august 2005 #2 Skrevet 27. august 2005 (endret) Jeg liker ikke Kaizers jeg. Syns de på en eller annen måte er så kvasi mystiske og dype, også er det bare sprøyt. Tror jeg må ha en viss sympati for musikerne for å like musikken, og Kaizers finner jeg bare irriterende og spekulative Endret 27. august 2005 av Embla s
Gjest gjest1 Skrevet 27. august 2005 #3 Skrevet 27. august 2005 Sprøyt er midt i blink for meg, liker ikke sånn over-seriøs alvorlig intelektuell musikk, men disse er dyktige da selv om de er noen polkagriser
Gjest Embla s Skrevet 27. august 2005 #4 Skrevet 27. august 2005 Sprøyt er midt i blink for meg, liker ikke sånn over-seriøs alvorlig intelektuell musikk, men disse er dyktige da selv om de er noen polkagriser ← Joda, jeg kan også like sprøyt! Men ikke sprøyt som prøver å gi seg ut for å være noe annet. I intervjuer jeg har hørt med Janove, får han ofte spørsmål om bandnavn, tekster ol. Syns han alltid prøver å få det til å høres mystisk og smart ut, men så koker det ned til at han ikke har peiling. Men jeg må kanskje innrømme at musikken er bra (sitter bare litt langt inne å innrømme det )
Gjest gjest1 Skrevet 27. august 2005 #5 Skrevet 27. august 2005 For å være en påståer nå sier jeg at jeg ikke bryr meg om hva de sier men hvor gøy musikken er, kanskje jeg er litt overfladisk innen musikk da Ja se der innrømmer du det :D Men du trenger ikke like bjørn eidsvågsangen, det gjør ingen
*M* Skrevet 27. august 2005 #6 Skrevet 27. august 2005 Liker Kaizers veldig godt. Er festmusikken min og jeg blir i veldig godt humør akkurat som Towelie.
Tusseline Skrevet 27. august 2005 #7 Skrevet 27. august 2005 Jupp, albumet er helt genialt! Bedre enn nr. 2.
Gjest Starya Skrevet 27. august 2005 #9 Skrevet 27. august 2005 (endret) Kaizers er råbra, kjøpte skiva denne uka, og det var vel anvendte penger. Endret 27. august 2005 av Starya
Cronos Skrevet 29. august 2005 #10 Skrevet 29. august 2005 Så nå er det norsk nissefelemusikk (og bungle gladsinnajazzskrikfyllikmusikk) who would've known ;---D ← Hehehe... Må bare glise av disse innleggene til Towelie. Gleder meg til dem. Men, ja. Kaizers er råbra! Hører fortsatt på den første ("Ompa").
Gjest gjest1 Skrevet 29. august 2005 #11 Skrevet 29. august 2005 Jeg er også kaizers-fan! Men litt bekymret pga at denne siste plata faller så lett for øret. Det er ingen anstrengelser nødvendig, ingen intens lytting nødvendig for å like plata, den er så LETT, liksom. Så jeg frykter at den kanskje ikke tåler tidens tann så godt som Ompa... Men who cares, kaizers turnerer for tida, neste lørdag får jeg oppleve dem igjen!
Gjest gjest1 Skrevet 29. august 2005 #12 Skrevet 29. august 2005 Kaizers er konge!! Eg skal på konsert på torsdag.
Gjest gjest1 Skrevet 29. august 2005 #13 Skrevet 29. august 2005 Hører på mest fra ompa ja, men jeg kommer ikke unna denne auksjonsangen på den nye, fy så fet og knekker deg til sist ;D Men auksjon er best, Åååå meyer ;D
Månekvinnen Skrevet 29. august 2005 #14 Skrevet 29. august 2005 ...så da er det bare meg som ikke er så stor fan da? Hmm... jeg klarer bare ikke å like de!
Gjest WaterWaves Skrevet 29. august 2005 #15 Skrevet 29. august 2005 ...så da er det bare meg som ikke er så stor fan da? Hmm... jeg klarer bare ikke å like de! ← Du er ikke alene. Ikke jeg heller Liker ikke musikk i det hele tatt, jeg.
Månekvinnen Skrevet 29. august 2005 #16 Skrevet 29. august 2005 Jeg liker musikk. en Kaisers hører ikke ut som det i mine ører. Men andre kan jo like det da. Plager ikke meg
Gjest gjest1 Skrevet 30. august 2005 #17 Skrevet 30. august 2005 Men andre kan jo like det da. ← Tusen takk!
Totalya Skrevet 14. september 2005 #18 Skrevet 14. september 2005 Sitter å hører på evig pint nå. Kom meg ikke på konserten, og det er til å gråte av! Kunne godt tenkt meg å vært å hørt på de igjen ja, og selvfølgelig måtte Janove ta av seg skjorta når jeg satt hjemme og furta over at det var utsolgt... Jeg driter i om de er dype eller ikke, det viktigste for meg er "lyden"
Gjest Bellatrix Skrevet 14. september 2005 #19 Skrevet 14. september 2005 ...så da er det bare meg som ikke er så stor fan da? Hmm... jeg klarer bare ikke å like de! ← Jeg har heller ikke lært meg til å like de.
Anglofil Skrevet 14. september 2005 #20 Skrevet 14. september 2005 Har likt Kaisers lenge, og synes det er "morsom" og spesiell musikk, men må være i et spesielt modus for å høre på det... Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå