AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #2 Skrevet 29. mars 2021 Det ville vært relativt teit å legge ut om det her. Både fordi det mulig ville gått over grensen for forumreglene rundt forherligelse av lovbrudd, men også fordi det er teit å fortelle om ulovlige ting, særlig om man ikke er dømt for de. Noe jeg ikke er, i hvert fall stort sett ikke. Anonymkode: 02b44...23d 3
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #3 Skrevet 29. mars 2021 Skal vi se her. Kvinneguiden er et forum hvor alle brukerne er knyttet til sin ip-adresse (også anonymbruker). I tillegg har KG sagt eksplisitt at de tipser snuten om lovbrudd, og utlever all data de har om brukeren. Ikke akkurat stedet å bekjenne seg lovbrudd🤣 Anonymkode: 81f26...b8f 5
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #4 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Skal vi se her. Kvinneguiden er et forum hvor alle brukerne er knyttet til sin ip-adresse (også anonymbruker). I tillegg har KG sagt eksplisitt at de tipser snuten om lovbrudd, og utlever all data de har om brukeren. Ikke akkurat stedet å bekjenne seg lovbrudd🤣 Anonymkode: 81f26...b8f Virker som du har mye kunnskap om ip-adresser, hvordan fungerer dette for oss som har dynamisk ip?. Anonymkode: dd034...846
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #5 Skrevet 29. mars 2021 Smuglet 2 kg med kokain. Anonymkode: d586c...127 4
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #6 Skrevet 30. mars 2021 Eg har køyrd i 90 i 80 sona. Det var ikkje meininga, men eg er glad eg ikkje blei teken. Anonymkode: 65d53...8d8
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 30. mars 2021 #7 Skrevet 30. mars 2021 Gått på rødt lys, det var ingen biler i nærheten.
Stonegiant Skrevet 30. mars 2021 #12 Skrevet 30. mars 2021 Politiet fulgte ikke noe særlig med på hva som ble sendt over landegrensen i posten på tidlig 2000-tallet. Mer enn det vil jeg ikke si.
Gugglo Skrevet 30. mars 2021 #13 Skrevet 30. mars 2021 Hva menes med "mest ulovlige"? Drap er ulovlig. Men det er kun en lovtekst, en paragraf, som drap bryter mot. I så fall vil det å kjøre mot rødt være kvantitativt mer ulovlig, fordi det bryter både mot "hensyn og aktsomhet i trafikken", i tillegg til det å kjøre mot rødt. Kvalitativt så er det å printe ut en hundrelapp mer ulovlig enn det at noen voldtar et barn (det er høyere fengselsstraff for pengefalskneri enn det er for å voldta et lite barn).
Stonegiant Skrevet 30. mars 2021 #14 Skrevet 30. mars 2021 Min tolkning er at "mest ulovlige" betyr "høyest potensiell straff".
Hunter7 Skrevet 17. april 2021 #15 Skrevet 17. april 2021 Det kommer til å bli en usedvanlig varm dag i helvete før jeg innrømmer alt det ulovlige jeg har gjort. Det er et regelrett mirakel at jeg fortsatt har fritt leide i samfunnet, og dermed kan fortsette å utøve mine illegale aktiviteter og annet som vitner om fullstendig moralsk forfall. I mitt mangslungne liv som gangster, banditt, og skurk har det jo ikke alltid vært slik at det bare har blitt begått lovbrudd i rettslig forstand. Herlighet, vi tar da med oss alt vi kan og "beggars can't be choosers". I tillegg har det ofte vært et underliggende motiv om rettferdighet bak mange av mine ugjerninger. Men for all del - og siden det nå er snakk om foreldede forhold, så kan jeg jo lette litt på kistelokket. F.eks. da jeg var sju år og eitrende forbanna på søndagsskolen. Disse besteborgerlige og fornemme storsynderne satte nok altervinen i halsen da de troppet opp til gudstjeneste og så at noen hadde sprayet "Satan i helvete" og "Kuk og fitte skal sammen sitte" på kirkedøra. Eller da jeg fikk ufortjent kjeft av læreren for å ha idioterklært hele klassen, og følgelig stappet eksosrøret på lærerens Kermit-grønne Ford Taunus fullt av snø og is, kvister og kongler. Som litt eldre og etterhvert noe durkdreven banditt, havnet jeg i ordkiv med en tullebukk. Fornærmet og hevnlysten ble det tømt alt jeg fant av flytende væske på badeværelset i 200-liters dunken med sats. Og rørte rundt med den velbrukte toalettbørsten. Man tar som kjent det man har for hånden. Det var det eneste påska i mannsminne at heimbrenten i bygda hadde svake noter av Old Spice, Brut, og Harley Davidson-parfyme. Og på lik linje med påskehøytidens store mirakel, stod vi alle opp igjen etter et par dager. Utrolig nok. Som et bygdas barn har jeg selvsagt fyllesyklet min skjerv på høyde med enhver landsbyfyllik i irske romaner. Og når jeg og mine svirebrødre dro på hærtokt til ymse grendehus rundt om, så var det alltid med minst to personer i overlast. Denne horden med firskårne og bredakslede menn og kvinner i salig utfoldelse, stablet og stappet inn i en Volvo 240 med Wunderbaum i alle regnbuens farger dinglende fra bakspeilet, kald kaffekarsk på brusflaske ("veimat" som det gjerne ble kalt), og Bonnie Tyler på kassett herjet og turet langs fylkes- og riksveiene, og spredde angst og redsel hvor enn de dro. Samtlige passasjerer hadde mindre og større sinnemestringsproblemer og andre "unresolved issues", stadig parat til å slå ned en jævel fra nabobygda som ble for nærgående, dog med en livsbejaelse verdig ethvert brasiliansk karneval. Utover disse ørsmå dryppene fra min Sareptas krukke av illgjerninger, så kommer også standardene som smugling, stjeling, og spionering. Og banning i kirka, forstås. Skulle jeg ha skildret alt det ulovlige - være seg juridisk eller moralsk - jeg har bedrevet og tatt del i, hadde man vært nødt til å bygge nok et Deichman bibliotek. Minst. Men jeg har aldri jukset på eksamen eller slått hundehvalper, kattunger, eller småfugler. Viktig med balanse og slikt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå