OCDme Skrevet 29. mars 2021 #1 Skrevet 29. mars 2021 Vurderte å kjøpe The Sims 4 på Playstation. Er det verdt det? 😃
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #2 Skrevet 29. mars 2021 Jeg har ikke prøvd sims 4 på playstation, men forstår at den skal være ganske lik som Pc utgaven. Selv liker jeg å spille sims på pc, med mus og tastatur og mulighet til å laste ned cc og mods. Men har du ikke en bra pc, så tror jeg ps4 utgaven er et smart valg uansett, spesielt når mulighetene er ganske like. Spørsmålet er, har du spilt sims før og liker du den typen spill? Isåfall så kommer du nok til å synes det er verdt det Spillet blir dessverre artigere jo flere pakker du har, som kan koste litt, men du finner fort ut om du liker spillet etter å ha spilt hovedspillet. Jeg gikk tilbake til sims 3 fordi jeg synes sims 4 manglet en del for min del. Men med mindre du har spilt masse sims2/sims3 så tror jeg ikke du vil bli skuffet, sims4 er fortsatt et bra spill. Sims 4 har også noen fordeler i forhold til de tidligere spillene. Håper dette var til hjelp! Anonymkode: b1053...ba1
Khadira Skrevet 29. mars 2021 #3 Skrevet 29. mars 2021 Såvidt jeg har skjønt er endelig galleriet også tilgjenglig for playstation, så da har man mulighet til å laste ned builds andre har laget og laste opp egne selv - det synes iallfall jeg hadde vært et stort pluss! 😄 Jeg spiller på Mac selv, men bruker minimalt med mods eller cc. Alt i alt så synes jeg The Sims 4 er verdt det, men jeg har alle pakkene. Dyrt, ja - men jeg liker å spille enten familieorientert den ene dagen, for så å spille med vampyr eller spellcaster neste dag. Jeg liker The Sims 4 fordi det er så mange ulike ting man kan gjøre, men igjen, det forutsetter at man har en del pakker. Nå har det kommet flere oppdateringer den siste tiden som visstnok skal ha gjort basegamet bedre også. Jeg spilte aldri Sims 3, gikk fra Sims 2 til 4 og da er det jo selvfølgelig et stort gap der. Jeg synes iallfall at Sims 4 er verdt det. Aner ikke hvordan det er å spille på playstation, men f.eks er jo det å bygge hus mye enklere i Sims 4 enn i andre utgaver. Anbefaler deg å sjekke ut tråden om Sims 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå