Den Sagnomsuste Skrevet 29. mars 2021 #1 Skrevet 29. mars 2021 Jeg synes de hvite engangsmunnbindene jeg har sett enkelte gå med er finere enn de blå. Er det noen her inne som vet hvor man kan få kjøpt de til en fornuftig penge? Blått er litt tacky etter min smak 😋
Tough cookie Skrevet 29. mars 2021 #2 Skrevet 29. mars 2021 (endret) Har sett folk snu de blå munnbindene på vrangen slik at de blir hvite, men vet ikke om de beskytter like bra da. Endret 29. mars 2021 av Tough cookie
alix Skrevet 29. mars 2021 #3 Skrevet 29. mars 2021 De hvite er dyrere enn de blå stort sett overalt. 2
LastSummer Skrevet 29. mars 2021 #4 Skrevet 29. mars 2021 Her har de mange fine farger: https://pvubergen.no/munnbind-menu.html 1
Gjest En dråpe i havet Skrevet 29. mars 2021 #5 Skrevet 29. mars 2021 Tough cookie skrev (24 minutter siden): Har sett folk snu de blå munnbindene på vrangen slik at de blir hvite, men vet ikke om de beskytter like bra da. Hadde hvite munnbind i starten, men fikk vite at jeg hadde de på feil vei, så nå har jeg blå munnbind 😜.
Gjest 123 eller noe Skrevet 29. mars 2021 #6 Skrevet 29. mars 2021 Litt offtopic, men kan jeg spørre hvor ofte dere skifter? Da mener jeg dere som må bruke en hel arbeidsdag. Virker som her er det om å gjøre å bruke de lengst mulig for å spare penger ..
Example Skrevet 29. mars 2021 #7 Skrevet 29. mars 2021 skruttveig skrev (3 timer siden): Litt offtopic, men kan jeg spørre hvor ofte dere skifter? Da mener jeg dere som må bruke en hel arbeidsdag. Virker som her er det om å gjøre å bruke de lengst mulig for å spare penger .. Den regningen får arbeidsgiver. Bruker mellom fem og ti hver dag, litt avhengig av dagen. 3
Den Sagnomsuste Skrevet 30. mars 2021 Forfatter #8 Skrevet 30. mars 2021 alix skrev (23 timer siden): De hvite er dyrere enn de blå stort sett overalt. Det virker sånn Jeg så på de fra Aeris også, men prisen er stivere enn de vanlige blå. Kan jo hende jeg kjøper en pakke likevel, men er surt å bruke mer penger på dette enn det som er nødvendig. Likevel synes jeg de blå er såpass stygge at man kan vurdere å ha en pakke hvite i bakhånd for anledninger der man vil se litt finere ut. Høres kanskje dumt ut... LastSummer skrev (23 timer siden): Her har de mange fine farger: https://pvubergen.no/munnbind-menu.html Takk for linken, men er ute etter IR2 En dråpe i havet skrev (23 timer siden): Hadde hvite munnbind i starten, men fikk vite at jeg hadde de på feil vei, så nå har jeg blå munnbind 😜. Haha, been there and done that! De beskytter visst mindre på vrangen, dessverre Example skrev (18 timer siden): Den regningen får arbeidsgiver. Bruker mellom fem og ti hver dag, litt avhengig av dagen. Det holder jeg med det i! Du jobber jo i skolen så send regninga til staten 👍 1
Lomvi Skrevet 30. mars 2021 #9 Skrevet 30. mars 2021 Vi har hvite. Alle tror vi har de på vrangen:) kjøpte på matbutikken tror jeg. 2
Cordelia Skrevet 30. mars 2021 #10 Skrevet 30. mars 2021 (endret) Kjøpte en pakke på femti på Kiwi. Liker de godt, fordi de har sterkere ståltråd over nesa enn de blå. Endret 31. mars 2021 av Cordelia Skrivefeil. 2
zemer Skrevet 30. mars 2021 #11 Skrevet 30. mars 2021 Tough cookie skrev (På 29.3.2021 den 12.43): Har sett folk snu de blå munnbindene på vrangen slik at de blir hvite, men vet ikke om de beskytter like bra da. Vår leder sjekket dette ut da enkelte reagerte på munnbind, snudde det og det gikk bedre. Dette på sykehus. 1
Anbefalte innlegg