AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #1 Skrevet 29. mars 2021 Jeg er nesten ferdig med det som har vært et krevende og veldig langt svangerskap. I starten så tenkte jeg at dette gjør jeg aldri igjen..men nå som jeg nærmer meg slutten driver jeg og planlegger hvor tidlig vi kan starte på nummer 2. Skjønner ikke hva som skjer, jeg gleder meg så sykt til å ikke gå gravid lengre, men klarer ikke slutte å planlegge og tenke på neste. Flere? Er det hormoner kanskje? 😂 Anonymkode: 6b8ac...884
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #2 Skrevet 29. mars 2021 Jeg hatet å gå gravid og sa i tre uker etter fødsel at det kommer aldri til å bli flere. Sitter her med ei på 8 uker og er så baby klar at jeg sprekker!! Håper mannen vil ha flere etterhvert. Jeg kunne godt hoppet rett i det nå! Anonymkode: 8b8f4...c77
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #3 Skrevet 29. mars 2021 Du ombestemmer deg nok fort hvis babyen du bærer på nå får kolikk.😉 Anonymkode: 8d1d5...5b8 3
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #4 Skrevet 29. mars 2021 Svangerskap er spennende og nytt som førstegangs. Du kan avlastes enkelt og du har ofte litt overskudd. Neste svangerskap vil du ha en mulig krevende baby som kan gi deg lite søvn, lite tid til å slappe av, lite tid til deg selv og lite tid til barnet utenom jobb. Kan være lurt å kjenne på litt mer enn den rolige nyfødttiden hvor barnet ikke går eller klatrer noe sted før man tenker på neste. Vi får ca to år mellom våres, og det er jeg veldig glad for da første har krevd sitt og hele tiden forandret på søvn, støttebehov og kontinuerlig oppsyn. Nå er det litt enklere da det begynner å komme litt språk og forståelse for verden rundt. Anonymkode: 2da3e...2ca 3
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #5 Skrevet 29. mars 2021 Har to barn å venter 3 nå snart. Så selv med to aktive barn var jeg klar for flere Og nå som jeg er høygravid planlegger jeg sistemann. Men jeg vet hva jeg har i vente i og med at jeg har snart 3 barn. Men jeg tenkte ikke slik da jeg gikk gravid med nr 1. Det er lett å si nå at du ønsker flere, men vent til førstemann kommer å du får oppleve det å ha et barn så ser du om du fortsatt er klar for flere. Men for min del var det «ett barn av gangen», men når nr 1 kom så ballet det på seg 😄 Man er også veldig hormonell spesielt mot slutten, og da er det ikke unormalt at man kan tenke slik som vi gjør . Lykke til med siste innspurt. Anonymkode: 2bb23...093 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå