Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

kan noen tipse meg om et enkelt, og ikke alt for dyrt kurs jeg kan ta for å opprette en nettside til et firma jeg skal etablere ila de neste mnd☺️

er en superkløne på pc, så det må være enkelt. har heller ikke tid og kapasitet til å ta et studie for å få til dette😂

og ikke penger til å leie inn noen på nåværende tidspunkt...😌

Anonymkode: 788fe...030

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg ville ha sett på YouTube-videoer og gått inn for å lage en side med WordPress eller Wix. Koster litt for domene og profesjonelle utgaver av de, men antaglvis den billigste måten å løse det på. Kommer så klart også litt ann på hva du trenger på siden.

Anonymkode: 352d2...121

Gjest Airman
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

kan noen tipse meg om et enkelt, og ikke alt for dyrt kurs jeg kan ta for å opprette en nettside til et firma jeg skal etablere ila de neste mnd☺️

er en superkløne på pc, så det må være enkelt. har heller ikke tid og kapasitet til å ta et studie for å få til dette😂

og ikke penger til å leie inn noen på nåværende tidspunkt...😌

Kjøp ei, spar deg for alt arbeidet og kursing.. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tror jeg ville ha sett på YouTube-videoer og gått inn for å lage en side med WordPress eller Wix. Koster litt for domene og profesjonelle utgaver av de, men antaglvis den billigste måten å løse det på. Kommer så klart også litt ann på hva du trenger på siden.

Anonymkode: 352d2...121

den skal være helt enkel, ingen annonser/linker til andre varer eller tjenester. 

AnonymBruker
Skrevet
Airman skrev (Akkurat nå):

Kjøp ei, spar deg for alt arbeidet og kursing.. 

er jo klart det beste, men har ikke 15000 i året(som ble forespeilet hos en leverandør)

AnonymBruker
Skrevet

Webflow, Wix eller Squarespace

Anonymkode: 54436...5db

Gjest Airman
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

er jo klart det beste, men har ikke 15000 i året(som ble forespeilet hos en leverandør)

National businessregister i Birmingham, squarespace, noen.. Jeg har brukt førstnevnte og betalte 30 pund pr kvartal.. De laget alt, inkl webmail.. Jeg stod for manuset, på engelsk 🙂host

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville sett på Wix eller Squarespace, eventuelt Wordpress. Det har forøvrig en del å si om du skal ha nettbutikk eller bare en front mot nettet.

Anonymkode: 7675f...c62

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg ville sett på Wix eller Squarespace, eventuelt Wordpress. Det har forøvrig en del å si om du skal ha nettbutikk eller bare en front mot nettet.

Anonymkode: 7675f...c62

det virker omfattende med nettbutikk, så det har jeg slått fra meg. så det blir bare front mot nettet☺️

AnonymBruker
Skrevet

Ser mange sier Wordpress, men Wordpress er mer komplisert uten noen programmeringsferdigheter. Hadde absolutt anbefalt Webflow, Squarespace eller Wix, de har alle greie templates som er enkle å redigere og som ser profesjonelle ut. I tillegg er det masse hjelp å få på youtube for disse. 

Anonymkode: 54436...5db

• Liker 1
Gjest Timeplan
Skrevet (endret)

Jeg har brukt Wix, og mener den er veldig grei å jobbe med.

Endret av Timeplan
Skrevet

Det koster ikke så mye for domenenavn. Anbefaler du velger et .no domene da det gir et lite ekstra hint om seriøsitet.

Domeneshop f. eks. kan ordne domenenavn og webhotell til en ganske grei pris. (Du vil forøvrig da ha Medium pakke, da du trenger støtte for PHP og MySQL)

Wordpress er gratis software som du ofte kan installere ved å trykke på en til to knapper avhengig av webhotellet du bruker.
Anbefaler at du heller gjør det enn å punge ut for Wordpress.com . De er gjerne dyrere og gir deg heller ikke epost.
For jeg anbefaler du bruker epost under domenet, og ikke en tilfeldig gmail eller @online.no adresse. (Igjen, dette med seriøsitet.)

Hvis du ikke liker de gratis templatene som Wordpress har kan du alltids kjøpe en til en grei pris på themeforest.com
Jeg kjøper mine der. Jeg har ikke orket å designe selv siden 2009.

Ønsker du også ekspandere med nettbutikk kan du dermed også legge til Woocommerce. Som er nettbutikkløsningen til Wordpress. Også gratis å bruke. Installeres ved et klikk den også. Men da skal man være trygg på at templaten man har valgt seg er "Woocommerce supported" eller så blir det bare krøll.

Plugins er det eneste som kan være litt plundrete egentlig, men igjen det er litt avhengig av hva du skal ha de til å gjøre.

Jeg jobbet på supporten til et webhotell i 13 år før jeg skiftet beite, så man kan si jeg har vært innom dette mer enn en gang. Bare send pm om du vil.

AnonymBruker
Skrevet
Emmelise skrev (25 minutter siden):

Det koster ikke så mye for domenenavn. Anbefaler du velger et .no domene da det gir et lite ekstra hint om seriøsitet.

Domeneshop f. eks. kan ordne domenenavn og webhotell til en ganske grei pris. (Du vil forøvrig da ha Medium pakke, da du trenger støtte for PHP og MySQL)

Wordpress er gratis software som du ofte kan installere ved å trykke på en til to knapper avhengig av webhotellet du bruker.
Anbefaler at du heller gjør det enn å punge ut for Wordpress.com . De er gjerne dyrere og gir deg heller ikke epost.
For jeg anbefaler du bruker epost under domenet, og ikke en tilfeldig gmail eller @online.no adresse. (Igjen, dette med seriøsitet.)

Hvis du ikke liker de gratis templatene som Wordpress har kan du alltids kjøpe en til en grei pris på themeforest.com
Jeg kjøper mine der. Jeg har ikke orket å designe selv siden 2009.

Ønsker du også ekspandere med nettbutikk kan du dermed også legge til Woocommerce. Som er nettbutikkløsningen til Wordpress. Også gratis å bruke. Installeres ved et klikk den også. Men da skal man være trygg på at templaten man har valgt seg er "Woocommerce supported" eller så blir det bare krøll.

Plugins er det eneste som kan være litt plundrete egentlig, men igjen det er litt avhengig av hva du skal ha de til å gjøre.

Jeg jobbet på supporten til et webhotell i 13 år før jeg skiftet beite, så man kan si jeg har vært innom dette mer enn en gang. Bare send pm om du vil.

ah tusen takk☺️skjønner ikke alt, kanskje jeg sender pm når jeg er komt meg litt videre? har en del ting som må være bankers før jeg bruker tid på nettside. tusen ♥️lig takk til deg og alle som har gitt meg info😀sender pm senere!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg anbefaler Webflow. De har egen "skoleseksjon" som viser trinn-for-trinn hvordan ting gjøres. Det er også bra priser hos de, enkelt å sette opp domene osv. 

Anonymkode: dc3d6...230

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...