AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #1 Skrevet 29. mars 2021 Jeg er forelsket...og jeg hører ingenting fra han... ballen er spilt over til ham, jeg kan ikke gjøre noe mer nå. Jeg er sikker på at det er følelser der. Jeg har såret stoltheten hans - jeg har sagt unnskyld... Spar meg for "ikke noe svar er også et svar" osv. Sårbart .... og skummelt. Han klarer å kontakte hvis/når han vil og jeg mener at det er riktig med en respons... men - det er slitsomt å tenke på. Anonymkode: e463a...a0b
Teethgrinding Skrevet 29. mars 2021 #2 Skrevet 29. mars 2021 Altså, han er ikke stolt. Han er barnslig. Jeg anbefaler å svare med samme mynt. Når noen reagerer med "stonewalling", eller kommunikasjonsstans, hjelper det ikke å bombe på med bønner om svar. Det faller for døve ører. Såra mennesker i den situasjonen har låst døra. Det som hjelper er å si ditt og la det være med det. Du kan si unnskyld, be om tilgivelse, strekke ut en hånd, osv. Men blir den ikke tatt imot er det ikke om å gjøre å strekke seg enda lengre. Be enda hardere om tilgivelse. Det virker bare ikke. Det beste du kan gjøre er å faktisk beholde roen. Du har sagt ditt og bedt om unnskyldning eller om at man skal bli enige. Det holder mer enn nok. Du vet for øvrig svaret selv når du sier du ikke vil ha regla "mangel på svar er svar nok" - for det er det. Alltid. 13
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #4 Skrevet 29. mars 2021 Jeg sa noe veldig teit midt i en samtale som kunne endt veldig bra. (Så alt i hi) Anonymkode: e463a...a0b
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #5 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg sa noe veldig teit midt i en samtale som kunne endt veldig bra. (Så alt i hi) Anonymkode: e463a...a0b Hvis det er nok at han ikke gidder å svare deg fordi du sa noe teit, så spørs det om det i utgangspunktet er noe særlig å bygge på. Desverre. Og om han seriøst er så barnslig at han lar ei dame han eventuelt er forelsket i gå fordi hun sa noe teit, så kan du jo ikke bygge et samliv med han. Det er umulig å gå et helt liv uten å si noe dumt. Anonymkode: 2fca5...07f 11
Teethgrinding Skrevet 29. mars 2021 #6 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg sa noe veldig teit midt i en samtale som kunne endt veldig bra. (Så alt i hi) Anonymkode: e463a...a0b - Vi har så bra sex - ja! Det er virkelig sant. - Flaks - Ja, også er jeg glad for at du ikke har så stor penis - Vent. hva? Var det sånn det gikk? Du må nesten fortelle oss noe mer. For alt vi vet har han en legitim grunn til å være dritsint på deg. 7
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #7 Skrevet 29. mars 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Hvis det er nok at han ikke gidder å svare deg fordi du sa noe teit, så spørs det om det i utgangspunktet er noe særlig å bygge på. Desverre. Og om han seriøst er så barnslig at han lar ei dame han eventuelt er forelsket i gå fordi hun sa noe teit, så kan du jo ikke bygge et samliv med han. Det er umulig å gå et helt liv uten å si noe dumt. Anonymkode: 2fca5...07f Du bakker TS blindt Anonymkode: 7f33c...1bf 3
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #8 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du bakker TS blindt Anonymkode: 7f33c...1bf ? Hva betyr dette da...? Anonymkode: e463a...a0b
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #9 Skrevet 29. mars 2021 Kanskje han er forelsket, umulig for oss å få bekreftet, men om du har sagt noe teit så kanskje han tenker at dette er faktisk ikke verd det. Anonymkode: 87716...c1a 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #10 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Kanskje han er forelsket, umulig for oss å få bekreftet, men om du har sagt noe teit så kanskje han tenker at dette er faktisk ikke verd det. Anonymkode: 87716...c1a Ja, jeg tror nok han er forelsket også... men èn teit kommentar burde jo ikke få ødelegge oppløpet for oss. For det er dét jeg føler at det har gjort - eller stresser med. Men som sagt har jeg jo sagt unnskyld og kan ikke gjøre mer. Ignorerer han unnskyldningen min, så er det jo ikke verdt det for meg heller. Men jeg synes han bør ta den i mot og åpne seg mot meg igjen... Anonymkode: e463a...a0b
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #11 Skrevet 29. mars 2021 Uten at jeg vet hva du gjorde, så kan jeg bare si at såret stolthet tar litt tid å komme over. Du må bare vente Anonymkode: 7f33c...1bf
Katten.2.0 Skrevet 29. mars 2021 #12 Skrevet 29. mars 2021 Det kommer jo an på hva du gjorde. Vi kan ikke gjøre oss opp en mening før vi vet hva situasjonen er. 5
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #13 Skrevet 29. mars 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg er forelsket...og jeg hører ingenting fra han... ballen er spilt over til ham, jeg kan ikke gjøre noe mer nå. Jeg er sikker på at det er følelser der. Jeg har såret stoltheten hans - jeg har sagt unnskyld... Spar meg for "ikke noe svar er også et svar" osv. Sårbart .... og skummelt. Han klarer å kontakte hvis/når han vil og jeg mener at det er riktig med en respons... men - det er slitsomt å tenke på. Anonymkode: e463a...a0b Kanskje han har grenser for hva han finner seg i. Anonymkode: 67c21...7ac 4
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #14 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Du bakker TS blindt Anonymkode: 7f33c...1bf Nei, Det gjør jeg ikke. Jeg mener at man ikke har noe å bygge på, om en ikke en gang klarer noe så elementært som å kommunisere. Anonymkode: 2fca5...07f
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #15 Skrevet 29. mars 2021 Han bryr seg ikke nok. Han liker deg helt sikkert, men er tydeligvis ikke redd for å miste deg. Anonymkode: d07a6...67a 1
Raven.Writingdesk Skrevet 29. mars 2021 #16 Skrevet 29. mars 2021 Det er jo helt umulig å vite noe som helst om vi ikke vet hva du har sagt eller gjort. Jeg får uansett en uggen følelse når noen gjør noe de ikke ønsker å gjenfortelle men forventer å bli tilgitt det samme sekundet de har sagt unnskyld. At du er ferdig med saken betyr ikke at han er det. At du har sagt unnskyld betyr ikke automatisk at han ikke har såre følelser lenger. Men igjen, det er jo helt avhengig av hva det var du gjorde. 5
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #17 Skrevet 29. mars 2021 Ikke noe svar sier faktisk ganske mye om et menneske. Du gjorde en feil, du sa unnskyld og har gjort det du kan gjøre for å tilrettelegge for kommunikasjonen. Han velger å straffe og pine deg med ignorering. Samme hvor forelska du er i en mann så er det en bedriten personlig egenskap at noen er passivt aggressiv å velger å ignorere andre når de er fornærmet, såret, sur eller sint, i stedet for å kommunisere sin reaksjon som normale folk. Hadde gitt faen. Det er umulig å ha et forhold til folk som reagerer på den måten uansett. Anonymkode: f3557...430
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #18 Skrevet 29. mars 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Ikke noe svar sier faktisk ganske mye om et menneske. Du gjorde en feil, du sa unnskyld og har gjort det du kan gjøre for å tilrettelegge for kommunikasjonen. Han velger å straffe og pine deg med ignorering. Samme hvor forelska du er i en mann så er det en bedriten personlig egenskap at noen er passivt aggressiv å velger å ignorere andre når de er fornærmet, såret, sur eller sint, i stedet for å kommunisere sin reaksjon som normale folk. Hadde gitt faen. Det er umulig å ha et forhold til folk som reagerer på den måten uansett. Anonymkode: f3557...430 Altså, jeg har svart mennesker jeg har vært null interessert i, bare på bakgrunn av at de har så masse følelser/frykt, at de ikke klarer å utvise minimum sosial intelligens. Gud, hvor stor plass de tar da. Det er usjarmerende å se på. Først validerer man frykten deres, og så skal de straffe deg med følelsene sine også. Jeg ser på det som desperasjon og kanskje han synes han er mer verdt enn frykten til TS. Har lagt merke til at mange setter i gang diverse greier, for å se hvordan du reagerer. Men når jeg har gjort det samme, forsvinner de ... Litt som at noen psyko-analyserer en, men når man har lyst til å gjøre det tilbake, forsvinner de. Man bør strengt tatt ikke kreve av andre det man ikke klarer å yte tilbake. Anonymkode: 67c21...7ac 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #19 Skrevet 29. mars 2021 Raven.Writingdesk skrev (9 minutter siden): Jeg får uansett en uggen følelse når noen gjør noe de ikke ønsker å gjenfortelle men forventer å bli tilgitt det samme sekundet de har sagt unnskyld. At du er ferdig med saken betyr ikke at han er det. Dette. Anonymkode: 98123...695 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #20 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Ignorerer han unnskyldningen min, så er det jo ikke verdt det for meg heller. Men jeg synes han bør ta den i mot og åpne seg mot meg igjen... Anonymkode: e463a...a0b Mannen min har for vane å snakke før han tenker. Han snakker uten filter rett fra levera. Jeg vet ikke hvir mange ganger han har såret meg med noe han har sagt og responsen er "du trenger ikke være suuur da". Den som sårer noen får ikke bestemme om vedkommende får være såret. Han synes sikkert at han ikke bør det. Anonymkode: 5fc90...d36 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå