Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som gjør dette? Hvilket produkt bruker du? :)

Jeg vet at Lush har noen produkter som er veldig gode til dette formålet, men jeg ønsker meg noe med lite eller ingen duft. Kan mandelolje f.eks funke? Vet egentlig ikke helt hva mandelolje lukter, lukter det noe?

Anonymkode: 68399...8c1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mandelolje lukter som oftest ingenting, hvertfall hvis det er 100% mandler. Evt bittelitt søt lukt

jeg bruker det fra halsen og ned i dusjen hver dag, smører godt inn og skyller det av:) får så digg hud etterpå

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Milky skrev (1 minutt siden):

Mandelolje lukter som oftest ingenting, hvertfall hvis det er 100% mandler. Evt bittelitt søt lukt

jeg bruker det fra halsen og ned i dusjen hver dag, smører godt inn og skyller det av:) får så digg hud etterpå

Ok, takk :) Føles det noe klissete på huden etterpå? Hvilken mandelolje bruker du? Jeg tenkte å kjøpe Apro på mitt lokale apotek i såfall så jeg slipper å vente på noe i posten til over påske. Jeg vet av erfaring at jeg er så mye flinkere til å smøre meg når jeg kan gjøre det i dusjen når jeg allerede er i gang med hudpleien, enn å bruke krem etterpå, der slurver jeg veldig.

Skrevet

Mange typer oljer som kan brukes. Blir ikke klissete synes jeg ihvertfall. Men vær litt obs på at det kan bli glatt i dusjen, lett å skli. Vær forsiktig! 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ok, takk :) Føles det noe klissete på huden etterpå? Hvilken mandelolje bruker du? Jeg tenkte å kjøpe Apro på mitt lokale apotek i såfall så jeg slipper å vente på noe i posten til over påske. Jeg vet av erfaring at jeg er så mye flinkere til å smøre meg når jeg kan gjøre det i dusjen når jeg allerede er i gang med hudpleien, enn å bruke krem etterpå, der slurver jeg veldig.

Nei blir ikke klissete:) kjøpte en stor flaske på amazon, ble levert etter er par dager. 

https://www.amazon.co.uk/dp/B007MCXGO6/ref=cm_sw_r_cp_api_fabc_9BJ5N0J8S99RER91HZZW?_encoding=UTF8&psc=1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tenker med en gang på den Nivea in shower body milk ☺️

Anonymkode: d7b2b...767

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
solmåneogstjerner skrev (2 minutter siden):

Mange typer oljer som kan brukes. Blir ikke klissete synes jeg ihvertfall. Men vær litt obs på at det kan bli glatt i dusjen, lett å skli. Vær forsiktig! 

Takk ❤️

Milky skrev (1 minutt siden):

Nei blir ikke klissete:) kjøpte en stor flaske på amazon, ble levert etter er par dager. 

https://www.amazon.co.uk/dp/B007MCXGO6/ref=cm_sw_r_cp_api_fabc_9BJ5N0J8S99RER91HZZW?_encoding=UTF8&psc=1

Takk ❤️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tenker med en gang på den Nivea in shower body milk ☺️

Anonymkode: d7b2b...767

Den har jeg hørt om :) Men hvis den lukter sånn typisk Nivea (som kremen i blå boks) så blir det litt mye lukt for meg. Den lukta er skikkelig nostalgi fra barndommen, men jeg foretrekker produkter med lite duft.

AnonymBruker
Skrevet

Hm, aldri hørt om dette før🧐 Kan du opplyse mer om hva dette er for noe TS?

Anonymkode: a99f2...98a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hm, aldri hørt om dette før🧐 Kan du opplyse mer om hva dette er for noe TS?

Det er vel egentlig bare en litt enklere måte (for noen) å tilføre fuktighet til huden, når man først likevel står i dusjen etter å ha vasket seg eller mens balsamen virker. Jeg er flink til å bruke litt tid i dusjen, men når jeg kommer ut av dusjen vil jeg helst bare tørke meg og hoppe i klærne :) Er vel ellers ingen fordeler med dette kontra å bruke body lotion etter dusj. Er vel litt smaksak hva man foretrekker. Lush har produkter de kaller kroppsbalsam, det er en fin beskrivelse.

https://lushnorge.no/produkt/bad/dusjoljer-kroppsbalsam/ros-argan-body-conditioner

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare vær obs på at det kanskje kan tette rørene på sikt om man bruke mye olje i dusjen.. 

Anonymkode: b0e20...b4d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Det er vel egentlig bare en litt enklere måte (for noen) å tilføre fuktighet til huden, når man først likevel står i dusjen etter å ha vasket seg eller mens balsamen virker. Jeg er flink til å bruke litt tid i dusjen, men når jeg kommer ut av dusjen vil jeg helst bare tørke meg og hoppe i klærne :) Er vel ellers ingen fordeler med dette kontra å bruke body lotion etter dusj. Er vel litt smaksak hva man foretrekker. Lush har produkter de kaller kroppsbalsam, det er en fin beskrivelse.

https://lushnorge.no/produkt/bad/dusjoljer-kroppsbalsam/ros-argan-body-conditioner

Takk for utdypede svar.♥️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg smører på meg babyolje akkurat når jeg er ferdig i dusjen (det går på null komma svisj når man er våt), og tørker meg etterpå - skyller det altså ikke av. Huden blir helt fantastisk fin av det, og lukter bare herlig rent. 

Anonymkode: 8cc0d...c08

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...