AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #1 Skrevet 29. mars 2021 En trend jeg ser når det kommer til disse tilfellene her på kg er at når det er "kvinne med yngre mann" så er det "kjør på", "dere er begge voksne", "hvis begge vil er det greit" osv.. Men hvis det er "mann med yngre kvinne" så er det "gris", "hun kunne vært datteren din" osv.. Hvorfor er det en slik dobbeltstandard her? Anonymkode: 3f3c3...61d 5
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #2 Skrevet 29. mars 2021 Tenker det har med hvor stor aldersforskjellen faktisk er. Anonymkode: b64b6...340 8
Trolltunge Skrevet 29. mars 2021 #3 Skrevet 29. mars 2021 For min del er det akkurat det samme. Jeg synes det er uklokt og unaturlig med stor aldersforskjell. Uansett hvem som er eldst og yngst. 8
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #4 Skrevet 29. mars 2021 Fordi menn er slemme og kvinner hjelpesløse ofre. Som bare er statister i livet, ute av stand til å styre sitt eget liv Anonymkode: d4eef...c21 3
Hr. Aktiv Skrevet 29. mars 2021 #5 Skrevet 29. mars 2021 Selvfølgelig. Menn er alltid griser. Det er er en regel uten unntak. En gang gris alltid gris. 2
Gjest Tamsi Skrevet 29. mars 2021 #6 Skrevet 29. mars 2021 "Hun kunne vært datteren din" slenges jo ikke rundt med mindre aldersforskjellen faktisk er så stor. Jeg kan uansett ikke huske noen tråd hvor det har vært tilfellet at kvinne 40 dater mann 20. Dersom det faktisk hender så er jeg rimelig sikker på at folk reagerer på samme måte som om mannen var eldst.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #7 Skrevet 29. mars 2021 En trend jeg ser er at kvinner i snitt er mye bedre på å fremstille problemstillingen deres på en mer sympatisk og reflekterende måte, noe som oftere gir positive svar. Menn resonnerer ofte dårligere når de presenterer problemstillingen sin og meningene sine, noe som gjør at folk gir dem dårligere behandling og tenker det verste om motivene deres. Anonymkode: bf3cf...37a 1
miss summers Skrevet 29. mars 2021 #8 Skrevet 29. mars 2021 Jeg ser denne påstanden stadig dukke opp, men sjelden at det er reelle problemstillinger som diskuteres. Det som er irriterende her inne, er at veldig mange (spesielt menn) henger seg opp i ting og blåser de ut av ville proposjoner, for å bruke det som argument HVER eneste gang en kvinne skriver noe som helst. Og gjerne avsporer samtidig "hadde dette vært sånn og slik, ja DA ville det vært annerledes" osv. Har slått meg delvis til ro med at det er incels som bruser med sine brukne fjær, eller menn som generelt ikke fungerer så godt ellers i livet. Det er irriterende da, hver bidige tråd og hvert eneste tema skal gjøres til en forbanna kjønnskamp. Get a frickin life. 3
miss summers Skrevet 29. mars 2021 #9 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): En trend jeg ser er at kvinner i snitt er mye bedre på å fremstille problemstillingen deres på en mer sympatisk og reflekterende måte, noe som oftere gir positive svar. Menn resonnerer ofte dårligere når de presenterer problemstillingen sin og meningene sine, noe som gjør at folk gir dem dårligere behandling og tenker det verste om motivene deres. Anonymkode: bf3cf...37a Godt poeng. Menn har også en tendens til å gjøre "krav" på en del, og skal gjerne trampe litt når de legger frem sine ting.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #10 Skrevet 29. mars 2021 Det er nok helst bare en naturlig mot-reaksjon på at menn claimer sin rett til å være evig mannsgris. Det er selvsagt like problematisk at kvinner går mye ned i alder, som menn. Anonymkode: d0e08...224
Gjest Airman Skrevet 29. mars 2021 #11 Skrevet 29. mars 2021 Hvem definerer hvem som et problem? Ser visst ut som det er omgivelsene som har store problemer me aldersforskjellen mens de berørte klager ikke.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #12 Skrevet 29. mars 2021 Det er litt det samme som at menn med Thailandsk kone blir fordømt, mens bleikfeite damer med kjekke afrikanske menn blir sett på som stakkarslige ofre som blir utnyttet. Anonymkode: d4eef...c21 1
GrønnNellik68 Skrevet 29. mars 2021 #13 Skrevet 29. mars 2021 Den der er jeg ikke enig i... hun fikk nå høre det hun på 40 og noe som datet en på 23... om at det ikke var liv laga osv osv.. så syns det er ganske likt begge veier her på kg. 3
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #14 Skrevet 29. mars 2021 Tamsi skrev (17 minutter siden): "Hun kunne vært datteren din" slenges jo ikke rundt med mindre aldersforskjellen faktisk er så stor. Jeg kan uansett ikke huske noen tråd hvor det har vært tilfellet at kvinne 40 dater mann 20. Dersom det faktisk hender så er jeg rimelig sikker på at folk reagerer på samme måte som om mannen var eldst. Jeg kan huske flere tråder hvor dette er tilfellet, men det er vanskelig å finne dem. Søkte opp og fant en som er i samme kategori: "Åh, her må du bare ta for deg og nyte mens lysta er der. Ikke noe å skamme seg over det! " " Jeg synes absolutt du skal leve ut disse fantasiene, hvorfor ikke? MÅ du fortelle venninnene dine om alt? Nei, det må du ikke! Det er garantert null problem å skaffe sex med unge menn! Jeg har hatt flere elskere siste året, opptil ti år yngre og fem år eldre. Det har vært supert, men plutselig ble jeg ferdig. Nå gidder jeg ikke mer. Men er glad for å ha gjort det, og kjent at det plutselig ikke var noe stas mer, da trenger jeg ikke lure senere." "Blås i venninene dine og kjør på!😀" "Å få sex med yngre menn er kjempelett! " Bare noen av svarene fra andre kvinner. Anonymkode: 3f3c3...61d
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #15 Skrevet 29. mars 2021 Bente1234 skrev (Akkurat nå): Den der er jeg ikke enig i... hun fikk nå høre det hun på 40 og noe som datet en på 23... om at det ikke var liv laga osv osv.. så syns det er ganske likt begge veier her på kg. Link? Det er kanskje ikke liv laga for dating og forhold, men hvordan var reaksjonen for sex? Anonymkode: 3f3c3...61d
GrønnNellik68 Skrevet 29. mars 2021 #16 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Link? Det er kanskje ikke liv laga for dating og forhold, men hvordan var reaksjonen for sex? Anonymkode: 3f3c3...61d sex er sikkert greit da teller ikke alder i flg kg. ja vent skal finne den.
Gjest Tamsi Skrevet 29. mars 2021 #18 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg kan huske flere tråder hvor dette er tilfellet, men det er vanskelig å finne dem. Søkte opp og fant en som er i samme kategori: "Åh, her må du bare ta for deg og nyte mens lysta er der. Ikke noe å skamme seg over det! " " Jeg synes absolutt du skal leve ut disse fantasiene, hvorfor ikke? MÅ du fortelle venninnene dine om alt? Nei, det må du ikke! Det er garantert null problem å skaffe sex med unge menn! Jeg har hatt flere elskere siste året, opptil ti år yngre og fem år eldre. Det har vært supert, men plutselig ble jeg ferdig. Nå gidder jeg ikke mer. Men er glad for å ha gjort det, og kjent at det plutselig ikke var noe stas mer, da trenger jeg ikke lure senere." "Blås i venninene dine og kjør på!😀" "Å få sex med yngre menn er kjempelett! " Bare noen av svarene fra andre kvinner. Anonymkode: 3f3c3...61d Jaja, skal det være sånn så får de bare klappe igjen om mannen dumper dem for en yngre modell. Det får selvsagt gå begge veier.
Teethgrinding Skrevet 29. mars 2021 #19 Skrevet 29. mars 2021 Vi er på vei til å slette alle seksualmoralske verdier i samfunnet fullstendig. I den individualistiske frihetskulturen vi lever i er "alt" greit. Det finnes snart ikke rom der skammen florerer. Kanskje bra? Kanskje dårlig? Det kommer helt an på hvilket perspektiv du tar. Likevel er det ikke likhet for loven. Mannens seksualitet er fortsatt skitten mens kvinnens er vakker. På dette området trengs det faktisk mer frihet og likestilling. Det kommer likevel et punkt der vi etter hvert har så frie holdninger til seksualitet at vi ender opp som ensomme og lei oss, i en samfunnsstruktur der mine og dine barn vokser opp med fullstendig rotete familiestrukturer. Det kan ha negative konsekvenser for stabiliteten i et samfunn. Men jeg tipper dét blir for vanskelig for folk å tenke på.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #20 Skrevet 29. mars 2021 Bente1234 skrev (Akkurat nå): Takk, ja du har tilfellet hvor mange er imot, men mange er også positiv, det ville du ikke sett om rollene var byttet om: "Kjør på. Ikke tenk på aldersforskjell. " "Gjør det hvis du har lyst. " "Kos deg, nyt og vit at det mest sannsynlig ikke blir forhold. " "Han er voksen, det er ingenting galt med det. " "Jeg kunne hatt en som var 25, men jeg er 40 og ser ut som jeg er 25. " "Do it🤩❣️" Dette er fra side 1. Anonymkode: 3f3c3...61d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå