Gå til innhold

Puppeknulling i langvarige forhold

Fremhevede innlegg

Gjest Smeltemann
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg synes det virker kjedelig. Blowjobs er greit, for der har jeg i det minste noe å holde på med, og det er jeg som styrer nytelsen hans. Penetrering er digg for begge, enten det er vaginalt eller analt. Men puppeknulling virker sykt kjedelig. Skal jeg bare ligge der og håpe han ikke treffer meg i nesa?

Anonymkode: 842bd...d93

Du kan åpne munnen å suge på kukhode, da har du noe å holde på med.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Smeltemann said:

Du kan åpne munnen å suge på kukhode, da har du noe å holde på med.

Ikke et dårlig forslag, men dessverre ikke godt nok. Jeg liker ikke å være madrass :) 

Gjest Smeltemann
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ikke et dårlig forslag, men dessverre ikke godt nok. Jeg liker ikke å være madrass :) 

😂😂😂 madrass 😂😂😂😂

AnonymBruker
Skrevet

Etter 8 år har det aldri skjedd. Det er ikke noe som noen av oss får noe ut av. 

Anonymkode: d52b3...521

AnonymBruker
Skrevet

Det tror jeg ikke kunne falt mannen inn. Han er litt prippen. Jeg har prøvd det før og det var bare et rart syn. 

Anonymkode: c87c6...492

Skrevet
Milky skrev (7 timer siden):

Er ikke noe som skjer hver gang vi har sex men av og til😉

Hva er det vel som ikke skjer «av og til» når du har sex .... ☺️

Skrevet
AllahBallah skrev (11 minutter siden):

Hva er det vel som ikke skjer «av og til» når du har sex .... ☺️

Det er visse ting vi gjør hver gang vi har sex, og andre vi gjlr av og til

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel vanlig blant de som liker det. 

Jeg tar noen ganger penisen hans mellom puppene imens jeg gir en handjob/blowjob/leker med han, men det er ikke en stor del av sexlivet vårt. Hadde det vært det beste han visste, så hadde det vært en større del :) I aim t please.

Så dersom du digger det, så skaff deg en dame med store pupper som synes det er gøy, så kan dere puppeknulle hver dag.

Anonymkode: d11e5...2fa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Til dere som er i langvarige forhold: er puppeknulling en del av «standardrepertoaret»?

Anonymkode: 2b9d8...485

Nei.

Anonymkode: 1acf2...f37

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og min forrige partner gjorde det ganske ofte, han elsket puppene mine og å leke med de, jeg ble tent av at han ble så kåt av det, jeg tok som regel penis i munnen ved støtene. 

Anonymkode: d4783...345

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gigamugger og hvis jeg er i gang med å suge mannen min hender det at det går over til et puppeknull. Gøy for variasjonen sin del! Ligger da på rygg, han står overskrevs. Passer på å slikke/suge kukhodet når han støter og treffer munnen, og så klemmer jeg muggene hardt sammen for økt friksjon. Virker som han liker det! 

Anonymkode: bdd39...7f5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har for små pupper til at det hadde blitt noe særlig.

Anonymkode: d75aa...d39

AnonymBruker
Skrevet

Vi gjør det noen ganger, jeg liker det faktisk som kvinne, men er bare gøy en liten stund før vi gjør noe annet da det ikke er så behagelig i lengden haha

Anonymkode: f6fb7...e27

AnonymBruker
Skrevet

Når han skal komme i fjeset mitt synes jeg det er bedre at han knuller puppene mine enn at han står og runker over meg.

K36

Anonymkode: 2b9d8...485

• Liker 1
  • 3 uker senere...
Skrevet

Brukte gjøre det en og annen gang med ekskona. Som en avslutning på knullinga, når jeg visste at hun var tilfredsstilt. Størrelsen på brystene hennes var ganske perfekt for det. Nåværende samboer sine bryst er for små, og det er ikke noe jeg savner å gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...