Gjest m Skrevet 27. august 2005 #1 Skrevet 27. august 2005 Har brukt mange forskjellige hudpleieserier opp gjennom årene, men har vel aldrig funnet min drømmeserie. er 28 år gammel og har tørr hud. Vurderer nå å prøve dermalogica, md formulation eller matis. Er det noen som har noen erfaring med noen av disse hudpleieseriene og har noen anbefalinger?
Gjest Embla s Skrevet 27. august 2005 #2 Skrevet 27. august 2005 Jeg bruker kun Dermalogica, og ser ingen grunn til å bytte. Syns de har et veldig godt konsept og veldig mange bra produkter. Tenker at enhver vil kunne finne "sine" produkter i deres sortiment!
Rosenrød Skrevet 27. august 2005 #3 Skrevet 27. august 2005 Jeg har også brukt dermalogica i et par måneder nå, og er veldig fornøyd!
Gjest Gjesta Skrevet 27. august 2005 #4 Skrevet 27. august 2005 Hvis du har veldig tørr hud, kan du kanskje komme til å slite litt med å finne en god krem hos Dermalogica. Intensive Moisture Balance er den rikeste kremen derfra, og den er ikke spesielt rik. Ellers vil jeg anbefale Ultracalming Cleanser, det er i mine øyne den beste rensen for tørr hud. Essential Cleansing Solution er bare en standard rensemelk av den typen du finner hos billigmerker.
Gjest m Skrevet 27. august 2005 #5 Skrevet 27. august 2005 Tusen takk for svar Huden min er nok ikke veldig tørr, men trenger litt ekstra fuktighet. Har allerede begyndt å få noen små fine linjer omkring øynene mine.
Dru Skrevet 28. august 2005 #6 Skrevet 28. august 2005 Jeg er veldig fornøyd med IB-serien til Kanebo.
Nala Skrevet 28. august 2005 #7 Skrevet 28. august 2005 Jeg har prøvd flere merker opp gjennom årene, deriblant Dermalogica og Decleor. Men for halvannet år siden eller så, anbefalte hudpleieren en ny serie til meg. Exuviance. Den er FANTASTISK Jeg har tørr og sensitiv overhud, mens underhuden gjerne produserer en del fett som gir utslag i kviser. Men Exuviance gir overhuden min nok fuktighet til at underhuden slipper denne fettproduksjonen. Jeg er kjempefornøyd.
Gjest Gjest_Lita_* Skrevet 28. august 2005 #8 Skrevet 28. august 2005 Jeg er litt eldre enn deg,men har også nokså tørr hud. Men har funnet min plass i hudpleie-mylderet nå. Har brukt mange av de samme produktene i flere år og selv om jeg prøver en del nye,så er de stort sett disse jeg kommer tilbake til! Jeg får tørrere hud om vinteren enn om vår/sommer-mnd så bruker litt forskjellige hudpleieprodukter alt ettersom hvilken årstid det er. Hudpleie-programmet ser omtrent slik ut: Vår/Sommer: Dermalogica Ultracalming Cleanser Shiseido Smoothing Spray(egentlig en fuktighetsspray,men bruker som ansiktsvann.Kan også bruke over sminke.) Estee Lauder Daywear Plus(dagkrem) RoC Retinol Anti-Wrinkle Treatment(nattkrem) Estee Lauder Night Reapair Eye Recovery(BESTE EVER!Super mot ringer under øynene og rynker og den er SUPERDRØY!) Høst/Vinter: Dermalogica Ultracalming Cleanser eller Decleor Foaming Cleanser Shiseido fuktighetsspray som ansiktsvann Dermalogica Skin Smoothing Cream eller Decleor Klimakrem(dagkremner) RoC Anti-Age nattkrem Estee Lauder øyekrem Bruker i tillegg: *Dermalogica Skin Prep Scrub *Dermalogica Multivitamin Pwer Recovery Mask *Lancome Hydre Intense Mask
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå